Maikelzzz spamhuis

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Noem me aub geen duckje, die maakt immers nu veels te veel fouten, wil ik niet mee vergeleken worden :D.
 

DeletedUser

Guest
Er mag zoveel niet, sinds wanneer houd jij je aan die regel :eek:

Een zwakte, diep bedroeft man :(
 

DeletedUser

Guest
Tja, jij moet ook je behoefte doen tegen de kerk :cool:

waarom altijd zo negatief tegen mijn:( ben een goed mens geworden hoor die elke zondag naar de kerk gaat en er NIET tegen aan staat te pissen:) (ik jat namelijk het offer blok waar al die mensjes geld in doneren aan de kerk maar uit eindelijk bij help maikel de winter door fons terrecht komt) ssst he niet sgge :(
 

DeletedUser

Guest
Mwha, god bestaat niet, je volgt een menigte, dus je bent een konten likker, dus je verdoet je tijd, niet echt iets positiefs hoor :eek:
 

DeletedUser

Guest
Mwha, god bestaat niet, je volgt een menigte, dus je bent een konten likker, dus je verdoet je tijd, niet echt iets positiefs hoor :eek:

ik loop voor op hoor dus ik lik niemands kont :eek:

want dan pak ik het offer blok ga ik rond lopen in de kerk voor geld en ben ik weer weg en doe natuurlyk wel eventjes me behoefte tegen de kerk aan !:eek:
 

DeletedUser

Guest
Mwha dus jij bent die idioot die dit de wereld in geholpen heeft ^^, you damn bastard :p
 

DeletedUser

Guest
Egoïst :p, tja moet iets doen voor de kost en zolang er mensen zijn die het geloven blijf ik onzin lullen :eek:
 

DeletedUser

Guest
Egoïst :p, tja moet iets doen voor de kost en zolang er mensen zijn die het geloven blijf ik onzin lullen :eek:

jah ik heb ook crisis!:mad: gelukkig verdien je maar 50cent per uur want meer gunnen ze jou niet:eek: mis gunners joh!:mad:

onzin lullen ben jij zo pro in he meteen ook enigste waar je pro in bent n00bje van me :p
 

DeletedUser

Guest
Van de €1 die jij ophaalt ja :rolleyes:

Ik ben te minste nog ergens pro in, kan jij niet zeggen :cool:
 

DeletedUser

Guest
Van de €1 die jij ophaalt ja :rolleyes:

Ik ben te minste nog ergens pro in, kan jij niet zeggen :cool:

ik haal 100euro op hoor per zondag!:eek: daarvan gun ik jou inderdaad ook 1euro omdat ik het zo zielig vind voor je dat je crisis hebt :p

ik ben pro in spammen en onzin VERKOPEN (1euro per stuk) en mensen zwart maken he marceltje!:D
 

DeletedUser

Guest
ik haal 100euro op hoor per zondag!:eek: daarvan gun ik jou inderdaad ook 1euro omdat ik het zo zielig vind voor je dat je crisis hebt :p

ik ben pro in spammen en onzin VERKOPEN (1euro per stuk) en mensen zwart maken he marceltje!:D

100 eurocent ja, analfabeet :p

Dat denk je zelf zakkenwasser, en Marcel is al zwart, dus die kan je niet zwart maken :eek:

Wie is hier mod? Martijn :D? Of niet :p?
 

DeletedUser

Guest
100 eurocent ja, analfabeet :p

Dat denk je zelf zakkenwasser, en Marcel is al zwart, dus die kan je niet zwart maken :eek:

Wie is hier mod? Martijn :D? Of niet :p?

zolang ik weet hoeveel ik binnen haal en het ook echt kan uitgeven is het goed dat jij het niet snapt kan jij ook niks aan doen zo ben je geboren :p

racist..!!!:mad:

infi... hij ging me laten stoppen met spammen zonder bans mee ge rekent hij zwoor het slfs!:eek:
 

DeletedUser

Guest
Tja ik ben het knappe kind, jij hebt de hersenen gekregen he :D

Idd, jij toch ook :cool:

Mwha, gezellig, al heb ik liever Martijn :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan