Magna

DeletedUser

Guest
Ow ik hoor dat nieuwe leden eerst de rest NOOB noemen, alvorens zichzelf de beste te vinden van Phoei.

Duidelijk een voorbeeld van een slechte hierarchie.

Goh dat verhaal sprijd zich ook snel ^^ dat zulke dingetjes ook al op het AF mee gesmeten moet worden :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
tja het dtum dat er bij staat zegt ook al genoeg nee sotme opmerking
maar succes weer magna ik hoop dat jullie weer wat moois opbouwen
 

DeletedUser

Guest
ik ook, want magna is gewoon heel goed!!!
Maar waarschijnlijk laten ze nog wel iemand toe
 

DeletedUser

Guest
mensne zanik nou niet meer zoveel over magna, laat ze even hun stam opbouwen en vergeet arashi...kozmo heeft al vaak genoeg bewezen een sterke leider te zijn;)

ik verwacht magna binnen 2 maanden wel weer in de top 10 met hun agressieve aanvalsgedrag
 

DeletedUser

Guest
mensne zanik nou niet meer zoveel over magna, laat ze even hun stam opbouwen en vergeet arashi...kozmo heeft al vaak genoeg bewezen een sterke leider te zijn;)

ik verwacht magna binnen 2 maanden wel weer in de top 10 met hun agressieve aanvalsgedrag

precies want magna is gewoon héél goed!
 

DeletedUser14635

Guest
het magna van vroeger was idd goed , maar ik denk dat dit maar een afspiegeling meer is van wat het is geweest...

zo denk ik aan heropgerichte stammen... doen het nooit echt goed meer... ful , .inf. , ....
soms is het beter het verleden achter te laten en een nieuwe toekomst te starten

maar anyway , magna , try and suprise me;)
 

DeletedUser

Guest
het magna van vroeger was idd goed , maar ik denk dat dit maar een afspiegeling meer is van wat het is geweest...

zo denk ik aan heropgerichte stammen... doen het nooit echt goed meer... ful , .inf. , ....
soms is het beter het verleden achter te laten en een nieuwe toekomst te starten

maar anyway , magna , try and suprise me;)

Of hounour:eek:



nee ik meen het, ze zijn echt een top stam ( altijd al geweest).
Geniaal gewoon, gevoelens schieten me tekort om hun te beschrijven ( meen het nog steeds)

Of je slijmt nog meer tot je in je eigen slijm verdrinkt
 

DeletedUser13166

Guest
KoZmo kijkt naar de ligging enzo zoals de meeste leiders dat doen, slijmen werkt dus niet... dat denk ik toch :p
 

DeletedUser3809

Guest
KoZmo kijkt naar de ligging enzo zoals de meeste leiders dat doen, slijmen werkt dus niet... dat denk ik toch :p

Ik ben er 100% zeker van dat godlight nooit een uitnodiging van KoZmo krijgt, hoe goed z'n ligging ook is ;)
 

DeletedUser

Guest
Hij is niet sarcastisch, stiekem hoopt hij namelijk ooit nog op een uitnodiging. Als hij maar blijft slijmen bij Kozmo lukt het vast vanzelf wel.

jij snapt hem:rolleyes:, vooral hun ligging is optimaal voor mij...
Maar ja zij vinden daar wel een oplossing voor, ze adelen zichzelf een weg
 

DeletedUser3763

Guest
jij snapt hem:rolleyes:, vooral hun ligging is optimaal voor mij...
Maar ja zij vinden daar wel een oplossing voor, ze adelen zichzelf een weg

haha denk je dat ze jou aannemen, de noob die altijd tegen arashi was..

ze adelen je liever vriend!
 
Bovenaan