Magna vs GS

DeletedUser

Guest
Ik vind het een beetje asociaal van hem om het niet eerst aan te kondigen binnen de stam. Ik vind het ook niet iets voor hem trouwens, om er op deze manier vandoor te gaan.
 

DeletedUser10875

Guest
Gs zal hiermee veel dorpen winnen.. helaas staat munky er vrijwel in zijn 1tje voor tenzij wij helpen..

mag ik er van uit gaan dat walviesje mee helpt?

dit is inderdaad wel lastig voor Magna zelf.

Was dit binnen Magna bekent? wat gaat er nu gebeuren met zijn plek als leider? KoZmo alleen? of iemand er bij? wie?

leuk al die vragen:d
 

DeletedUser

Guest
Matroesjka heeft geen enkele aankondiging gedaan aan de stam. Dat is dan ook het enige wat ik hier aan kwijt wil spelen. Lees het stamprofiel, vragen kun je enkel aan mij richten. Wat er intern gebeurd gaat verder niemand dus wat. Als je echt wilt weten of er een dergelijke medeleider benoemd word of iets zoiets dan kijk je elk uur even in het profiel, want veel meer ben ik niet van plan er over te vertellen.
 

DeletedUser10875

Guest
oke is goed.

vind het wel apart dat je als leider van een top stam zo in eens zonder iets te zeggen weg gaat.
 

DeletedUser

Guest
Onverwachts, Magic-Header hoe kon jij het eerder weten als sommige spelers binnen magna? Ik zag het vanmorgen rond 6 uur ofzo ik dacht dat me internet niet goed was dus ik start de computer opnieuw op maar verdraaid hij was weg. ~GS~ en Magna en andere omringende stammen Veel succes met 550 dorpjes overnemen;)
 

DeletedUser10875

Guest
4 stammen "moeten" aan de gang.

Magna, NLS, Opus(Nevyn) en ~GS~

verder zullen natuurlijk kleinere stammen bezich gaan, maar dat is meer verspilde moeite:p
 

DeletedUser

Guest
Was me een tijdje geleden al opgevallen dat hij geen foto meer in zijn profiel had en dus naar mijn inziens geen premium meer had. Dus geheel onverwacht kwam dit voor mij niet. Als een topspeler geen premium meer heeft dan is volgens mij het einde nabij.

Wat is jouw definitie van topspeler? Ik sta op dit moment 33e en ik speel zonder Premium :) Altijd gedaan ook. Ooit 1 PA puntje gehad, gekregen van een stoppend stamlid. Dit puntje is echter gebruikt toen ik op vakantie was en mijn vv het niet aan kon zonder Premium :D

Dat Matroesjka minder actief was dan voorheen hadden we in Magna natuurlijk ook al door. Maar misschien had hij het een periode druk met school/werk/thuissituatie, dat kan natuurlijk altijd.
Jammer dat hij nu voor deze manier gekozen heeft om weg te gaan. In speltechnisch opzicht: Er zit nu een gat in het cluster van Magna alsof er een meteoriet ingeslagen is :p De kans dat het met het cluster van Magna ooit weer goed afloopt begint erg klein te worden.

We hebben ook geen afscheid kunnen nemen. Je brengt toch tijd door met spelers in je stam en dan is het vreemd als ze opeens weg zijn. Soort van TW sterfgeval zeg maar :p
 

DeletedUser10875

Guest
deze mag verwijderd worden

ging niet helemaal goed zoals jullie kunen niet:p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser10875

Guest
petje af;)

het is natuurlijk ook maar net wat je gewent bent.
eenmaal premium en ik kan niet zonder.

toch jammer dat hij er niet meer is, ondanks dat ik nooit last van hem heb gehad hing er altijd een spanning,

ik zat te wachte om zijn offensief die niet kwam :(
 

DeletedUser10875

Guest
deze kan verwijderd worden
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Kaloco

Als je altijd premium hebt gehad zoals hij dan ga je denk ik niet zonder premium verder, ik zou er in elk geval niet meer zonder kunnen maar petje af voor jou als jij dat wel kunt lijkt me ontzettend veel werk. Ik wou er trouwens niet mee zeggen dat iemand die zo hoog als jij staat geen topspeler is. ( want dat hangt natuurlijk niet van premium af.)
 

DeletedUser

Guest
chapo,

Ik deed het ook lang zonder premium maar als je het eenmaal hebt gehad kan je niet meer zonder:p.
Maar zijn en nog andere dingen gebeurd behalve dat leiders stopte? Zoals dat GS iets terugdeed?;)
 

DeletedUser10875

Guest
ondanks het feit dat Matroesjka zo maar weg is gegaan.
vind ik wel dat hij sociaal is.

in veel dorpen zie ik dat speer/zwaard op level 1 stond. makkelijker clearen :)
 

DeletedUser

Guest
Slaat ~GS~ hun slag nu Magna de Barbarendorpen van Matroeska moet overnemen?
 

DeletedUser10875

Guest
druk inderdaad.

we zijn inderdaad bezig met Matroesjka's dorpen over te nemen, dit duurt hopelijk niet al te lang.
maar we zijn niet de enige, WaLvIESJE en Nevyn doen gezellig mee :)
 

DeletedUser5139

Guest
wij zouden ook dolgraag mee willen doen, alleen liggen ze net ietsje te ver weg, en al nemen we ze over dan kunnen we ze toch moeilijk verdedigen, dus zonde van de adels.
 

DeletedUser

Guest
druk inderdaad.

we zijn inderdaad bezig met Matroesjka's dorpen over te nemen, dit duurt hopelijk niet al te lang.
maar we zijn niet de enige, WaLvIESJE en Nevyn doen gezellig mee :)

lol wat verwacht je dan:p
als er opeens meer dan 100 barbarend tegen je cluster komen.

die kans laat niemand toch gaan :D
 
Bovenaan