Machtsstrijd T.N.T. Vs EOH-R

DeletedUser

Guest
ow en er is nu paniek op jullie forum zeker??

trouwens heb een leuk gesprek gehad met hem deze nacht en na 8aanvallen op zijn dorpen vroeg die pas ga je mijn dorpen overnemen of zo??
 

DeletedUser

Guest
Sorry fodje, ik heb er zelf eigenlijk weinig mee te maken gehad, de enige spelers die we konden edelen in K26 waren de sterksten, dat zou veels te lang duren als je kijkt naar NW (onze zuidwestburen). We hebben ze er dus bijgehald om snel verder te kunnen. Nu kunnen we eigenlijk heel K26 zonder veel tegenstand opruimen. Alleen T.D. zal nog moeilijk worden, maar moeilijk gaat ook^^

En wij hadden geen oorlog met geen van deze stammen dus eigenlijk hebben we ook geen oorlog gewonnen, gewoon wat gerecruit :D

Vanavond gaan een deel van onze vele leden naar de opl.stam :) Dan lijken we toch al iets minder massa :D
Je weet het dan toch , zou handiger zijn als we een NAP fzo hadden , konden we samenwerken :D


Wat me ook opvalt is dat jullie geweldige aanvallen hebben hebben :eek: , iemand van mijn stam waarvan ik VV had kreeg 18 aanvallen van sekai & jiplex binnen : 1750 scouts , nog eens 3500 scouts , dan na 2 uur weer een paar cleartjes , 4 u daarna edeltjes , weer scouts , dan plots edels , en daarna pas de clears , en er komen weer aanvallen binnen .

Zeer effectief , sewwes komen ze nog met deff troepen af :rolleyes:
Niet dat ik iets tegen honour heb , integendeel , maar de timing van sommige leden van jullie laat ten wensen over :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Je weet het dan toch , zou handiger zijn als we een NAP fzo hadden , konden we samenwerken :D


Wat me ook opvalt is dat jullie geweldige aanvallen hebben hebben :eek: , iemand van mijn stam waarvan ik VV had kreeg 18 aanvallen van sekai & jiplex binnen : 1750 scouts , nog eens 3500 scouts , dan na 2 uur weer een paar cleartjes , 4 u daarna edeltjes , weer scouts , dan plots edels , en daarna pas de clears , en er komen weer aanvallen binnen .

Zeer effectief , sewwes komen ze nog met deff troepen af :rolleyes:
Niet dat ik iets tegen honour heb , integendeel , maar de timing van sommige leden van jullie laat ten wensen over :rolleyes:

Ik ben er zeker van dat je er toch goed verward door was en niet wist wat je moest dodgen en wat niet
 

DeletedUser

Guest
Ik ben er zeker van dat je er toch goed verward door was en niet wist wat je moest dodgen en wat niet

dat het timen te wensen overlaat is 1 ding...

Aanvaller: JaxaQ
Dorp: ~06~ JaxaQs Paradise (559|313) K35

Aantal: 0 0 1820 0 0 1195 0 0 269 0 0 4
Verliezen: 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
 

DeletedUser

Guest
Aanvaller: JaxaQ
Dorp: ~02~ JaxaQs Imperium (563|310) K35

Aantal: 0 0 4710 0 0 2323 0 0 400 0 0 4
Verliezen: 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0


had hij er nu nog 4 meer gehad had hij mijn dorpje mss kunnen edelen...
 

DeletedUser

Guest
wat een noob
weet hij dan niet dat je die 4 edemannen moet verdelen in 4 aanvallen?? :confused:

Hahahaha :D:D:D
 

DeletedUser

Guest
Heb die speler ff op de hoogte gebracht van hoe het makkelijker gaat^^
 

DeletedUser

Guest
Je weet het dan toch , zou handiger zijn als we een NAP fzo hadden , konden we samenwerken :D


Wat me ook opvalt is dat jullie geweldige aanvallen hebben hebben :eek: , iemand van mijn stam waarvan ik VV had kreeg 18 aanvallen van sekai & jiplex binnen : 1750 scouts , nog eens 3500 scouts , dan na 2 uur weer een paar cleartjes , 4 u daarna edeltjes , weer scouts , dan plots edels , en daarna pas de clears , en er komen weer aanvallen binnen .

Zeer effectief , sewwes komen ze nog met deff troepen af :rolleyes:
Niet dat ik iets tegen honour heb , integendeel , maar de timing van sommige leden van jullie laat ten wensen over :rolleyes:


Samenwerken met een stam die liever bonden en nap's aanneemt, om niet in de gevarenzone te komen. Nee dank je. En de timing is meestal perfect, behalve als mijn tegenstanders te dom zijn om te kunnen zien wat de echte edels zijn, en wat de fakes. Dan verschillen de tijden wel wat.

JipLex.

P.s. als de edels eerst komen en overleven, wat voor noob ben je dan in verdedigen.. haha
 

DeletedUser

Guest
Samenwerken met een stam die liever bonden en nap's aanneemt, om niet in de gevarenzone te komen. Nee dank je. En de timing is meestal perfect, behalve als mijn tegenstanders te dom zijn om te kunnen zien wat de echte edels zijn, en wat de fakes. Dan verschillen de tijden wel wat.

JipLex.

P.s. als de edels eerst komen en overleven, wat voor noob ben je dan in verdedigen.. haha

ff een vraag, waarom denk je dat wij liever bondgenootschappen en naps aannemen als oorlog? hebben wij niet toevallig ook meegedaan in de oorlog tegen T.N.T. of was dat allemaal een droom:confused:
 

DeletedUser

Guest
Blijkbaar een droom, want van jullie samenwerking tegen TNT hebben we weinig van gemerkt. En JULLIE wouden toch ook een bond met TNT.
 

DeletedUser

Guest
Aanvaller: JaxaQ
Dorp: ~02~ JaxaQs Imperium (563|310) K35

Aantal: 0 0 4710 0 0 2323 0 0 400 0 0 4
Verliezen: 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0

Aanvaller: evilikke
Dorp: dorp 004 (605|303) K36

Aantal: 0 0 0 0 300 0 0 0 0 0 0 1
Verliezen: 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1

Verdediger: xxx
Dorp: xxx K36

Aantal: x x x x x x x x x x x x
Verliezen: 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0

Moet niet gekker worden met die Legend figuren.. 300 scouts met je edelman meesturen? Way to go!
 

DeletedUser

Guest
misschien moest die edel wel weg uit dat dorp, en kan je er een uit een ander dorp verwachten.

zo niet, haha lach me dood, heb je er nog meer.
 

DeletedUser

Guest
Blijkbaar een droom, want van jullie samenwerking tegen TNT hebben we weinig van gemerkt. En JULLIE wouden toch ook een bond met TNT.

toevallig hebben WIJ sebek grotendeels overgenomen, dat wij verder niet veel hebben gedaan is omdat je voor zoiets goed moet plannen en killer en ik allebij weinig tijd hebben ivm school, en we hadden jullie geholpen, als jullie uberhaubt hadden gereageerd op mijn bericht toen jullie werden aangevallen, ik heb gevraagd wat we konden doen, maar nooit meer iets van gehoord, en die bnd met T.N.T. was omdat we wat andere dingen moesten regelen en het toch geen echte oorlog was, jullie hebben niet eens echt concrete plannen gehad zover ik weet en hebben alleen at random wat dorpen overgenomen, dat noem ik toch echt geen oorlog:rolleyes:
 
Bovenaan