loyaliteit

DeletedUser

Guest
weet iemand hoe snel je loyaliteit toeneemt, ik heb het nodig om een dorp over tenemen dat heel ver ligt :)
 
Reactiescore
2.490
het is toestemming ( loyalty in het engels )

1 per uur, dit kan je lezen in de faqs en staat zelfs in de hulpsectie. Gelieve deze volgende keer te gebruiken.

ik gok zelfs dat als je de searchfunctie van het forum gebruikt je op deze vraag uitkomt
 

DeletedUser

Guest
Even als tip: stuur er 4 achter elkaar dan weet je zeker dat je het dorp hebt (moet het wel leeg zijn ;) ).,
 

DeletedUser

Guest
als u moraal 100 is:) voor minder zou ik voor de zekerheid 5 sturen. maar in de 5de aanval met nobel veel minder troepen der in zie dat je het hebt in de vierde aanval dan verlies je minder ;)
 

DeletedUser

Guest
dat is voor als ge sterker zijt als ge nog maar aan une eerste adel bezig bent best dorpen van dichtbij nobelen;)
kunde u troepen grondstoffen sneller in u 2de dorp krijgen enzo :)
 

DeletedUser

Guest
als u moraal 100 is:) voor minder zou ik voor de zekerheid 5 sturen. maar in de 5de aanval met nobel veel minder troepen der in zie dat je het hebt in de vierde aanval dan verlies je minder ;)

Stuur er maar gewoon 4, de kans dat ze allemaal samen niet genoeg toestemming verlagen is heel erg klein... heel erg klein.
 

DeletedUser

Guest
hier ze de rare aap
zelfs me 3 adels kunde al een dorp veroveren ik em da voor had op net dus ja toen nog is mijn eigen overgenomen
 

DeletedUser

Guest
Wat zeggie, ikke niet verstaan :confused:

Ik heb wel eens gehad dat ik maar 3 edelmannen had dus die stuurde ik met de gedachte dat ik daarna nog wel ééntje zou sturen (omdat niemand in de buurt er ook nog eentje had). Dus ik sturen, de eerst -35, de 2de -35 en de 3de -34 dat is een naaistreek... Toen ik weer wakker werd stuurde ik de laatste met een vol leger ervoor en natuurlijk half leger kapot en de nobelman daarna dood. Dat dorp heb ik daarna met rust gelaten, maar die komt vast nog wel, of door mij of door een ander.

(dit is ook alweer maanden geleden)
 

DeletedUser

Guest
ik heb het toch voor had dat ik met 3 nobels een dorp kost veroveren dus
de vierde natuurlijk mijn eigen overgenomen nou ja bij u is dat dan 2x pech hebben dan :p
 

DeletedUser

Guest
de kans om iets met 3 nobles over tenemen is vrij klein:

1 op de 81 keren lukt het, ervan uitgaande dat er geen toestemming bij of af gaat
 

DeletedUser

Guest
dat is wel das ongeveer 3x het maximum afdoen ma dat was wel verschieten als ik mijn berichten had gezien.was ook de eerste keer dat ik dat heb voor had
 

DeletedUser

Guest
Ik had vandaag wel degelijk 5 edels nodig om een dorp in te nemen, dus met 4 ben je niet steeds zeker.

dat is wel das ongeveer 3x het maximum afdoen ma dat was wel verschieten als ik mijn berichten had gezien.was ook de eerste keer dat ik dat heb voor had

Dragons, het is helemaal off-topic, maar je taalgebruik lijkt mij in grote letters "AALST" te zeggen. Klopt dat?
 

DeletedUser

Guest
lol ge ebt nog gelijk ook oe komt dat gij da weet
ps: da me die 5nobels is te zien hoeveel u moraal is en de tijd dat er tussen zit
 

DeletedUser

Guest
Stuur er maar gewoon 4, de kans dat ze allemaal samen niet genoeg toestemming verlagen is heel erg klein... heel erg klein.

Als het dorp verder dan 100u weg ligt met de nobels, doen deze er maar 20 testemming per keer af, en heb je er dus 5 nodig.

(blijkt zo uit verschillende 'tests' op .net
 
Bovenaan