low low low

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser18987

Guest
Even voor de duidelijkheid. VV'en is niet verboden.
Een account aanmaken om alleen maar te vv'en is wel verboden, dat is pushing. Als je zelf speelt en je vved iemand word je ook niet gebanned.

Dit valt toch niet goed te controleren?
 

DeletedUser39729

Guest
Even voor de duidelijkheid. VV'en is niet verboden.
Een account aanmaken om alleen maar te vv'en is wel verboden, dat is pushing. Als je zelf speelt en je vved iemand word je ook niet gebanned.

Hoezo is dat pushen? Pushen is voor mij gewoon gratis grondstoffen geven hoor en niet iemand ff te vervangen.
Maar wat je dus ook eigenlijk wilt zeggen is dat die pre-mades op gewone werelden die ook nacht vv's doen om door te blijven farmen, dat dat ook verboden is?
 

DeletedUser

Guest
Laat ik hier even snel op reageren...

Pushaccounts zijn account die worden opgestart louter en alleen om één of meerdere andere accounts voordeel te verschaffen. Als een account dus enkel en alleen wordt gebruikt om te vv'en is dit wel degelijk pushing. Niet in middelen, maar in tijd...

Je mag uiteraard gewoon vervangen en afwisselen. Het PUUR spelen om te vervangen is wat anders. Dit is trouwens niets nieuws hoor, dit is al langer gezegd en ook logisch. Ik heb geen probleem met vervangen, daar dient het ook voor.
 

DeletedUser

Guest
Er bestaan al 'push-accounts' sinds de co-regels afgeschaft is, zou raar zijn moest er nu op gebanned worden.
Dan kun je toch beter co laten hoor zit je met dezelfde problemen ;D...
Is ook niet te controleren trouwens ;). Of als je geedeld wordt en je vv'ed want je hebt toch niets te doen is dat dan ook pushing? Je speelt dan op die moment toch niet meer, zoniet zet je easy 1 gebouw aan, heb je wel degelijk gespeed of niet?
 

DeletedUser

Guest
Er bestaan al 'push-accounts' sinds de co-regels afgeschaft is, zou raar zijn moest er nu op gebanned worden.
Dan kun je toch beter co laten hoor zit je met dezelfde problemen ;D...
Is ook niet te controleren trouwens ;). Of als je geedeld wordt en je vv'ed want je hebt toch niets te doen is dat dan ook pushing? Je speelt dan op die moment toch niet meer, zoniet zet je easy 1 gebouw aan, heb je wel degelijk gespeed of niet?

Moet jij je niet met wat belangrijkere dingen bezig houden :rolleyes:xd

nee maar je hebt wel gelijk ja
 

DeletedUser39729

Guest
Laat ik hier even snel op reageren...

Pushaccounts zijn account die worden opgestart louter en alleen om één of meerdere andere accounts voordeel te verschaffen. Als een account dus enkel en alleen wordt gebruikt om te vv'en is dit wel degelijk pushing. Niet in middelen, maar in tijd...

Je mag uiteraard gewoon vervangen en afwisselen. Het PUUR spelen om te vervangen is wat anders. Dit is trouwens niets nieuws hoor, dit is al langer gezegd en ook logisch. Ik heb geen probleem met vervangen, daar dient het ook voor.

Dat PUUR spelen om te vervangen is toch geen pushen? Het spel word alleen ff door een ander gespeeld. :eek:
 

DeletedUser30507

Guest
kortom, accountje inloggen, hoofdgebouw uitbouwen en vv spelen xD
 

DeletedUser

Guest
Even voor de duidelijkheid. VV'en is niet verboden.
Een account aanmaken om alleen maar te vv'en is wel verboden, dat is pushing. Als je zelf speelt en je vved iemand word je ook niet gebanned.

dat trekt echt op niks , in de speed wijziging is gezegt dat co'en via vv mag ? wat is hier pushen aan ? gs vrij versturen gaat al niet en tja deff ... :( Ik zou over dit beter nadenken ...

MVG joachim
 

DeletedUser39990

Guest
Oh leuk..
om te speeden moet je dus geen leven hebben :D
 

DeletedUser

Guest
Als je dan ergens over wilt praten, ga dan niet spammen.
 

DeletedUser39990

Guest
Er valt niet veel over te praten...

Gewoon dat je een weinig (tot geen) sociaal leven moet hebben wil je een speed spelen..:confused:
 

DeletedUser15154

Guest
Als je dan ergens over wilt praten, ga dan niet spammen.

Omdat er toevallig 'tribalwars team' onder je naam staat, betekend het niet dat je alle macht hebt, hoezeer je dat ook denkt.

Kijk eens naar die reacties, en doe er wat mee. Ongelooflijk dit..
 

DeletedUser

Guest
Laat ik hier even snel op reageren...

Pushaccounts zijn account die worden opgestart louter en alleen om één of meerdere andere accounts voordeel te verschaffen. Als een account dus enkel en alleen wordt gebruikt om te vv'en is dit wel degelijk pushing. Niet in middelen, maar in tijd...

Je mag uiteraard gewoon vervangen en afwisselen. Het PUUR spelen om te vervangen is wat anders. Dit is trouwens niets nieuws hoor, dit is al langer gezegd en ook logisch. Ik heb geen probleem met vervangen, daar dient het ook voor.

De regels zijn zoooooooooooooo streng... en dit is onmogelijk te controleren.
sommige spelers spelen zo inactief dat ze langzaam groeien, anderen doen vv en klikken hun dorpje aan tot ze aan de beurt zijn
+ vv op speed geeft snel dat je de regels (betrefd aanvallen) overtreed.
Iedereen weet toch dat je niet 2 accs tegelijk goed kan bespelen op speed...

Dit (de push accs) is gewoon niet te controleren/modden, omdat er geen bewijzen zwart op wit zijn.
Of co's of geen vv, want met vv creeer je hetzelfde "probleem" weer waarom de co's zijn afgeschaft.
 

DeletedUser

Guest
Omdat er toevallig 'tribalwars team' onder je naam staat, betekend het niet dat je alle macht hebt, hoezeer je dat ook denkt.

Kijk eens naar die reacties, en doe er wat mee. Ongelooflijk dit..

De titel Tribalwars team vind ik niet bij hem passen, hij kijkt ow spam, reactie en gone.
Reageer eens op die reactie's dan of weet je niet wat je moet zeggen?
 
Reactiescore
2.491
Zal ik deze dan maar sluiten voor er infractions voor klachten over functioneren van mods uitgedeeld moeten worden. :eek:

Feiten zijn simpel:
Accounts opstarten puur om VV te doen is pushing en is niet toegestaan... Zoals uitgelegd door Masterslayer,

Speel jij zelf ook actief op je eigen account -> niets aan de hand.

Dit zijn de regels en deze zullen niet aangepast worden. Dit is al sinds de wijziging van de co-regels zo en zal dus ook zo blijven.

Dan bij deze dus een slotje.

Met vriendelijke groeten,
Duckje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan