Lord-freedoms Fanclub

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser1526

Guest
Beste mensen

Welkom op de officieele website van de fanclub van lord-freedom
Lord-freedom is een zeer profesionele speler op het online browsergame genaamt tribal wars
lord-freedom is begonnen op datum van 11/04/07 op wereld 2 maar toen werdt hij heel in het begin verslagen en is nu begonnen op wereld 3 .
Lord-freedom heeft ook een goede stam op gericht met de stam naam litle italia of L-I en zijn stam is nu uitgegroeit tot een stam met meer als 100 000 punten
Lord-freedom zelf zoekt ook nog een voorzitter voor zijn fanclub en een paar zaken mensen
Als je zaken man of vrouw wilt worden stuur dan effe een mailtje met al je gegevens naar lord-freedom en een voor zitter dat zoekt lord-freedom zelf wel uit hoor

Als je bij de fanclub wilt stuur dan effe een bericht naar lord-freedom met je gegevens

Groetjes Lord-freedom

dus ga snel naar
http://lordfreedom.come2me.nl/
 

DeletedUser1526

Guest
ik zoek nog altyd mensen voor in mij fanclub als je erin wilt zet het maar hier op het forum of zeg het effe op wereld 3 en alle leden komen op de siote van lord-freedom te staan

greetzz lord-freedom
 

DeletedUser1526

Guest
ik ben nu nog een redelijk onbekende speler maar dat zal snel veranderen wacht maar af hoor
 

DeletedUser1526

Guest
komaan mensen het ost geen geld of grondstoffen voor fan te worden en ik zet je naam op de website van mijn fanclub bij leden en dan zie je naam staan bij de eerste letter van jou naam daar staat jou naam dan
 

DeletedUser

Guest
Niemand kent je dus waarom zouden ze. kijk sommigen mensen kunnen wel een fanclub hebben, maar niemand kent jou dus echt niemand zou in je club willen. eerst moet je jezelf bekend maken
 

DeletedUser

Guest
Een heeeel profesionele speler die in wereld 2 er meteen uitlag en die nu maar zijn geluk een wereld 3 gaat proberen. Arme moeder zeg dat ze bij de geboorte er al zoon ego uit moest persen. Heeft nu zeker nog maagklachten?
 

DeletedUser1526

Guest
haha op wereld 2 was ik vroeger heel actief maar wou wereld 3 proberen en nu vindt ik wereld 3 leuker als 2 en op wereld 2 had ik vroeger veel punten maar had wereld2 een beetje verwaarloost dus en ik heb al een paar fans dus
 

DeletedUser1729

Guest
laat me raden

je broers en/of zussen
je vrienden en/of vriendinnen
een aantal onbekende noobs zoals jijzelf:) :):)
 

DeletedUser1526

Guest
haha gij zegt allemaal zelf maak je zelf wat bekent en da probeer ik ook ja daaromd ie fanclub he noobzz
 

DeletedUser2487

Guest
Oke mooi ik wil wel in je fanclub als je me 30k each elke dag stuurt

maar dan word ik wel meteen een trouwe fan:O!
 

DeletedUser

Guest
Oke persoontje met de vele punten en die heel pro is(NOT).
653 lord-freedom L-I 18.424 5 3685

Op w3 is niet erg goed... daar stond ik ook voordat ik stopte...

5494 lord-freedom BH 5.861 3 1954

W2 ook niet erg goed...


JE BENT EEN NOOB EN VERDIENT GEEN FAN STAM DAT JE JEZELF ALS PRO BESTEMLT IS ABSOLUUT ONTERECHT. IK HAAT HET ALS MENSEN EEN TE GROTE EIGEN DUNK HEBBEN EN DENKEN DAT ZE GOED ZIJN!
JIJ BENT NIET GOED JIJ BENT EEN NOOB EN ZOU NIET EENS EEN NOBEL TREINTJE KUNNEN VERSTUREN. JE KUNT ZELFS NAUWLIJKS NEDERLANDS...

Zo dat is eruit...

o ja, YOUR A FUCKING NOOB.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
nee, kijk dan hoe sexy hij is!

we moeten wel bij hem aansluiten, het moet gewoon
 

DeletedUser

Guest
Oke persoontje met de vele punten en die heel pro is(NOT).
653 lord-freedom L-I 18.424 5 3685

Op w3 is niet erg goed... daar stond ik ook voordat ik stopte...

5494 lord-freedom BH 5.861 3 1954

W2 ook niet erg goed...


JE BENT EEN NOOB EN VERDIENT GEEN FAN STAM DAT JE JEZELF ALS PRO BESTEMLT IS ABSOLUUT ONTERECHT. IK HAAT HET ALS MENSEN EEN TE GROTE EIGEN DUNK HEBBEN EN DENKEN DAT ZE GOED ZIJN!
JIJ BENT NIET GOED JIJ BENT EEN NOOB EN ZOU NIET EENS EEN NOBEL TREINTJE KUNNEN VERSTUREN. JE KUN ZELFS NAUWLIJKS NEDERLANDS...

Zo dat is eruit...

o ja YOUR A FUCKING NOOB.

Niks meer aan veranderen MikoB
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan