Looptijd edelman

DeletedUser

Guest
Ik heb overal gezocht zowel als in de hulp en in het forum maar ik kan niks vinden over de looptijd van de edelman, wel zie ik dat het 77 velden is maar hoe lang is dit want dit staat er bij de hulp

Maximale reisafstand edelman 77 Velden (komt neer op +- uren looptijd)

Kan iemand mij vertellen hoe lang dit is?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser3577

Guest
Voor wereld 1,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13>>> 35 minuten per veld
Voor wereld 2>>> 17.5 minuten per veld


Hulp lezen!!
 

DeletedUser

Guest
het betekend dat hij max. 77 velden ver kan.

hij doet er 35 min. over om een veld te lopen. Staat wel in de hulp overigens:

http://nl13.tribalwars.nl/help2.php?article=units

Deze is wel van W13, maar ik keek op een paar en die zijn ongeveer allemaal 35.

Dit komt er op neer dat een edelman ongeveer 1,7 veld per uur aflegt ;) (als ik goed gerekend heb :confused:)

EDIT: Iemand eerder, zoals je ziet, op W2 is het 17.5
 

DeletedUser3577

Guest
het betekend dat hij max. 77 velden ver kan.

hij doet er 35 min. over om een veld te lopen. Staat wel in de hulp overigens:

http://nl13.tribalwars.nl/help2.php?article=units

Deze is wel van W13, maar ik keek op een paar en die zijn ongeveer allemaal 35.

Dit komt er op neer dat een edelman ongeveer 1,7 veld per uur aflegt ;) (als ik goed gerekend heb :confused:)

EDIT: Iemand eerder, zoals je ziet, op W2 is het 17.5

Wereld 2 lopen de edelmannen gewoon snel
 

DeletedUser

Guest
En hoe lang mag een edelman dus lopen om een dorp over te nemen 45 uur, en als de edelman bv 60 uur onderweg is heeft de edelman dan geen nut en gaat mijn toestemming niet omlaag ?


En ik zit in W13 ;)
 

DeletedUser3577

Guest
En hoe lang mag een edelman dus lopen om een dorp over te nemen 45 uur, en als de edelman bv 60 uur onderweg is heeft de edelman dan geen nut en gaat mijn toestemming niet omlaag ?


En ik zit in W13 ;)

Als je op W13 zit heeft het geen zin om een 1 edelman meer dan 8.75 uur te laten lopen, want als je dan precies timet zal je dorp altijd weer het volle toestemming hebben
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Niet eens overnageacht om te rekenen XD, maar ik krijg nu aanvallen op me af van 72 uur en ik heb gezien dat de looptijden van edelmannen zijn dus .. ? ja wat heeft het voor nut om die te sturen dan ?
 

DeletedUser

Guest
Het is juist de bedoeling dat :edelman:en erkend worden. Waarom anders zullen ze langzaam lopen? Om het spel te bemoeilijken, natuurlijk :D
 
Bovenaan