Lock/ROAR vs Manic/SR

DeletedUser

Guest
lang leve lock en hun leuke maniertjes om bd schade toe te brengen :rolleyes:

laten we daarbij niet vergeten dat het om OoO gaat waardoor het meervoud zich opheft. en hij zit ook niet te smeken. en dat maakt jouw post een echte lock post. Bravo! :rolleyes:
 

DeletedUser20308

Guest
lang leve lock en hun leuke maniertjes om bd schade toe te brengen :rolleyes:

laten we daarbij niet vergeten dat het om OoO gaat waardoor het meervoud zich opheft. en hij zit ook niet te smeken. en dat maakt jouw post een echte lock post. Bravo! :rolleyes:

Overdrijven is ook een vak hé, dat zou jij toch moeten weten met je post @ IG ;).
 

DeletedUser

Guest
in mijn idee overdrijf ik niet :eek:

mijn berichten naar jou IG zijn allen met een niet serieuze ondertoon. kan je dus geen overdrijven noemen aangezien ik zelf meteen zal toegeven dat het een grapje is.
 

DeletedUser20308

Guest
in mijn idee overdrijf ik niet :eek:

mijn berichten naar jou IG zijn allen met een niet serieuze ondertoon. kan je dus geen overdrijven noemen aangezien ik zelf meteen zal toegeven dat het een grapje is.

Ooh ik bedoelde eigenlijk niet de berichten van jou naar mij toe :D
 

DeletedUser38277

Guest
Mja, ik ben blij dat amytje het verteld heeft. Dank u amytje.

Alles heeft een bedoeling, dat begrijp je toch. Beter niet teveel zeggen op het AF amytje, dat is niet altijd slim.
 

DeletedUser

Guest
Ooh ik bedoelde eigenlijk niet de berichten van jou naar mij toe :D

het zal wel aangezien ik geen idee heb waar jij het over hebt :confused:

Mja, ik ben blij dat amytje het verteld heeft. Dank u amytje.

Alles heeft een bedoeling, dat begrijp je toch. Beter niet teveel zeggen op het AF amytje, dat is niet altijd slim.

graag gedaan, vooral omdat ik niks belangrijks heb vertelt :eek:
 

DeletedUser

Guest
dan moet je wel oppassen voor mattthew, want mat vind je nog steeds stiekem leuk en straks slaat mat me in elkaar ofzo :p
 

DeletedUser

Guest
alle aandacht naar Amy :p
alleen omdat ze een meisje is :mad:
als ik een meisje was, dan zouden jullie ook aan mijn voeten liggen hoor :D
 

DeletedUser

Guest
alle aandacht naar Amy :p
alleen omdat ze een meisje is :mad:
als ik een meisje was, dan zouden jullie ook aan mijn voeten liggen hoor :D

Ja, bende puberale internet-geilaards... Geef die knul (lukasbslt) hier ook eens wat aandacht! :mad:
 
Bovenaan