Livia Drusilla

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Account is terug inderdaad, alle groepen weg, pm's met scheldwoorden, snellijst weg, en elk dorp def gerekruteert,

Drama om niks? Eerder mazzel dat het account terug is want ik had het niet meer verwacht. Als je de stats ziet, zie je al dorpen overgenomen zijn door Devi Durga.



Lees nu de pm's, en nu staat er iets over zijn broer. Vind het maar vaag.. waarom zou een familielid zijn eigen broer backstabben?
Naja, account is terug. Daar ging het tenslotte om.

Goed voor je, wel spijtig dat acc naar de klote gegaan is, maar nu heb je het terug das al het beste.
 

DeletedUser

Guest
Je kan het vergelijken met in een NL topic over de WK finale Hup Spanje te zeggen. Moet jij is opletten hoeveel spelers daar tegen in gaan, want hij lokt het zelf uit. Fijn dat je geen medelijden hebt en blij bent dat hij gehackt is, maar antwoord hier dan niet. Lokt alleen maar haat uit. Je komt toch ook niet naar iemand begrafenis om te zeggen dat je blij bent dat iemand dood is? Nou dan, zwaar overdreven voorbeeld. Maar het is de zelfde gedachtegang.

Overigens opvallend dat je maar 1 antwoord heb op dit account..


Fijn dat je net zo goed kan lezen als dat je openstaat voor andere meningen dan die van jou.
(Voor de minder slimme onder ons: Hij leest dus niet.)

Om mijn eigen woorden maar eens te herhalen, aangezien je er moeite mee blijkt te hebben:

.1
Ja, zelfs ik voel me kut voor jullie, dit zou absoluut niet moeten gebeuren op TW. Voor ons allen is het een leuk spel waar velen van ons veel tijd en moeite in steken om er het beste resultaat uit te halen, ook zoals jullie, Revo.

.2
Conclusie: Jank niet zo hard. We leven met jullie mee, maar in moddergooien ben jij veel beter.
Én jullie verdienen dit zeker niet. Dit zou echt niet horen te gebeuren. Ik hoop dat het support jullie wel een beetje matst.

Ik leef dus alleen maar met jullie mee. Ik vind het oprecht vervelend voor jullie.
Mijn post ging alleen over dat .Howlin nogal opgefokt reageerd op een reactie die makkelijk te negeren valt.

Dus nogmaals: Ik hoop dat het support in jullie voordeel handelt. (En dat hebben ze volgens mij al gedaan)

En nogmaals: Spijtige zaak. Hoort niet thuis op TW.

En nog maar een keer om het duidelijk te maken voor .Howlin: Het beste Revo. Hopen dat er een loyale speler op komt!




Dit is inderdaad mijn 2e post, ik lees alleen maar op het AF, maar hou niet van het moddergegooi. Vond het nu eens nodig te antwoorden :)
 

DeletedUser

Guest
Zulk geluk heb ik nou nooit dat ik een account terug krijgt..
 

DeletedUser

Guest
Nja dan nog moet je het account weer op de rails zetten, je hebt alles naar eigen wens ingevuld en als alles dan overhoop is gegooid -groepen, rekruteren, misschien kerkopbouw- dan kost dat toch aardig wat tijd.
 

DeletedUser

Guest
Nja dan nog moet je het account weer op de rails zetten, je hebt alles naar eigen wens ingevuld en als alles dan overhoop is gegooid -groepen, rekruteren, misschien kerkopbouw- dan kost dat toch aardig wat tijd.

er komt een vakantie aan en er zijn voldoende compatibele mensen binnen revo denk ik, komt dus wel goed niet?;)
 
Reactiescore
980
Reactiescore
980

DeletedUser

Guest
er komt een vakantie aan en er zijn voldoende compatibele mensen binnen revo denk ik, komt dus wel goed niet?;)

Ja, moet je nagaan waar al die kostbare tijd ergens anders besteed aan had kunnen worden. Juist nu in de vakantie -waar overigens veel mensen ook gewoon vooral met de familie doorbrengen, dat terzijde-!
 

DeletedUser

Guest
Ja, moet je nagaan waar al die kostbare tijd ergens anders besteed aan had kunnen worden. Juist nu in de vakantie -waar overigens veel mensen ook gewoon vooral met de familie doorbrengen, dat terzijde-!

zit ik niet mee in een acc recht trekken is het leukste wat je kan doen
 

DeletedUser

Guest
valt wel mee tom je moet het slim aanpakken een massa recruiter helpt al veel zonder is het effe werk voor de troepen gebouwen is makelijk

Hehe, voor de rest nog alle dorpen weer in de goede groepen zetten, overal weer troepen dumpen waar ze niet thuis horen, eventuele afbraken weer opbouwen, etc. etc. :D
 

DeletedUser

Guest
Hehe, voor de rest nog alle dorpen weer in de goede groepen zetten, overal weer troepen dumpen waar ze niet thuis horen, eventuele afbraken weer opbouwen, etc. etc. :D

lol ;) Have fun :p Succes aan de buren

Fijn te horen dat account weer terug op zijn plek is in ieder geval! :D
 
Reactiescore
25
Het account is terug op zijn plek. Dus een slotje.

Daarnaast wil ik iedereen dan nog maar eens wijzen op de accountveiligheidscampagne. Deze is niet voor niets gehouden een paar maanden terug. Pas op met co's!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan