Livia Drusilla

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
975
Beste AFers,
Aangezien het al is opgevallen dat iemand uit Revo is geleaved, wil ik even alles duidelijk maken voordat er onterechte uitspraken worden gedaan die niet met de realiteit kloppen. Onlangs is er een nieuwe co op gekomen bij Livia, leek allemaal in orde tot op de dag van vandaag.

Hij leavde de stam, verwijderde iedereen uit zijn vriendenlijst, verwijderde alle topics op het forum. En elke mail die naar hem werd gestuurd, werd beantwoord met "Koen" op het einde. Ik heb contact gezocht met de broer van Koen op w21 aangezien hij niks wou loslaten op w14 waarom die was geleaved. En bleek dat hij zelf daar online was.

Marka Ragnos vandaag om 18:41 uur
ben je on? Wil het even met je hebben over een andere wereld. Niet naar jouw, maar je kent iemand die iets heeft gedaan waar we graag uitleg over willen.

fireman321 vandaag om 19:17 uur
ja ik ben on

fireman321 vandaag om 19:18 uur
de broer dan toch ^^
ik dus
en ik ben de enige die op een andere wereld speelt momenteel dus vraag maar wat je wilt weten.

koen

Marka Ragnos vandaag om 19:20 uur
Mag ik vragen waarom je geleaved bent op w14?

fireman321 vandaag om 19:41 uur
??? wat geleaved???

koen

fireman321 vandaag om 19:54 uur
GVD!!!!!!!!!
ik zie net dat het w8woord verandert is en ik hoor van anderen dat de dorpsnamen nu scheldwoorden zijn en van al die shit =(

ik zit er voor nix tussen hoor =/
en een uur geleden was er nog nix aan de hand =( want toen kon ik er nog op

koen

En op msn zei die tegen de oude speler van Livia:

van thielen koen zegt
echt????
ik heb de vv een uur geleden aan s1simon gegeven

De net nieuwe co heeft is dus op het account gekomen, heeft zijn kans afgewacht met het email te veranderen en toen dat gedaan was heeft die dus letterlijk Koen (Eigenaar) en Revo gebackstabt. Vind het zeer jammer dat dit is gebeurd, dat het spel zo gespeeld moet worden en wekt ook letterlijk woede bij me op.

Tenslotte veranderd die alle dorpen in iets belachelijks, richt die een stam op zonder enige reden met beledigende dingen. En alle pm's ondertekend die met Koen terwijl het de nieuwe co is.

Zeer jammer voor Koen, dit wens je niemand toe en al helemaal hem niet. Hij gaf altijd ondersteuning en zette zich volop in voor de stam. Bedroeft hoe het gelopen is, maar helaas is er weinig meer aan te doen. De mods werken onder strikte regels, zo kunnen het account niet terug halen. Zeer jammer, gaat me blije vrijdag.

In diepe Rouw,
Howlin
 

DeletedUser

Guest
Dat er nog steeds van dat soort zielige figuren op de wereld bestonden !!! :mad:
 

DeletedUser

Guest
Damn hij komt weer met een fraaie post, hadden we net wat om Revo. slechter te laten lijken komt hij aan :p

Nee serieus, jammer wat er gebeurt is. Shit happens, maar je hoopt niet dat dit bij jou gebeurt. Neem aan dat Koen vast wel een plekje vrij kan krijgen op een ander account. Hoop ik in ieder geval wel voor hem.
 

DeletedUser

Guest
jammer dat dit nog altijd blijft gebeuren

TW gaat hier zowiezo weer eens niets aan doen
doen ze nooit bij dit soort gevallen
dan komen ze met zever "ja je hebt het in vertrouwen gegeven bla bla bla"

dit is de reden waarom velen stoppen op TW
 

DeletedUser

Guest
dit is idd zeer spijtig nieuws aangezien je dus dan ook niemand meer kan vertrouwen niet te min laat ons hier een wijze les uit leren
 

DeletedUser

Guest
Ondertussen wordt er aan een support gewerkt. Ik hoop dat we deze spijtige zaak nog zonder verstrekkende gevolgen kunnen oplossen.

mvg,
david
 

DeletedUser23694

Guest
jammer dat spelers die een kans krijgen op een prachtig account, in een geweldige stam, co te worden. Het verkloten. Sorry, ander woord heb ik er niet voor. Ze verpesten het voor de spelers die hopen ooit op zo'n superaccount erbij te mogen en deel uit te maken van zo'n beuqstam als Revo.!
Het is te triest voor woorden dat zo'n toffe gast als Koen op deze manier een smerig mes in de rug gestoken krijgt.
 

DeletedUser

Guest
ik heb dit ook ooit meegemaakt.

maar niet dat ie mee dorpsnamen ging verranderen.
dit is egt triest.

ik hoop da het AC nog op orde gebracht kan worden.
met of zonder gevolgen
 

DeletedUser

Guest
we zullen wel zien wat de toekomst brengt de eigenaar kan het nog steeds via de support terug vragen
 

DeletedUser

Guest
Smerige backstabbertjes... :mad:

Kan support hier echt niets aan doen?
 

DeletedUser44159

Guest
Klote gast die dit heeft gelapt zou hem graag eens in rl zien:mad:
 

DeletedUser19888

Guest
Dit is idd te belachelijk voor woorden, Hier moet iets aan gedaan worden,

Om zo je acc te verliezen gun je je vijand niet eens,

maar om er een topic van te maken ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
we zouden eigenlijk een lijst moeten maken met ontrouwbare mensen over heel tw, doe je iets fout kom je erop en de sociale controle doet de rest.
alleen is dit in praktijk irrealistisch :(

mijn medeleven met revo en koen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan