Liptonia, van stamleider tot stamstabber

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser72457

Guest
Sven, Liptonia, de man der stambelang,

Zoals jullie allemaal weten heeft het account Maakjenietdruk lange tijd in de schijnwerpers gestaan op W39. Een grote voorsprong op de rest van W39 is wat dit account had. Een actief team, een oh zo goed team dat actief was. Een stamspeler volgens velen, een goede speler volgens velen. Toch vinden we achter alles dat zo mooi lijkt, vaak wat negatiefs.

Zoals bij alle actieve W39 spelers bekend is, loopt het momenteel minder lekker op Maakjenietdruk dan dat we gewend zijn van het zo goed bemande account. Jurriën had op een gegeven moment wat problemen gekregen met een VV en het deffen van een massa, goed kan gebeuren. Helaas is deze speler minder actief geraakt en op een gegeven moment gestopt. Ook gestopt zijn Jeremy en Jordi, samen bemande zij het account Chique und Magnique. Spijtig vond ik het om ze te zien vertrekken en ik was niet de enige.
Bij het weg vallen van Jordi, Jeremy en Jurriën verloor Sven langzaam zijn motivatie. Zijn vrienden waar hij trouw W30 mee gespeeld en gewonnen had. Zij gaven hem motivatie om op deze wereld te starten, wat zeker in de beginfase een succes was. Sven zijn motivatie bleef maar zakken en van het een kwam het ander.

[12-11-2014 21:21:40] Sven | Maakjenietdruk: Ik zit met een probleempje
[12-11-2014 21:21:52] Floris: Kom maar door.
[12-11-2014 21:22:00] Sven | Maakjenietdruk: Ik ben mijn motivatie voor W39 kwijt
[12-11-2014 21:22:41] Sven | Maakjenietdruk: Toen Jordi en Jeremy stopte als leider zijnde kon ik dat nog wel accepteren en mijn motivatie een boost geven door Divine op sleeptouw te nemen, echter nu Jurrien ook al niet meer speelt op W39 eigenlijk

------

[13-11-2014 12:52:38] Sven | Maakjenietdruk: Ik denk dat het verstandig is als ik even een paar dagen afstand van W39 neem
[13-11-2014 12:52:44] Sven | Maakjenietdruk: Misschien krijg ik dan weer motivatie

Sven besluit inactief te gaan op W39 in de hoop zijn motivatie terug te vinden, echter lukt dit niet en besluit hij later te stoppen.

[19-11-2014 08:52:30] Floris: Hmmm nu zo open en bloot op het AF staat dat jullie gestopt zijn, zal het niet lang duren voor MJND onder aanval komt. Afgelopen 2 dagen al dorpen verlies.
[19-11-2014 11:58:32] Sven | Maakjenietdruk: (wave)
[19-11-2014 11:58:52] Floris: Een goede middag.
[19-11-2014 11:58:55] Floris: Ochtend*
[19-11-2014 11:59:20] Sven | Maakjenietdruk: Hmmm daar heb je een punt, al speelt laurens nog altijd gewoon
[19-11-2014 11:59:33] Floris: Niet actief.
[19-11-2014 12:00:07] Floris: Dus of er moet een actief team op, of dit gaat een probleem leveren.
[19-11-2014 12:00:27] Floris: Plus zoals het er uit ziet op het AF, kom je niet terug.

-----

[20-11-2014 20:01:43] Sven | Maakjenietdruk: btw, laurens gaf vandaag aan er ook mee te willen stoppen
[20-11-2014 20:02:07] Sven | Maakjenietdruk: Dus er moet een nieuw team voor mjnd komen, echter willen wij ten allertijden dat het huidige wachtwoord behouden blijft, de e-mail op onze naam blijft
[20-11-2014 20:02:31] Sven | Maakjenietdruk: en dat er niet word ingelogd op andere werelden waar dit account speelt
[20-11-2014 20:03:02] Floris: En ik wil jullie verzoeken een team te zoeken. Ik heb vrij weinig contacten en heb zo goed als alle bekenden die kunnen, binnen gehaald.
[20-11-2014 20:34:46] Sven | Maakjenietdruk: Poeh das een lastige
[20-11-2014 20:34:53] Sven | Maakjenietdruk: Want zoals je weet zijn mijne ook niet groot meer
[20-11-2014 20:38:18] Floris: Ja, maar ik ga het je toch echt vragen Sven. Sorry
[20-11-2014 21:10:35] Sven | Maakjenietdruk: Word lastig maar goed

En gezocht naar een team is er hoor, helaas is er niets gevonden en heeft Sven na twee dagen het zoeken gestaakt.

[22-11-2014 09:38:31] Sven | Maakjenietdruk: (wave)
[22-11-2014 09:38:37] Sven | Maakjenietdruk: Ik ben niet in staat nieuwe spelers te zoeken

-----

Sven wilt stoppen op W39 en verzoekt mij een nieuw team te zoeken voor het account, gelijk ging ik aan het werk. Tot mijn spijt kreeg ik die zelfde avond nog het volgende bericht:

[22-11-2014 22:30:33 | 22:32:36 bewerkt] Sven | Maakjenietdruk:
Ik heb het beste voor met Divine en haar huidige spelers, zeker ook gezien het een stam is waar ik zelf veel tijd in heb gestoken, waar ik de basis voor gelegd heb samen met Jurrien, Jordi en Jeremy, echter vind ik het een belediging naar Jurrien, Laurens, Mark en mij toe dat er zo slecht met Mjnd word omgegaan door de stam. Ik wil niet geassocieerd worden met dergelijke verliezen van een account wat ik heb opgebouwd. Wij hebben veel tijd gestoken in dit account om het op te bouwen vanaf de start. Ik wil het account niet door incapabele spelers (Zo noem ik het even, want het zag er echt enorm incapabel uit hoe er gedeft werd door de vv'ers) laten wegspelen door een belachelijk slechte stam zoals Fur.

-------

De stam waar hij, Sven, het beste mee voor heeft bestaat kort door de bocht uit incapabele spelers en hij wilt niet geassocieerd worden met het dorpenverlies dat plaats vind op MJND. Op het AF was al bekend gemaakt dat Sven niet meer speelde, door Sven zelf. Vraag me af wie Sven dan nog associeerd met verloren dorpen, het account ligt immers onder VV en dat was algemeen bekend. Wellicht was dat ook een niet al te doordachte actie, het op het AF gooien dat een account onbemand is, lokt immers aanvallen uit.

Gedreigd werd er door Sven in de MJND chat met de opmerking: Laat het account op Delete staan, anders zal ik me aan moeten melden met een iligaal script. Tja, toen vloog bij ons de paniek er wel in -> het werd opeens een d'r op of d'r onder strijd.

[22-11-2014 18:12:35 | 18:13:29 bewerkt] Sven: Als het eraf word gehaald rest mij niks anders dan ons zelf aan te geven voor illegaal script gebruik waardoor er instantly een 100% ban word gegeven

Kosten wat kost hebben we, de stam en ik, er voor gezorgd dat het account van delete af werd gehaald (phew).

[24-11-2014 11:38:22] Floris: Ik zal een team zoeken, ik zal wederom daar mijn tijd in gaan steken. Voorranf krijg je op de andere accounts.
[24-11-2014 11:38:28 | 11:39:04 bewerkt] Sven | Maakjenietdruk: Ik wil het account best afstaan aan Divine, omdat de stam het nodig heeft, maar als ik het moet afstaan onder deze omstandigheden met de gedachte in mijn achterhoofd dat ik weet dat ze het niet kunnen deffen, omdat ze nog een hoop te leren hebben, dan liever niet

Account afstaan.. Zowel ik als andere leden zijn naar Sven toegekomen met spelers voor het account, echter heeft Sven ze één voor één afgewezen, of zoals vandaag reageert hij er niet eens op. Lekker gedrag naar je stam die je zo veel waard was en waar je 'het beste mee voor hebt'.

Eindelijk was het dan gelukt: We hadden een team gevonden voor MJND. Helaas zat hier een nadeel aan, namelijk dat het team pas kon beginnen op 2 januari 2015. Een maand en wat dagen moest Sven het uithouden met VV's en zijn eigen energie. Hij zei al:

[24-11-2014 11:50:38] Sven | Maakjenietdruk: Ik def het account voor zover ik kan, zijn maar 50 inc nu

Dat hebben we gemerkt, verliezen namen af en het account bleek enige tijd stabiel te zijn. Helaas kwamen we er vandaag achter dat Sven de strijd op W39 niet meer zag zitten/wilde uit zitten tot de 2e van Januari 2015. Het was hem te veel en zijn gezondheid stond het niet toe, hij viel namelijk regelmatig in slaap achter zijn laptop. Allemaal begrijpendenlijk, alleen de oplossing iets wat minder.

Opeens krijg ik het volgende bericht: MJND staat op het punt een ban te krijgen. Huh dacht ik bij mezelf, wat is er nu weer gebeurt? Binnen no-time volgde de volgende foto:

http://i.gyazo.com/9d59df19c4841634fb666b8a01567ee9.png

Poef, daar ging alle hoop. Sven gaf op. Hij kon het niet meer aan om MJND te deffen, het koste te veel. Wat boden wij als Divine aan hem? Vaak is er OS geboden, iedere keer afgeslagen. VVs zijn er geboden van mensen die konden deffen, iedere keer afgeslagen op Dauntless... na (bedankt Angela en Fred), het verkleinen van het front is geboden, afgeslagen. Niets konden wij doen als stam, we stonden er bij en we keken er naar. Ook gister en vandaag kwamen we aanzetten met twee spelers die het account op wilde vangen tot 2 Januarie 2015. De eerste, Laurens, werd meteen van het matje geveegd, op de ander werd niet eens gereageerd. Lekker bezig als je het mij vraagt.

Hoe hoog zit je stambelang als je je stam zo laat vallen? Zo een belangrijk liggend account, open leggen voor de vijand. Hoe belangrijk zijn je oud stamleden waar je zo veel plezier mee had? Veel kun je zeggen, maar hoog zit dat stambelang niet. Dat eigen belang, ja dat zit toch wel vrij hoog. Mijn dorpjes worden gepakt op een account dat ik niet meer bespeel, oei oei. De VVer doet vast zijn werk niet goed, laat ik ze maar incapabel noemen, alle verdere hulp die effectief had kunnen zijn afslaan en het account aanmelden met een iligaal script zodat het op BB gaat. Top werk Sven, ik wil je hier hartelijk voor bedanken.

Momenteel zijn er plannen om Kris op het account te laten spelen. De aanmelding bij support heeft hij al gedaan, maar toen hij opeens hoorde dat Kris ging spelen was hij weer om. Tja, nu nog proberen aan die ban te ontkomen.. Ik wens je er succes mee en voor Divine hoop ik oprecht dat ze het account kunnen behouden. Voor jou Sven.. Bang zijn voor reputatieschade, op een account dat je niet meer bespeelt. Ik hoop dat dit je sieren mag. Zo ga je toch niet om met je stam, ook jij weet/wist hoe belangrijk MJND lag voor Divine.

Ik heb mijn zegje wel gedaan, ik wens de rest van de mensen op W39 heel erg veel succes. Divine succes met het opvangen van Divine, ik hoop dat het jullie goed mag vergaan. Voor de rest van het AF en de spelers op W39: Bedankt voor de leuke tijd.
 

DeletedUser73657

Guest
Re: Sven | Liptonia, van stamleider tot stamstabber

Dit is echt zoveel beter voor zijn reputatie dan dorpen verliezen op je acc als je er niet meer op speelt :rolleyes: Jammer dat het zo moet gaan
 

Deleted User - 2075062

Guest
Re: Sven | Liptonia, van stamleider tot stamstabber

Totaal uit zijn verband gerukt dit, dit is nooit Sven zijn intentie geweest en dat weet Floris ook.
 

DeletedUser69459

Guest
Re: Sven | Liptonia, van stamleider tot stamstabber

Hoe kan je dit uit zijn verband trekken? Of is die foto waar hij zichzelf aangeeft gefaked? :confused:

Iig zitten we weer op het juiste pad om het topic-record te vestigen :D
 
Reactiescore
1.278
Re: Sven | Liptonia, van stamleider tot stamstabber

Illigale scripts was dus zeker een heel erg onterechte rang 1.:eek:
 

DeletedUser74005

Guest
Re: Sven | Liptonia, van stamleider tot stamstabber

hahaha... Alsof dit niet laag is. Beetje bang voor reputatieschade en daarom je hele stam laten vallen? Eén ding is zeker; die reputatieschade heb je en dat VOORAL door wat je zojuist gedaan hebt, Sven. Dit is echt zeer triest. Zomaar je stam in de steek laten en voor eigen belang gaan op een wereld waar je niet eens meer de intentie hebt verder te spelen, omdat dit zogenaamd slecht is voor de reputatie van het acc MJND.

Ik vond dat met de backstab bij Fur al ver gaan, maar dit slaat toch wel echt alles. Veel succes Divine met het opvangen van dit verlies...

Totaal uit zijn verband gerukt dit, dit is nooit Sven zijn intentie geweest en dat weet Floris ook.

En waar baseer je dit op??? Heeft hij zichzelf voor de lol aangegeven bij het twteam? Tuurlijk, droom lekker verder ;)
 

DeletedUser73927

Guest
Re: Sven | Liptonia, van stamleider tot stamstabber

Drama, tragedie, wraak.
Dit begint meer op een soap te lijken dan op een oorlog :p
 

DeletedUser74005

Guest
Re: Sven | Liptonia, van stamleider tot stamstabber

Drama, tragedie, wraak.
Dit begint meer op een soap te lijken dan op een oorlog :p

Idd, oorlog is er amper zo, als dat soort accs op delete gaan :$
 

DeletedUser

Guest
Re: Sven | Liptonia, van stamleider tot stamstabber

Wanneer zal Mike hierop reageren :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Re: Sven | Liptonia, van stamleider tot stamstabber

Wat is w39 toch een wereld van uitzonderlijk laag niveau, zeg.. De ene backstabt de andere, en zo gaat het maar door.

Die reputatieschade heb je nu alsnog, maar dan 1000 keer zo erg, opgelopen. Had het account gewoon aan Divine gegeven en was op w39 gestopt, dat zou je echt veel meer sieren.

Off-topic:
Mag ik vragen welke Kris? Kris van Phalanx? :p
 

DeletedUser63354

Guest
Re: Sven | Liptonia, van stamleider tot stamstabber

Backstabbbb noeepp arrogant mannetje
 

DeletedUser74075

Guest
Re: Sven | Liptonia, van stamleider tot stamstabber

Ik heb mijn zegje wel gedaan, ik wens de rest van de mensen op W39 heel erg veel succes. Divine succes met het opvangen van Divine, ik hoop dat het jullie goed mag vergaan. Voor de rest van het AF en de spelers op W39: Bedankt voor de leuke tijd.

Ga jij ook stoppen:confused::(
 

Deleted User - 2075062

Guest
Re: Sven | Liptonia, van stamleider tot stamstabber

Omdat ik Sven gesproken heb en ik weet wat er allemaal precies is gebeurt en welke supports er zijn aangegeven.

Maar ik ga er niet verder op in, mochten mensen wat willen weten kunnen ze Sven contacteren op Skype denk ik zo, ik sta zelf ook open voor vraagstellingen over deze kwestie mocht je iets van mij willen weten.
 

DeletedUser69459

Guest
Re: Sven | Liptonia, van stamleider tot stamstabber

Het lijkt me overduidelijk welke supports er zijn aangegeven. Diegene die op de screen staan :eek:
 

DeletedUser72457

Guest
Re: Sven | Liptonia, van stamleider tot stamstabber

Volgens mij zijn er screens genoeg Castiel.

Ik snap dat je verhaal bent gaan halen bij Sven, dat vind ik alleen maar goed. Hoor en wederhoor altijd toepassen niet zomaar iets aannemen. Dit is mijn kant van het verhaal, wellicht ook die van anderen maar dit doet er niet toe. Ik snap dat Sven zichzelf ook probeert te verdedigen, dat recht heeft hij. Petje af dan ook dat hij de ban heeft weg gekregen, nu hopen dat Divine zich herstellen kan. Wel blijf ik er bij dat dit valt onder een stab.
 

DeletedUser44415

Guest
Re: Sven | Liptonia, van stamleider tot stamstabber

Wollaaah, bitchfight!!!!!!!!!
 

DeletedUser63354

Guest
Re: Sven | Liptonia, van stamleider tot stamstabber

woellaaahh
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan