Lion. - Plaatjes aanvraag - Free

DeletedUser63918

Guest
8eVjFzII.jpg

Sorry, dit overtreft de favo atm niet.

T/C
Tekst:
- Lettertype past niet bij de afbeelding.
- Plaatsing is niet verkeerd. Je hebt niet veel andere keuzes.
- Tekst is in het algemeen saai..

Plaatje:
- Zwarte bg in je stock. Dit is bijna altijd iets wat je moet voorkomen.
- Regel van derde.. Zorg nooit voor een midfocus in je plaatjes. (Dit alleen als je weet dat het werkt, iets wat je op een beginnend designer niveau zeker nog niet weet/beheerst. Zelfs voor ervaren designers is het een moeilijk iets..)
- Kleuren schema is niet verkeerd.
- Afbeelding is net zoals de tekst om aan te zien redelijk saai.
Toch bedankt!

Nog een eigen poging gedaan:
q82Sgm2.png
 

DeletedUser67467

Guest
Yo Teun, ik zal binnenkort wel eens wat maken voor je.
 

DeletedUser76234

Guest
Wat een activiteit hier opeens op het forum ;D

Sorry, dit overtreft de favo atm niet.

T/C
Tekst:
- Lettertype past niet bij de afbeelding.
- Plaatsing is niet verkeerd. Je hebt niet veel andere keuzes.
- Tekst is in het algemeen saai..

Plaatje:
- Zwarte bg in je stock. Dit is bijna altijd iets wat je moet voorkomen.
- Regel van derde.. Zorg nooit voor een midfocus in je plaatjes. (Dit alleen als je weet dat het werkt, iets wat je op een beginnend designer niveau zeker nog niet weet/beheerst. Zelfs voor ervaren designers is het een moeilijk iets..)
- Kleuren schema is niet verkeerd.
- Afbeelding is net zoals de tekst om aan te zien redelijk saai.
Toch bedankt!

Nog een eigen poging gedaan:
q82Sgm2.png

ik vind die leeuw bij je tekst ook wel nice.(en die raawr)
 

DeletedUser63918

Guest
Oh wauw (facepalm)

Try #3, ben benieuwd wat de verbeter punten zijn :)

1xta7d1rb4t.gif

Kopieer mijn tc en verander het ietswat. ;)
Tekst:
- Clipping mask is grof gezegd slecht oké. Het stuk dat je ervoor gebruikt hebt is niet opvalland, niet een belangrijk iets uit de afbeelding en niet in aansluiting bij het algemeen beeld (klopt nog steeds!). (Alleen een clipping mask gebruiken als je weet (!) dat het beter is dan een solide tekst kleur.)
- Plaatsing is oké.
- Lettertypen is goed nu niet meer mooi. De punt is niet om aan te zien :eek:.
- Waarom is de tekst zo veel groener dan de rest van de afbeelding? Zorg dat de kleur matched en niet veel feller.

Plaatje:
- Regel van derde: Nooit zorgen voor center focus. Zorg dat het object nooit in het midden staat. Iets wat je nu wel gedaan hebt. (NOTE: Is geen schande bij een profielplaatje/stamplaatje, maar let er op als je meer doet dan alleen dit. ) (Blijft)
- Blauwe fractals.. De kleur blauw past niet bij de afbeelding. Het komt nergens verder in voor, dus om het te gebruiken is afteraden. Je weet dat je kleuren van fractals kunt veranderen toch? Fractals zijn gone, dus een verbetering
- De fractal zelf voegt niets toe. Hij is overbodig en zou niet in de afbeelding moeten.
- De afbeelding zelf is zeer dof. Hij spreekt je niet aan, maar wacht tot je er zelf de aandacht oplegt. Dit hoort andersom te zijn.
- Ik weet niet welke filters je nu allemaal gebruikt hebt, maar de kleuren in de bg rechts horen zeker niet zo'n kleur te hebben. Dit maakt het alleen maar lelijk. Verder teveel filters over het gebouw heen..
Commentaar dat wegvalt.
Commentaar dat blijft.
Nieuw commentaar
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Sorry, dit overtreft de favo atm niet.

T/C
Tekst:
- Lettertype past niet bij de afbeelding.
- Plaatsing is niet verkeerd. Je hebt niet veel andere keuzes.
- Tekst is in het algemeen saai..

Plaatje:
- Zwarte bg in je stock. Dit is bijna altijd iets wat je moet voorkomen.
- Regel van derde.. Zorg nooit voor een midfocus in je plaatjes. (Dit alleen als je weet dat het werkt, iets wat je op een beginnend designer niveau zeker nog niet weet/beheerst. Zelfs voor ervaren designers is het een moeilijk iets..)
- Kleuren schema is niet verkeerd.
- Afbeelding is net zoals de tekst om aan te zien redelijk saai.
Toch bedankt!

Nog een eigen poging gedaan:
q82Sgm2.png


Deze is heeeel mooi. :D
 

DeletedUser63918

Guest
Nah, wordt 'm ook niet.
T/C
Tekst:
- De tekst is veelte groot. Komt haast over alsof je plaatje voor 50% tekst is.
- Tekst is saai, goud gele kleur met een inner shadow? Tekst moet meer aandacht hebben. (Ook al verpest ik het zelf ook vaak...)
- Raawr is een leuke toevoeging, maar staat te los van de tekst. + de kleur is precies het zelfde, wat het in dit geval te saai maakt. (Probeer dit pas als je wat meer ervaring hebt in design. :))

Plaatje:
- Goud zwart.. Je hebt veelte weinig kleuren gebruikt. Ook door de kleurencombi laat het overkomen als een oude foto..
- 40% van de afbeelding is zwart.. Voorkom dit, heel het rechtervak is zwart. Het plaatje komt hierdoor zo saai over.

Kijk je eigen topic en geef me tips.
Verder, als je zegt 'ga naar je topic en geef me tips' ben ik een stuk minder geïnteresseerd om me tijd aan tips te besteden. Ik heb een normale aanvraag lopen en geef tips als een extra. Mag je wel een beetje respect gebruiken in plaats van me als een hond te behandelen. :bijl:
 
Bovenaan