Limbo VS PAC, NLS en Obius

DeletedUser659

Guest
stuur gewoon de gevluchte mensen op en stuur ze door, ze worden geblacklisted en worden uiteraard gepakt, waarom doen wij geen grote offensief? : waarom wel? limbo is het niet waard
 

DeletedUser

Guest
je moet niet afkomen limbo is het niet waard, je moest van week een al begonnen zijn, dus wie zijn nu de losers!
 

DeletedUser659

Guest
jullie zijn de losers idd, zeer triest dat jou hele stam wegrend terwijl we hooguit een speler tegelijk adele:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
We hebben wel wat beters te doen dan alleen jou stam aan te vallen hoor.Wat denk jij wel, dat je hier alleen leeft op tw.Je gaat er zoiezo aan, daar moet je je niet ongerust over maken.;)
 

DeletedUser

Guest
Ik wil ook wel wat actie zien.

@Miru
Het is inderdaad zielig hoe 3 stammen het niet kunnen halen tegen limbo,
van Obius verwachte ik toch wel wat straffe rapportjes.
En ook zeker van Pac.
Zelfs ik heb al meer gedaan :rolleyes:
 

DeletedUser659

Guest
Ik wil ook wel wat actie zien.

@Miru
Het is inderdaad zielig hoe 3 stammen het niet kunnen halen tegen limbo,
van Obius verwachte ik toch wel wat straffe rapportjes.
En ook zeker van Pac.
Zelfs ik heb al meer gedaan :rolleyes:

er zijn genoeg rapportjes hoor, heb er een paar gepost maar toen was ik het zat, en we doen het gewoon op ons gemakje, we adele 1-2 spelers tegelijk en vind ik meer dan genoeg, miru volgens mij ben jij de volgende target?
 

DeletedUser

Guest
er zijn genoeg rapportjes hoor, heb er een paar gepost maar toen was ik het zat, en we doen het gewoon op ons gemakje, we adele 1-2 spelers tegelijk en vind ik meer dan genoeg.

+1

Ik heb er al wat in een ander topic gepost.
Ik heb al gezegd dat we misschien wel een grotere aanval doen over een tijdje.
Maar het is grappig om een stam uit elkaar te zien vallen :p
Het leukste is dat ze nog blijven recruiten;)

Zo maken ze zichzelf kapot, maar zoals ik al zei.
We will find you anyway!
 

DeletedUser

Guest
Als je toch zo een grote mond hebt dakingnl, waarom niet ineesn een grote aanval heb je dan schrik dat je te veel gaat verliezen!
en als je me nu pas aanvalt na 2 weken, hetzij zo!

the r d wij hebben een PB en vooral jij respecteert deze omdat ik me toch niet op u kan storten maar toch als ik het kon respecteer ik deze ook, maar ik had wel wat meer verwacht van u spelers! pamperhond is al 2 dorpen kwijt en geen enkel tegenaanval! jaja het zijn er maar 2 maar moet toch iemand uitkiezen hé!

in engelse tw ging het er veel harder aan toe, oorlog verklaren daar is aanvallen en niet zoals pac af en toe als ze goesting hebben aanvallen!

Wat mijn stam betreft, ik was pas officieel 1 week stamleider en hetgene ik er voor al vermoede is uitgekomen dat er spelers zitten wortel te schieten en af en toe een boompjebij krijgen!
 

DeletedUser659

Guest
Als je toch zo een grote mond hebt dakingnl, waarom niet ineesn een grote aanval heb je dan schrik dat je te veel gaat verliezen!
en als je me nu pas aanvalt na 2 weken, hetzij zo!

the r d wij hebben een PB en vooral jij respecteert deze omdat ik me toch niet op u kan storten maar toch als ik het kon respecteer ik deze ook, maar ik had wel wat meer verwacht van u spelers! pamperhond is al 2 dorpen kwijt en geen enkel tegenaanval! jaja het zijn er maar 2 maar moet toch iemand uitkiezen hé!

in engelse tw ging het er veel harder aan toe, oorlog verklaren daar is aanvallen en niet zoals pac af en toe als ze goesting hebben aanvallen!

Wat mijn stam betreft, ik was pas officieel 1 week stamleider en hetgene ik er voor al vermoede is uitgekomen dat er spelers zitten wortel te schieten en af en toe een boompjebij krijgen!


lol ik zei: we doen de moeite niet om een hele offensief tegen jullie te doen want jullie zijn het niet waard, ik ben zelfs een oude vijand aan het adelen op het moment dus:) ga maar op je stamforum doorzagen inplaats hier
 

DeletedUser

Guest
Niet oordelen over bepaalde dingen zonder interne info :p :p
Er zijn zat ontwikkelingen aan de gang, maar limbo komt niet op de eerste plaats ;)
 

DeletedUser659

Guest
Niet oordelen over bepaalde dingen zonder interne info :p :p
Er zijn zat ontwikkelingen aan de gang, maar limbo komt niet op de eerste plaats ;)

groot gelijk, die limbo heeft wel een hoge eigendunk als ze denken dat ze op blacklist nr 1 staan:rolleyes: komop zeg hun maken al die topics... onze oorspronkelijke plan was gewoon een paar spelers tegelijk adele constant door en wat doen we nu denkje?
 

DeletedUser3707

Guest
@ dakingnl: Eigenlijk moet k je wel een beetje gelijk geven. Het is wel wat zielig dat nu opeens blijkt dat een groot deel van de spelers die in limbo zitten/zaten te laf is om een beetje mee te doen hieraan. En dat ze nog info doorspelen naar julie zonder dat jullie erom gevraagd hadden (denk ik)...
Dat verpest het spel voor enkelen onder ons wel

Maar als ik in jullie positie stond zou k misschien ook wel afwachten wat die spelers zouden doen...


Verder, hoe jullie aanvallen weet k niet echt, ga k verder ook niet zo op in. Maar k weet wel dat er maar zo'n 1 persoon (mss meer) van NLS is die goed kan adelen (en dus timen)...
en van obius, nou ehm, wat ik van die verdediging heb gezien is, ehm, echt niet veel...
 
Bovenaan