Lievelingsspeler

  • Topicstarter Barmhartige Samaritaan
  • Startdatum

DeletedUser

Guest
Ik zag het ergens anders ook langskomen dacht dat het hier nog niet gepost was dus vandaar. Lijkt erg op ' Golden Awards ' alleen dan andere vragen.

1. Voor welke speler heb jij nou echt respect?
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positive manier?
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan?
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"?
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon?
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills?
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld?
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen?
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie?
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps?
11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler
12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)?
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s)
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s)
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen?
17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je?
 

DeletedUser73927

Guest
Ik zal me er eens aan wagen :p

1. Voor welke speler heb jij nou echt respect? < Castiel, manier waarop hij zijn stam leid en hoe zijn leden achter hem staan
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positive manier? < Mickiedn
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan? < Rew Company, Yentlstylez
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"? < The Lord Of The Toilet
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon? -
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills? -
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld? < Maak je niet Druk
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen? < Ghosts, Fur. of Divine
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie? -
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps? < Ghosts
11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler < Team Dauntless...
12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)? < Doske
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s) < Sensus Digitum.
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s) < Rew Company, Mickiedn
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat -
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen? < Iedereen die van een lang gesprek houd!
17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je? < Ervaring, activiteit, persoonlijkheid
 
Reactiescore
372
1. Voor welke speler heb jij nou echt respect? Sensus Digitum., Leiding van ATR, ...
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt op, op een positive manier? Maakjenietdruk
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan? timtim589, lord of the toilet, Quadesh
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"? Fyurosity
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon? Als ik iemand niet mag heb ik hem graag naast me liggen, als vijand :D De speelstijl van Aeglos valt me echt tegen, dus die zou ik niet als stamgenoot of bondgenoot naast me willen hebben.
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills? Aeglos als vijand, graag :D Gisternacht was de eerste 24u wel een leuke uitdaging, helaas gaat het nu erg makkelijk. Had een leuk gevecht kunnen worden.
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld? Quadesh, TheFarmersLife, Flame of Death
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen? Divine, misschien ATR, leuke groep
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie? Hmm vervormt... Team Kast heeft hem wel gekopieerd :D
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps? Als in? Rew Company doet graag vv, dat waardeer ik. Verder niet echt iemand die er bovenuit steekt, maar zeker niets te klagen!
11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben? Teveel om op te noemen. Denk aan CuM, Mjnd, Quadesh etc..
12. Welke speler(s) is(/zijn) defensief een echte uitblinker(s)? Doske
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s)? Fyurosity, Sensus Digitum.
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s)? Nog niemand waar we dat echt hebben kunnen zien.
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat? Mike. Die Poo. is ook een irritant ventje :tongue:
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen? Just a Ghost
17. Waarop baseer jij jou team en de mensen rondom je? Ik begrijp deze vraag niet helemaal?
 

DeletedUser

Guest
1. Voor welke speler heb jij nou echt respect?
Voor verschillende mensen eig, niet perse 1 iemand int algemeen die overal bovenuit steekt.

2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positive manier?
Castiel, ik zie veel in hem (nog wat oppervlakkig wat ik weet over hem voort moment) wat ik in mijn oude leider van w5 zag: Para-grenadier
Mijn eerste indruk over hem is dat hij strategisch sterk staat en zich niet snel laat bespelen.

3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan?
Als het over een speler gaat: Legend wait for it..
Als het over een stam gaat, Ghost (wat opzich nu het geval is), ik verwacht best veel van hen.

4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"?
2 spelers van ATR zelf, ben op beide van hen ingespeeld (The Lord of the toilet en Yentlstylez)

5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon?


6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills?
Mocht Perfect Hatred een vijand zijn, dan liefst hem niet tegen mij.

7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld?
First spelers sws niet vanwege hun slechte ligging dat hen veel uitbreiding belemmerd.
Voornamelijk Divine of Ghost spelers qua uitbreiding.
Ik ga hiervoor MJND, omdat hij nu al een mooie voorsprong heeft.
Ik vermoed dat hij dit nog wel even volhoudt, of zich toch mooi ankert op deze wereld.

8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen?
Ghost dan waarschijnlijk omdat het veel potentieel heeft.

9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie?
De hele wereld. Mijn speelstijl was best neutraal totdat de conflicten startten.
Nu wordt het eindelijk interessant.

10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps?
Ghost bewijst zich al goed.

11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler


12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)?
Hiervoor kom ik terug bij een ATR lid: Doske

13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s)
Lieve MelloNl, hij staat ook 1ste, maar we zien geregeld zijn cleartjes op de golfbrekers kapot lopen.

14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s)
Castiel terug omdat ik veel gelijkenissen zie in de strategist van w5.
(en mijzelf natuurlijk ^^)

15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat
Meesten hebben een hekel aan Mike, ik niet echt.
Ook sommigen aan Gijs, en ik houd juist van hem.
Het levert leuke discussies op en je kan hun beiden zo leuk bespelen.

16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen?
Iemand dat intellectueel sterk staat om leuke discussies mee te voeren, die nadenkt voor hij wat doet en zegt.
Een strategist die op gelijke hoogte zou staan met mij.

17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je?
Wist niet goed wat voor een antwoord hier verwacht wordt.
 

DeletedUser73715

Guest
1. Voor welke speler heb jij nou echt respect? Sensus Digitum., Leiding van ATR, ...
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt op, op een positive manier? Maakjenietdruk
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan? timtim589, lord of the toilet, Quadesh
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"? Fyurosity
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon? Als ik iemand niet mag heb ik hem graag naast me liggen, als vijand :D De speelstijl van Aeglos valt me echt tegen, dus die zou ik niet als stamgenoot of bondgenoot naast me willen hebben.
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills? Aeglos als vijand, graag :D Gisternacht was de eerste 24u wel een leuke uitdaging, helaas gaat het nu erg makkelijk. Had een leuk gevecht kunnen worden.
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld? Quadesh, TheFarmersLife, Flame of Death
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen? Divine, misschien ATR, leuke groep
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie? Hmm vervormt... Team Kast heeft hem wel gekopieerd :D
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps? Als in? Rew Company doet graag vv, dat waardeer ik. Verder niet echt iemand die er bovenuit steekt, maar zeker niets te klagen!
11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben? Teveel om op te noemen. Denk aan CuM, Mjnd, Quadesh etc..
12. Welke speler(s) is(/zijn) defensief een echte uitblinker(s)? Doske
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s)? Fyurosity, Sensus Digitum.
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s)? Nog niemand waar we dat echt hebben kunnen zien.
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat? Mike. Die Poo. is ook een irritant ventje :tongue:
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen? Just a Ghost
17. Waarop baseer jij jou team en de mensen rondom je? Ik begrijp deze vraag niet helemaal?

Bedankt!:D
 

DeletedUser68252

Guest
Misschien handiger om dit topic te sluiten, en deze vragen aan het golden awards lijstje toe te voegen, hadden we op W30 ook. :)
 
Reactiescore
214
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan? timtim589, lord of the toilet, Quadesh
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"?
2 spelers van ATR zelf, ben op beide van hen ingespeeld (The Lord of the toilet en Yentlstylez)

Ik zal me er eens aan wagen :p


4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"? < The Lord Of The Toilet

thx :Embarrassment: <33
 

DeletedUser

Guest
1. Voor welke speler heb jij nou echt respect?<quadesh (hij heeft geen kapsones.) Maakjenietdruk (omdat die zon enorme voorsprong op de #2 heeft :eek:)
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positive manier? <Castiel, hoe hij zijn stam presenteert mag elk ghosts lid blij zijn met hem.
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan? < Michoe01 oud medespeler bij dries dus moet wel goed zijn.
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"?< Maakjenietdruk.
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon?<Mike.. irritant ventje.
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills?<Aestheticain.. op w38 mn halve achterland plat gegooid haha, geen fijne speler om een conflict mee te hebben.
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld? <Team Kast.
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen?<Ghosts/Divine en meest logische keuze kwa ligging, »War«
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie? niet op deze wereld, op W38 Heb ik wel wat nieuws geleerd van dries (Xevious)
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps? ---Geen mening---
11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler< Castiel
12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)?< Op w39 heb je niks aan deff skills. maar dat is mijn mening. een Recap sturen is niet moeilijk, zorg dat je dorpen goed staan en je hebt vrij weinig te doen nog.
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s)<Aesteticain. <-- in de gaten houden
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s)< ----Geen mening----
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat< Geen
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen?<---Geen mening---
17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je? Activiteit, Persoonlijkheid, Flexibiliteit -- Skills vallen bij te leren.
 

DeletedUser

Guest
1. Voor welke speler heb jij nou echt respect?
Sensus Digitum
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positive manier?
Sensus Digitum
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan?
Unaccaptable creauture, Roar of the lion, Busterdude, Smply, Outclassed, Redscuba (mijn hele stam dus :D)
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"?
Smply
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon?
Ik vind CuM erg arrogant over komen :)(Vitalise en CbC dan)
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills?
Ik zou niet graag naast Meiko liggen :s
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld?
Unacceptable creature
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen?
War
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie?
Nop
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps?
Benji
11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler
Sensus Digitum
12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)?
Crazy Animal kon goed deffen toch?
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker
(s)
Ik denk dat wij, Michoe01, dat wel zijn maar dat komt nog wel :p
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s)
Nog niets gezien
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat
Ik koester geen haat
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen?
Michel en jeroen (co's) en ik denk dat Yannick dat ook wel goed kan

17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je?
Waarop baseer ik mijn team? Snap de vraag niet zo goed maar de fundament van ons team bestaat uit tolerantie, communicatie en motivatie

1. Voor welke speler heb jij nou echt respect?<quadesh (hij heeft geen kapsones.) Maakjenietdruk (omdat die zon enorme voorsprong op de #2 heeft :eek:)
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positive manier? <Castiel, hoe hij zijn stam presenteert mag elk ghosts lid blij zijn met hem.
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan? < Michoe01 oud medespeler bij dries dus moet wel goed zijn.
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"?< Maakjenietdruk.
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon?<Mike.. irritant ventje.
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills?<Aestheticain.. op w38 mn halve achterland plat gegooid haha, geen fijne speler om een conflict mee te hebben.
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld? <Team Kast.
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen?<Ghosts/Divine en meest logische keuze kwa ligging, »War«
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie? niet op deze wereld, op W38 Heb ik wel wat nieuws geleerd van dries (Xevious)
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps? ---Geen mening---
11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler< Castiel
12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)?< Op w39 heb je niks aan deff skills. maar dat is mijn mening. een Recap sturen is niet moeilijk, zorg dat je dorpen goed staan en je hebt vrij weinig te doen nog.
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s)<Aesteticain. <-- in de gaten houden
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s)< ----Geen mening----
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat< Geen
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen?<---Geen mening---
17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je? Activiteit, Persoonlijkheid, Flexibiliteit -- Skills vallen bij te leren.

Thanks :p ik heb nog met Dries gevochten op W38 trouwens
 

DeletedUser

Guest
1. Voor welke speler heb jij nou echt respect?
So Seductive (Daan), voor zijn Super gedetailleerde aanvalsplannen.
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positive manier?
TimTim589 - Een speler die je met veel respect behandeld en verder kijkt dan zijn neus lang is.
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan?
Weet ik nog niet, ben ik persoonlijk nog niet over uit.
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"?
Hope. w37, Voormalige Pbg van mijn account SkyBo.
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon?
TheFarmersLife Wegens ons eerste gesprek. ( niet echt lekker verlopen ;D)
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills?
Braveheart1969 - Deze speler gaat dan daarom ook binnenkort PLAT.
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld?
Als ik naar Fur. alleen even zou kijken, Bartjeuh :). Heeft echt het vuur in zijn ogen zitten :p.
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen?
I live by the Fur. Code, I DIE BY THE Fur. CODE. (ofzoiets :p)
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie?
Spelers nee.. Deze wereld daarin tegen, ugh niet de grootste fan ervan. maja het is eens wat anders..
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps?
Hmm, Eerlijk gezegd zou ik dat niet weten..
11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler
-
12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)?
hmm, weet zijn naam niet meer en geen bok om op te zoeken te laat voor :p.
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s)
MJND met zijn zeer hoog offensieve speelstijl.
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s)
Pass, heb nog geen tactische uitblinkers gezien op w39..
Behalve door ons (A).
(mag me gerust eens wijzen op een uitblinker hoor :p)
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat
Mikeeee3?, nah grapje heb ergere spelers gezien. + geen idee of hij actief is op w39.
ik zou moeten zeggen de co van Braveheart1969, vreselijk ventje...
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen?
Volledige stam Fur.
17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je?
Vriendschap, Respect, Vertrouwen en Vechtlust.

Rawr ;D!

Gr,
 

DeletedUser

Guest
1. Voor welke speler heb jij nou echt respect?
So Seductive (Daan), voor zijn Super gedetailleerde aanvalsplannen.
2. Tegen welke speler(s) kijk jij echt tegen op, op een positive manier?
TimTim589 - Een speler die je met veel respect behandeld en verder kijkt dan zijn neus lang is.
3. Met wie zou je nou graag hand in hand de oorlog in gaan?
Weet ik nog niet, ben ik persoonlijk nog niet over uit.
4. Een VV'er waarbij jij je dorpen wel toevertrouwd "qua skills en inzicht"?
Hope. w37, Voormalige Pbg van mijn account SkyBo.
5. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen qua persoon?
TheFarmersLife Wegens ons eerste gesprek. ( niet echt lekker verlopen ;D)
6. Welke speler zie jij het minst liefst naast je liggen door zijn goede/slechte skills?
Braveheart1969 - Deze speler gaat dan daarom ook binnenkort PLAT.
7. Van welke speler verwacht jij dat hij kan uitgroeien tot een kracht op de wereld?
Als ik naar Fur. alleen even zou kijken, Bartjeuh :). Heeft echt het vuur in zijn ogen zitten :p.
8. Als je niet in je eigen stam zou zitten, welke stam zou jij dan verkiezen?
I live by the Fur. Code, I DIE BY THE Fur. CODE. (ofzoiets :p)
9. Zijn er spelers die jou speelstijl hebben vervormt, zoja wie?
Spelers nee.. Deze wereld daarin tegen, ugh niet de grootste fan ervan. maja het is eens wat anders..
10. Wie laat zich het beste zien voor zijn/haar bondgenoten/naps?
Hmm, Eerlijk gezegd zou ik dat niet weten..
11. Welke team zou jij het liefste in je stam willen hebben/speler
-
12. Welke speler(s) is(/zijn) deffensief een echte uitblinker(s)?
hmm, weet zijn naam niet meer en geen bok om op te zoeken te laat voor :p.
13. Welke speler(s) is(/zijn) offensief een echte uitblinker(s)
MJND met zijn zeer hoog offensieve speelstijl.
14. Welke speler(s) is(/zijn) tactische een echte uitblinker(s)
Pass, heb nog geen tactische uitblinkers gezien op w39..
Behalve door ons (A).
(mag me gerust eens wijzen op een uitblinker hoor :p)
15. Aan welke speler heb jij echt een hekel/haat
Mikeeee3?, nah grapje heb ergere spelers gezien. + geen idee of hij actief is op w39.
ik zou moeten zeggen de co van Braveheart1969, vreselijk ventje...
16. Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen?
Volledige stam Fur.
17. Waarop basseer jij jou team en de mensen rondom je?
Vriendschap, Respect, Vertrouwen en Vechtlust.

Rawr ;D!

Gr,

Alles gaat alleen maar over Fur. ? :D Is dat je 2de thuis ofzo? :p
 

DeletedUser

Guest
Mag dan wel zo wezen, maar ik heb genoeg stammen gezien in mijn tijd op Tw.
En kan ik alsnog zeggen dat ik liever zo klein en leuk speel met deze jongens dan dat ik de Nr1 ben in de Nr1 stam...
Het is maar wat je wilt en hoe je het wilt hé ;D.
 
Bovenaan