Lichte Cavalerie

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Normaal gesproken ga je van 15x15 naar 17x17. Als je een beetje logisch nadenkt. Uitleggen lukt me niet xd

Maar ik ga het proberen: als je je kaart op het grootste heb staan (dus 15x15) en je wil alle dorpen die daar aan vast grenzen er ook in hebben; dan kom je op 17x17. Want je gaat én westelijk 1 hokje vergroten én oostelijk. Als je dit doet heb je 17x15. Maar je gaat ook noordelijk én zuidelijk een hokje groter maken: 17x17.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser27011

Guest
Normaal gesproken ga je van 15x15 naar 17x17. Als je een beetje logisch nadenkt. Uitleggen lukt me niet xd

Maar ik ga het proberen: als je je kaart op het grootste heb staan (dus 15x15) en je wil alle dorpen die daar aan vast grenzen er ook in hebben; dan kom je op 17x17. Want je gaat én westelijk 1 hokje vergroten én oostelijk. Als je dit doet heb je 17x15. Maar je gaat ook noordelijk én zuidelijk een hokje groter maken: 17x17.

Dan is het ook onlogisch dat ze spreken van 40x40?
Ik spreek sneller van 45x45..
 

DeletedUser

Guest
Here we go.

Laat die lc'tjes maar eens lopen W19 :p
Att komt aan binnen 40 min en dan heb ik mijn eerste ODA :D:D
 

DeletedUser32994

Guest
Normaal gesproken ga je van 15x15 naar 17x17. Als je een beetje logisch nadenkt. Uitleggen lukt me niet xd

Maar ik ga het proberen: als je je kaart op het grootste heb staan (dus 15x15) en je wil alle dorpen die daar aan vast grenzen er ook in hebben; dan kom je op 17x17. Want je gaat én westelijk 1 hokje vergroten én oostelijk. Als je dit doet heb je 17x15. Maar je gaat ook noordelijk én zuidelijk een hokje groter maken: 17x17.

Fout want er bestaat wel gewoon een 17x17 alleen niet dat wij dat in kunnen stellen. Maar 17x17 is er wel gewoon hoor;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan