*lf*!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Com...

ik heb nog geen 1 van jullie spelers op jouw en hymo na van *lf*!! op het forum zien verschijnen :)

Ik plaats alleen maar iets bij belangrijke topicen,
tenzij dat ze met meerdere een speler probeeren te laten vallen dan dat hij nu al is.
 

DeletedUser10169

Guest
Uhum,
leren kijken voor je iets post.
Zit niet in LF,
en massa stammen kunnen zelfs beter zijn dan stammen met circa 40 leden.
Zolang de leiding en de leden maar goed met elkaar overweg kunnen.

heb ook niet gezegd dat je in lf zit, maar wel massa stam ;)
want jou stam is niet veel beter :)

ja idd leuk, een stam met leiding die enkel internt met 10 noobsjes die amper weten hoe het spel gaat, om op het forum mee te spamen en dan nog die 85 andere inactieve die eens om de paar dage kijken en niks vooruit komen.
Ins pas maar op.
 

DeletedUser10169

Guest

DeletedUser

Guest
Weten jullie al het verschil tussen negatief- en positief aandacht?
Op dit moment halen jullie alleen het negatieve aandacht tot jullie stam. Weet jullie stamleiding wel van jouw negatief propaganda voering om de stam *lf*!! in het verkeerde dag licht te zetten?

Sommige mensen prefereren negatieve aandacht boven geen aandacht. :eek:
 

DeletedUser

Guest
Weten jullie al het verschil tussen negatief- en positief aandacht?
Op dit moment halen jullie alleen het negatieve aandacht tot jullie stam. Weet jullie stamleiding wel van jouw negatief propaganda voering om de stam *lf*!! in het verkeerde dag licht te zetten?

ken jij het verschil tussen sarcasme en realiteit?
 

DeletedUser

Guest
Com...

heb ook niet gezegd dat je in lf zit, maar wel massa stam ;)
want jou stam is niet veel beter :)

ja idd leuk, een stam met leiding die enkel internt met 10 noobsjes die amper weten hoe het spel gaat, om op het forum mee te spamen en dan nog die 85 andere inactieve die eens om de paar dage kijken en niks vooruit komen.
Ins pas maar op.

Tuurlijk,
jij weet effe hoe mijn nieuwe stam in elkaar zit?
Ze hebben toevallig wel lekkere plannenx-)
En wat is voor jou een massa stam?
Stam met meer dan 40 leden?
Dan heb je jouw stam niet goed bekeken zeker?
 

DeletedUser10169

Guest
Tuurlijk,
jij weet effe hoe mijn nieuwe stam in elkaar zit?
Ze hebben toevallig wel lekkere plannenx-)
En wat is voor jou een massa stam?
Stam met meer dan 40 leden?
Dan heb je jouw stam niet goed bekeken zeker?

goed genoeg, als leiding hoe je je stam wel goed in de gaten ;)

massa stam = stam die overal en iedereen aan neemt om maar leden en punten binnen te krijgen (al hebben ze niet door dat dat hun alleen maar doet zakken).
60+ leden dan kun je het al vergeten :)

wat voor zwakkere spelers lekkere plannen zijn (die niet of slecht tot uitvoering komen, al kan zelfs een noobje met 1dorp plannen maken om heel w7 over te gaan nemen :rolleyes:) is daarom niet iets waar de betere spelers naar om kijken ;)
 

DeletedUser

Guest
Uhum,
leren kijken voor je iets post.
Zit niet in LF,
en massa stammen kunnen zelfs beter zijn dan stammen met circa 40 leden.
Zolang de leiding en de leden maar goed met elkaar overweg kunnen.

jullie stam draait niet omerta wel :)
komt puur door het verschil in leiding :)
de *lf*!! leiding heeft geen ballen en houd alleen van internen en daar doet de rest van *lf*!! graag aan mee ;)


nowp, ik zit vast :(. alleen tegen omerta strijden is zelfmoord.

je kunt altijd nog gaan *lf*!!-ers gaan internen :p en wij willen best je dorpjes hebben hoor ^^

de leiding doet heel goed hun werk, en meerdere leden zijn actief bezig. ze staan altijd klaar om ondersteuning te sturen, maar niet echt goed in oorlogsplannen uitvoeren.

dat valt te merken ja:eek:
een beetje plannen is moeilijk voor *lf*!! :)

ken jij het verschil tussen sarcasme en realiteit?

ken jij het begrip oorlogsvoering?
dat is geen chrecé verzorgen voor allemaal dumpleden die graag in *lf*!! wilden en die jullie laatste hadden gejat maakt mij echt niks uit waren alleen maar spelers met minder als 500K en met haast geen ervaring en die alleen maar bescherming bij jullie zoeken :)
 

DeletedUser

Guest
jullie stam draait niet omerta wel :)
komt puur door het verschil in leiding :)
de *lf*!! leiding heeft geen ballen en houd alleen van internen en daar doet de rest van *lf*!! graag aan mee ;)

ik heb jouw nog nooit op ons zien aanvallen.:rolleyes:


je kunt altijd nog gaan *lf*!!-ers gaan internen :p en wij willen best je dorpjes hebben hoor ^^

jullie internen volgens mij ook redelijk veel. best dat ik zag dat jullie rossumpie internt.


ken jij het begrip oorlogsvoering?
dat is geen chrecé verzorgen voor allemaal dumpleden die graag in *lf*!! wilden en die jullie laatste hadden gejat maakt mij echt niks uit waren alleen maar spelers met minder als 500K en met haast geen ervaring en die alleen maar bescherming bij jullie zoeken :)

dat is raar. ik vraag me af waarom jullie de laatste tijd zo stil zijn :confused:. er is een verschil met punten en ervaring. jij hebt een miljoen, heb jij dan ervaring?
 

DeletedUser19851

Guest
Weten jullie al het verschil tussen negatief- en positief aandacht?
Op dit moment halen jullie alleen het negatieve aandacht tot jullie stam. Weet jullie stamleiding wel van jouw negatief propaganda voering om de stam *lf*!! in het verkeerde dag licht te zetten?

netjes, tis wel zo. maar als er geen stamleiding op het AF zit, wat dan?? dan merken ze het niet eens...
 

DeletedUser

Guest
Jongens, doe eens even aardig tegen dat jongetje. Hij heeft de beslissing gemaakt om te stoppen, en die was heel moeilijk voor hem. Hij is nu verdrietig.
 

DeletedUser

Guest
ik heb jouw nog nooit op ons zien aanvallen.:rolleyes:




jullie internen volgens mij ook redelijk veel. best dat ik zag dat jullie rossumpie internt.




dat is raar. ik vraag me af waarom jullie de laatste tijd zo stil zijn :confused:. er is een verschil met punten en ervaring. jij hebt een miljoen, heb jij dan ervaring?

ik heb op mijn account niet op jullie lopen aanvallen maar als vv-er zijnde is het best leuk hoor ^^

klopt wij internen ook best veel komt door spelers die stoppen kun je niets aan doen ;)
wij zijn niet stil jullie zijn stil wij groeien jullie krimpen :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Sorry maar hierom moest ik dus echt lachen. :p

67279305ob4.gif
 

DeletedUser

Guest
ik heb op mijn account niet op jullie lopen aanvallen maar als vv-er zijnde is het best leuk hoor ^^

klopt wij internen ook best veel komt door spelers die stoppen kun je niets aan doen ;)
wij zijn niet stil jullie zijn stil wij groeien jullie krimpen :rolleyes:

als je de status bekijkt, krimpen ze eigenlijk niet, en internen ze ook alleen spelers die gaan fuseren of stoppen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan