leuke weetjes

DeletedUser

Guest
Leuk topic :)

Speler van het Jaar - Wie heeft in 2011 het meeste van zichzelf laten zien?
Spelers van het jaar... over de stam waar ze vandaan komen hoeft niet lang over te worden nagedacht
en de spelers hebben we er zo uitgevist, hier het lijstje:

1- seasurfdude [Als we denken aan W9 .NL + 2011 dan zeggen we seasurfdude!]
2- Yveskes [Niet alleen seasurfdude maar ook Yveskes zat dit jaar in de spotlights!]
3- MOON28 [Nog even en ook onze SD zal buigen voor haar!]

Stam van het Jaar - Welke stam heeft/had dit jaar het meeste bereikt?
Is het moeilijk? Nee... ook dit jaar zien we Pi en bondgenoten boven de rest uitkijken!

1- Pi (& MB ExGa) [Nog steeds de top van W9!]
2- dM. [Ook als Pi hebben zij een goed jaar gehad tot nu toe!]
3- CA [De stam die een grote opmars gemaakt heeft in 2011!]

Verdediger van het Jaar - Wie heeft dit jaar het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
De klappen vielen dit jaar in C44,C34 en omstreken.

1- seasurfude [De mannen zijn er nog steeds!]
2- Yveskes [Deze jongens onder seasurfdude hebben een flink pak slaag gekregen, desondanks staan ze er nog als een huis!]
3- Oponn [Still Standing!!]

Aanvaller van het Jaar - Wie is dit jaar het aanvallende meesterbrein gebleken?
Als we naar de ODA ranken kijken zien we dat Pi en bondgenoten de eerste pagina domineren,
op de tweede pagina zien we ook veel Pi-ers maar D3M is ook aanwezig!

1- seasurfdude [1ste plaats is al een tijdje in handen van de dudes!]
2- *Tribal [Henk laat van zich horen! Een 3de plaats voor deze geweldige twentenaar!]
3- Freek49 [Ze mogen niet ontbreken, een geweldige 2de plaats voor team Freek!]

Leider van het Jaar - wie heeft zijn/haar stam dit jaar het beste weten te leiden?
Aangezien ik in Pi zit en niet weet hoe andere leiders het aanpakken maar 1 nominatie en die voor onze geweldige leider!

1- Freek49 [Geen uitleg nodig]


Forumposter van het Jaar - Wie had dit jaar de beste/leuke/meeste ontopic posts?
Tja.. daar kan ik zo niet 1,2,3, op komen er zijn teveel kandidaten :D

1- ... [...]

Stumper van het Jaar - Welke speler heeft het dit jaar, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad?
Jaja.. weer een moeilijke zoals hierboven. Het zijn er teveel om op te noemen!?
Ik zit te denken aan strores,leeuwke,peter254,ezel.. tja.. dat zijn er nogal wat hoor.
Laten we het op de vijanden houden van de Pi Alliance die op delete zijn gegaan of gestopt door de aanvallen die ze kregen of veel verloren zijn.

1- ... [...]

Beste moment van het Jaar - Wat is je het meeste bijgebleven van dit jaar?
De 3de op rij waar geen lijstje komt te staan,
ik heb veel goede momenten gehad dit jaar.
Leuke momenten op ons forum, maar ook veel leuke gesprekjes op TW en MSN.

1- ... [...]

Meest Veelbelovende Speler van 2011 - Met welke speler moeten in 2012 serieus rekening mee houden?
Een moeilijke opgaven, waar gaan we op gokken!?

1- Lady Daisy [Hier zet ik €100; op :p]
2- exp?zworp [€50; op deze Simpsons fan!]
3- BlimZokko [€20; op dit paard! In de hoop dat het zin heeft om te edelen :p]

Meest Veelbelovende Stam van 2011 - Met welke stam moeten we in 2012 serieus rekening mee houden?
Wie Anders...

1- Pi en bondgenoten [Wie anders...]

Samenvatting 2011:

Is 2011 een goed jaar voor W9!? Nee...
het zal worden overschaduwd door de spelers die allemaal op de delete knop drukten, spelers die stopten
maar vooral het ene gebeuren, de VV actie van colombiana (stores en warre) die het account seasurfdude kapot maakten,
maar ook de spelers die toen op dat moment gingen aanvallen. Stammen als *COTN*,WC en leden van NN/TN
gelukkig waren er ook buren die er per direct mee stopten toen duidelijk werdt wat er gebeurt was met het account.
Dat was toch wel ongetwijfeld het dieptepunt van W9!

2011 heeft de stammen ranglijst ook verandert, C.I.A. is gevallen de stam die vanaf het begin al bestond en meedraaide bovenin de ranglijst,
ondanks dat is het niet de meeste gewaardeerde stam, het werdt gezien als een noobstam door de vele BG's die ze afsloten,
ze hadden op hun hoogtepunt met bijna al hun buren diplomatie. De veel kleinere noot CA hebben ze niet kunnen breken,
dat momenteel is uitgegroeid tot een van de grote spelers van W9. De oud-CIA leden zijn verdeeld in een paar stammen en er zullen vast nog wel wat BB's eraan komen.

2012 alweer... wat gaat de tijd toch snel!

Spannend! Kort geleden is de stam NN gevallen, waar gaan de spelers heen en WC staat op vallen!?
http://nl.twstats.com/nl9/index.php?page=tribe&mode=members&id=44791
Benschox en wikkerman op barbaar, en de stam hetzelf is grotendeels inactief.
We zullen zien waar het heen gaat, waarschijnlijk zal dit nog wel in 2011 afspelen.

Laten we het dan maar even over 2012 hebben, dat is ook het kopje van dit stuk :p
De vraag is hoe de vijanden in 2012 gaan samenwerken tegen Pi en haar bondgenoten,
samenwerking in 2011 heeft tot nu toe nog geen barsten vertoont in de Pi Alliance
Pi en bondgenoten zijn nog steeds oppermachtig!

De goudmuntenhalvering zal er ook wel aankomen, en daardoor zullen de actieve spelers sneller in rang stijgen.
En kunnen de barbaren sneller gedelt worden zodat er hopelijk echt TW gespeelt kan worden :)

Kunnen de spelers van de vijandelijke stammen (in Pi opzicht) samenwerken en terugslaan!?

Of valt er niet op te boksen tegen het machtige Pi?

We zullen het zien in 2012:)

Eindelijk iemand die hem serieus invult ^^
 

DeletedUser

Guest
Leuk topic :)

Onbelangerijk

Meest Veelbelovende Speler van 2011 - Met welke speler moeten in 2012 serieus rekening mee houden?
Een moeilijke opgaven, waar gaan we op gokken!?

1- Lady Daisy [Hier zet ik €100; op :p]
2- exp?zworp [€50; op deze Simpsons fan!]
3- BlimZokko [€20; op dit paard! In de hoop dat het zin heeft om te edelen :p]

Onbelangerijk

Dankje! xD In 2012 zal ik weer gaan edelen dan :p
 

DeletedUser61161

Guest
Wat word hier toch weinig gezegt komop mensen laat is wat zien ;):)
 

DeletedUser43610

Guest
Speler van het Jaar - Wie heeft in 2011 het meeste van zichzelf laten zien?
1 Satans Dragon: heeft heel 2011 op nr. 1 gestaan dus verdient hij deze plaats
2 Seasurfdude: Veel aanvallen binnen gekregen in 2011 maar ook zelf zeer aanvallend gebleven. Hierdoor een mooie 2e plaats op ODA, 6e ODD en in totaal 3e
3 Liesje-e: heeft het zwaar te verduren gehad in 2011 maar heeft toch (voorlopig) nog redelijk stand kunnen houden.

Stam van het Jaar - Welke stam heeft/had dit jaar het meeste bereikt?
1 Pi: Nu bijna een half jaar op nr. 1, heeft zich in de eerste helft van het jaar naartoe gebeukt op CIA en heeft zijn plaats verdedigt de andere helft van het jaar. Staat nu met dubbel zoveel punten op voorsprong
2 CA: zeer lang moeilijk gehad met CIA naast hun zij, maar is nu toch wel heer en meester over hun gebied
3 D3M: hebben in 2011 zeer lang stand gehouden, ook al werden ze door Pi aangevallen. Helaas lijken ze het op te geven in 2012

Verdediger van het Jaar - Wie heeft dit jaar het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1 Liesje-E: uitleg hierboven
2 Seasurfdude: na inbreuk op het account, heeft hij het lang moeilijk gehad om te deffen maar is uiteindelijk er zeer goed uitgekomen.
3 Oponn: zwaar onder vuur gelegen op het einde van 2011 vanaf de start van de oorlog Pi vs. res.

Aanvaller van het Jaar - Wie is dit jaar het aanvallende meesterbrein gebleken?
1 Freek49: nr.1 met een mooie voorsprong
2 Seasurfdude: nr. 2 opweg om freek in te halen
3 *Tribal: nr. 3 (logisch lijkt me)

Leider van het Jaar - wie heeft zijn/haar stam dit jaar het beste weten te leiden?
1 Freek49: heeft Pi naar nr. 1 gebracht
2 Charlie: heeft haar stam door een moeilijke oorlog gebracht en heeft het zelf ook zwaar gehad.
3 leider van *COTN*: deze stam begint zich ook stillaan een weg naar de top de wanen.

Forumposter van het Jaar - Wie had dit jaar de beste/leuke/meeste ontopic posts?

Hier ben ik het algemeen over eens dat er mij veel teveel modder werd gegooid en heb er mij weinig van aan getrokken.

Stumper van het Jaar - Welke speler heeft het dit jaar, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad?

zijn er veel hoor. Gewoon alle spelers die direct opgeven als ze onder vuur liggen.

Beste moment van het Jaar - Wat is je het meeste bijgebleven van dit jaar?
1 Pi nr. 1
2 Val CIA
3 goudmuntenhalvering die erdoor is gekomen :) (officiele start wel pas vanaf 2012)

Meest Veelbelovende Speler van 2011 - Met welke speler moeten in 2012 serieus rekening mee houden?
1 Moon28: sterkste stijger van w9 en ik denk dat zij in 2012 de nieuwe nummer 1 zal worden
2 dragon village: ook aan een enorme opmars bezig. Ik voorspel dat hij in de top5 gaat komen in 2012
3 Lady Daisy: ik waarschuw jullie liever al op voorhand ;)

Meest Veelbelovende Stam van 2011 - Met welke stam moeten we in 2012 serieus rekening mee houden?

1 Pi: welke stam is er in staat hen van de nummer 1 positie te stoten. In 2012 zullen zij immers over het hele zuiden heersen. Ik denk dat alleen iets intern ervoor kan zorgen dat Pi deze wereld verliest.
2 *COTN*: Gaat dit jaar nog de top3 binnen en gaat heel het noordoosten veroveren.
3 CA: Gaat de top 3 afmaken en heel het noordwesten beheersen.
 

DeletedUser

Guest
Stijndee en Yves hebben ook aardig wat mogen deffen afgelopen jaar geloof ik. Liesje heeft vooral niet gedeffed en dorpen aan SD gegeven :p
 

DeletedUser38564

Guest
speler van het jaar en aanvaller van het jaar zie ik telkens seasurfdude verschijnen,maar de val van CIA word ook vermeld,heeft dit nu met mekaar te maken of is dit toeval vermits de dude een ex CIA-speler is :rolleyes:
 

DeletedUser39590

Guest
speler van het jaar en aanvaller van het jaar zie ik telkens seasurfdude verschijnen,maar de val van CIA word ook vermeld,heeft dit nu met mekaar te maken of is dit toeval vermits de dude een ex CIA-speler is :rolleyes:

-1

het kwam door inactiviteit!
kan het weten ben EX-CIA'er!

dat stukje rijmt wel mooi trouwens
 

DeletedUser28152

Guest
Speler van het Jaar - Wie heeft in 2011 het meeste van zichzelf laten zien?

2 dragon village: ook aan een enorme opmars bezig. Ik voorspel dat hij in de top5 gaat komen in 2012

Als je heel de tijd mag internen wel ja. Heeft al sinds augustus niets anders gedaan als internen, dan één dorpje overgenomen van SAS en dan moet ik weer een hele tijd teruggaan.
Maarja als hij zo blijft doorgaan komt hij inderdaad in de top 5. Met een oda van 60 mil valt hij wel een beetje uit de boot daar :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ik ga voor top 3 ODA!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser43610

Guest
Ik ga voor top 3 ODA!

dan moet je eerst nog freekert of seadude eruit krijgen want ik ga er mij voor jou inbeuken :)

edit: bewijsje --> op 07.01.2012 heb jij als aanvaller de meeste eenheden in deze wereld verslagen (2.430.437 eenheden)!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan