Let's serve ball!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Re: AW: Let's serve ball!

wat ben jij een slechte leider ;)

Het is niet omdat een stam uiteenvalt, dat je een slechte leider bent he.
Indien we jou stelling volgen, dan zijn moon, R., tim en nog andere trollleiders uberslechte leiders:rolleyes:
 

DeletedUser57908

Guest
Re: AW: Let's serve ball!

Het is niet omdat een stam uiteenvalt, dat je een slechte leider bent he.
Indien we jou stelling volgen, dan zijn moon, R., tim en nog andere trollleiders uberslechte leiders:rolleyes:

Ssssst
 

DeletedUser23694

Guest
Het is niet omdat een stam uiteenvalt, dat je een slechte leider bent he.
Indien we jou stelling volgen, dan zijn moon, R., tim en nog andere trollleiders uberslechte leiders:rolleyes:

Of att hè freetje, maar in dit geval klopt het wel dat de leiding van bal de ballen er niet van snapte :p
 

DeletedUser8655

Guest
Re: AW: Let's serve ball!

Het is niet omdat een stam uiteenvalt, dat je een slechte leider bent he.
Indien we jou stelling volgen, dan zijn moon, R., tim en nog andere trollleiders uberslechte leiders:rolleyes:

Das niet waar :mad:
 
Reactiescore
3.586
AW: Re: Let's serve ball!

Of att hè freetje, maar in dit geval klopt het wel dat de leiding van bal de ballen er niet van snapte :p

Een goede leidster ben jij ook niet geweest, al je leden achterlaten en zien dat je zelf goed zit.
 

DeletedUser8655

Guest
Re: AW: Re: Let's serve ball!

Een goede leidster ben jij ook niet geweest, al je leden achterlaten en zien dat je zelf goed zit.

emoticon-00140-rofl.gif
emoticon-00140-rofl.gif
emoticon-00140-rofl.gif
emoticon-00140-rofl.gif
emoticon-00140-rofl.gif
 

DeletedUser59552

Guest
...weet wie je was hoor, lijk me logisch als je van me overneemt. Had lars gewaarschuwd maar ja. Top20 kom me vaag binnen, top 40 kon ik geloven met je ligging, was als goed is safe acc.

Lees me posten voor en denk dan na wat je nu verkeerd doet.

En waar is dat stoere mond van mij komen aanvallen gebleven:rolleyes:, begrijpt je wel dat je nu je zelf alleen maar belachelijk zit te maken, heb medelijden met captain die wat in je zag:rolleyes:

Nogmaals, :confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan