Lente evenement

DeletedUser

Guest
Jeuhj terug een evenement dat tw naar de klote helpt, was het bij het eerste evenement (viking dorpen) nog niet duidelijk dat het op niks slaagt, dat de verhoudingen van troepen verliezen en gs krijgen in het negatief gaan..

Stop aub met van die domme nuteloze evenementen aan te maken waar niemand op zit te wachten en luister naar de community wat zij willen !
 

DeletedUser

Guest
Betere suggesties?

Het eerste evenement dat ik meemaak. Tot nu toe 2 van die dorpjes gecleared en een prima buit/verlies ratio.

Wat is het probleem?
 

DeletedUser67609

Guest
In de rim is het een stuk makkelijker om die dorpen te clearen. Lig zelf in de rim bijvoorbeeld bij een dorpje in het noorden van mijn cluster zijn 750 van die burgerwachters aanwezig maar in het zuiden van mijn cluster 3000 van beide soorten. Redelijk groot verschil....
 

DeletedUser

Guest
de dorpen met 3K van beide, verlies je bijna een halve clear op..

en betere suggesties, gewoon afschaffen die rommel, ik speel al 5 jaar, en in het begin gewoon het normale, een berichtje met fijne lente gewenst, is voor mij veel beter dan zo'n afschuwelijke acties.
 

DeletedUser67609

Guest
1100 Bijl en 400 LC verloren :(

Oke dit is echt een baalmomentje. Had wat speer erachter gezet om wat van die buit mee te nemen maar nu blijkt dat er meteen weer nieuwe in komt..
 

DeletedUser

Guest
1100 Bijl en 400 LC verloren :(

Oke dit is echt een baalmomentje. Had wat speer erachter gezet om wat van die buit mee te nemen maar nu blijkt dat er meteen weer nieuwe in komt..

Ik heb geluk dat iemand voor mij zo'n dorp heeft gecleared en niet alle buit heeft meegenomen, verliezen bij mij waren slechts 1 lc en 5 bijl. Die verdediging is trouwens een stuk sterker dan normale verdedigingstroepen.
 

DeletedUser

Guest
de dorpen met 3K van beide, verlies je bijna een halve clear op..

en betere suggesties, gewoon afschaffen die rommel, ik speel al 5 jaar, en in het begin gewoon het normale, een berichtje met fijne lente gewenst, is voor mij veel beter dan zo'n afschuwelijke acties.

Een keer niet zo zeiken allemaal, als je het niet wilt doe je het gewoon niet. Je hebt er toch geen last van als je er niks mee doet? Je kiest er zelf voor hoor of je die dorpen aanvalt ja/nee. :eek:
 

DeletedUser66036

Guest
Een keer niet zo zeiken allemaal, als je het niet wilt doe je het gewoon niet. Je hebt er toch geen last van als je er niks mee doet? Je kiest er zelf voor hoor of je die dorpen aanvalt ja/nee. :eek:

Andere mensen doen het wel, die hebben voordeel, dus als je het zelf een verschrikkelijke actie vindt...

En het is lelijk, onoverzichtelijk, zit in de weg....
 

DeletedUser56859

Guest
Gefeliciteerd, je hebt gewonnen: Opslagplaats boost

Al je opslagplaatsen zijn met 50% in opslagcapaciteit verhoogd!

vind dit dat wel beetje overpowerd opeens allemaal volle opslagen ^^
 

DeletedUser

Guest
Wat me vooral stoort is dat ze het nooit tijdig aankondigen. Ja enkele dagen op voorhand maar daar ben je niets mee. Men organiseerd een massa die al weken vast staat dus alle clears gaan daar dan heen, plots schieten er langs alle kanten paaseieren uit de grond waar je met z'n allen helaas niets aan hebt nu.
 

DeletedUser

Guest
En weer een goede reden waarom op nieuwe werelden starten gewoon stom is. :D Gelukkig hebben we dit rare gedoe niet op w23.:)
 

DeletedUser

Guest
Zeik allemaal is niet zo man:eek:! Stel er stond iets anders hadden jullie ook gezeken. Sommige mensen zijn gewoon nooit tevreden. ;)
 

DeletedUser66036

Guest
Zeik allemaal is niet zo man:eek:! Stel er stond iets anders hadden jullie ook gezeken. Sommige mensen zijn gewoon nooit tevreden. ;)

Waar slaat dit nou weer op? "Stel er stond iets anders..."
Hoezo nooit tevreden? Met w27 ben ik heel erg tevreden, maar die evenementen storen erg. Ik wás tevreden eigenlijk.
Onzin post van jou.
 
Reactiescore
2
Juist 350 lc verloren, Ik heb dan net een beetje verlies gemaakt is gs en dat duurt nog is een anderhalve dag om die terug te maken. Ik verspil mijn troepen daar niet meer aan. Het beste is om gewoon bb-dorpen te farmen, daar heb ten minste geen tegenstand.
 

DeletedUser

Guest
Als ze echt iets leuk zouden doen, zouden ze beter paaseieren verdelen op de kaart ipv die kolonistendorpen.
Wie eerst aankomt krijgt het, geen verliezen.
Wat er zich in zo'n paasei bevindt kan zich bijvoorbeeld voordoen als een LVL10 VLAG VOOR EEN DAG of de huidige prijzen.
Is er nog een speler die het ei aanvalt maar later komt krijgt alleen melding van een gebroken ei.

Paaseitjes rapen was in mijn kindertijd: wie eerst aankwam had het ei en hoe meer hoe liever.
Dit lentefeest is eerder een lang uitgespannen 1aprilgrap.
 

DeletedUser56459

Guest
Je kan ook gewoon barbaren dorpen farmen en die kampen laten.
Daar kun je ook af en toe een gouden ei in vinden en daar kun je zelfs mooiere bonussen en prijzen van krijgen dan met die zakken.

Ik vind dit een mooi evenement alleen jammer dat die kampen soms zo vol zitten. Heb zelf nog niet veel in de kampen gezien maar na dit te lezen was ik toch maar gestopt kampen aan te vallen.
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het zelf wel een leuk evenement, maar ik zit dan ook aan de rand.
Als ik dit zo hoor kan ik me voorstellen dat het in het midden wat frustrerender kan zijn.

Los van goed/slecht; weet iemand toevallig hoe ik kolonisten wachters/burgerwacht een beetje kan simuleren in de simulator? (mmmm, simulatie...)
 
Bovenaan