Lemon&UWS&Dutch-DE

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Lol, ik zou het echt niet pikken als m'n BG de hele vijand rekruut. :rolleyes:

Dan vraag ik me serieus af waar die afspraken over gingen waar je het over hebt.

Als je jezelf er een beetje in laat verdiepen, kun je zien dat niet de hele vijand word gerecruited, om verschillende redenen, maar deze zijn intern bekent evenals de regels.
 

DeletedUser

Guest
Als je jezelf er een beetje in laat verdiepen, kun je zien dat niet de hele vijand word gerecruited, om verschillende redenen, maar deze zijn intern bekent evenals de regels.

De hele vijand werd wel gerekruteerd, alleen niet iedereen wilde overstappen.
 

DeletedUser

Guest
Als je jezelf er een beetje in laat verdiepen, kun je zien dat niet de hele vijand word gerecruited, om verschillende redenen, maar deze zijn intern bekent evenals de regels.

De hele vijand werd wel gerekruteerd, alleen niet iedereen wilde overstappen.

Ok, Muchas Maracas, beantwoord m'n vraag nu nog eens.

Ik ben namelijk zeer benieuwd wat Dutch, waar jullie zo'n ongelooflijk hechte band mee hebben, heeft aan deze hele situatie.
 

DeletedUser

Guest
Ok, Muchas Maracas, beantwoord m'n vraag nu nog eens.

Ik ben namelijk zeer benieuwd wat Dutch, waar jullie zo'n ongelooflijk hechte band mee hebben, heeft aan deze hele situatie.

Dutch lag enkel aan 2 of 3 spelers, waarvan er maar 1 naar onze stam ging, 1 andere koos niet voor ons en een andere stopt.

En ja we hebben een intieme band, nee dat valt dus ook wel weer mee. maar ze hebben er zeker niet veel hinder van. Wat chaoz zegt klopt ook
 

DeletedUser

Guest
Anders fuseer je ook gezellig met Dutch, ben je van alle gedoe af?
Misschien nog een paar citroentjes erbij? :D
 

DeletedUser

Guest
Je moet ook goede Bg's houden toch?
Maar wij zien dit niet als een fusie hoor, gewoon een gewonnen oorlog recruiten, dat het dan toevallig 85% van de stam is, tja



Dankje;)

Dat is dan heel anders uitgelegd, oorlog gewonnen :eek:, dorpjes edelen van een gestopte speler noem ik dat.

Moet je misschien maar eens uit gaan leggen dat het geen fusie is. ;)
 

DeletedUser

Guest
Dat is dan heel anders uitgelegd, oorlog gewonnen :eek:, dorpjes edelen van een gestopte speler noem ik dat.

Moet je misschien maar eens uit gaan leggen dat het geen fusie is. ;)

Een fusie zie ik als : nieuwe stam, nieuwe naam, nieuw begin

DE zag in dat de oorlog moeilijk werd en dat ze weinig leden overhielden, Wij zagen dit al langer en zagen wel dat we DE misschien konden winnen, maar de volgende niet zouden overleven. en daarom leek ons dit beter.
Maarja , ik laat je vrij in je mening
 

DeletedUser

Guest
Een fusie zie ik als : nieuwe stam, nieuwe naam, nieuw begin

DE zag in dat de oorlog moeilijk werd en dat ze weinig leden overhielden, Wij zagen dit al langer en zagen wel dat we DE misschien konden winnen, maar de volgende niet zouden overleven. en daarom leek ons dit beter.
Maarja , ik laat je vrij in je mening

DE zag in dat ze de oorlog tegen UWS wel zouden winnen maar dan alleen tegen Crows zouden staan ;). Je verandert wel erg makkelijk van mening, vind ik een slechte eigenschap.
 

DeletedUser

Guest
DE zag in dat ze de oorlog tegen UWS wel zouden winnen maar dan alleen tegen Crows zouden staan ;). Je verandert wel erg makkelijk van mening, vind ik een slechte eigenschap.

chaoz ik ben het helemaal met je eens...
Dit is gewoon verraad tegenover je BG muchas:eek:
 

DeletedUser

Guest
DE zag in dat ze de oorlog tegen UWS wel zouden winnen maar dan alleen tegen Crows zouden staan ;). Je verandert wel erg makkelijk van mening, vind ik een slechte eigenschap.

Dit is dus die miscommunicatie die er was, Dit kregen wij te horen.
Maar om hier nog uren over te discuseren heeft geen zin, aangezien het toch een welles nietes spelletje wordt.
 

DeletedUser

Guest
Dit is dus die miscommunicatie die er was, Dit kregen wij te horen.
Maar om hier nog uren over te discuseren heeft geen zin, aangezien het toch een welles nietes spelletje wordt.

Neehoor het wordt een spelletje waarbij jij belachelijk gemaakt wordt omdat je jezelf en je stam voor schut zet:)
 

DeletedUser

Guest
Nouja, of je het nu een fusie noemt of niet, je rekruut zoals je zelf zegt zowat een hele stam.
Met al die verdeeldheid die er binnen je stam is vraag ik me af of je nu wel daadwerkelijk sterker staat tegen crows.
 

DeletedUser50691

Guest
Nouja, of je het nu een fusie noemt of niet, je rekruut zoals je zelf zegt zowat een hele stam.
Met al die verdeeldheid die er binnen je stam is vraag ik me af of je nu wel daadwerkelijk sterker staat tegen crows.

Wanneer mag ik tegen de Crows???:D:D:D:D

Misschien dat die wel terug aanvallen :D
 

DeletedUser

Guest
Nouja, of je het nu een fusie noemt of niet, je rekruut zoals je zelf zegt zowat een hele stam.
Met al die verdeeldheid die er binnen je stam is vraag ik me af of je nu wel daadwerkelijk sterker staat tegen crows.

Binnen onze stam is geen onenigheid, Begrijp me niet verkeerd.

Verder Is het volgens ons de juiste keuze, als dit ons belachelijk maakt. Let it be!
 

DeletedUser

Guest
Binnen onze stam is geen onenigheid, Begrijp me niet verkeerd.

Verder Is het volgens ons de juiste keuze, als dit ons belachelijk maakt. Let it be!

Fout! Die keuze maakt jullie niet belachelijk. Jij daarintegen, jij maakt jullie belachelijk. Snapez-vous?:)
 

DeletedUser

Guest
Binnen onze stam is geen onenigheid, Begrijp me niet verkeerd.

Verder Is het volgens ons de juiste keuze, als dit ons belachelijk maakt. Let it be!
Ik heb geen zin al de pagina's terug te lezen in dit topic.
Maar ik kan me veel posts herinneren waarin DE belachelijk werd gemaakt vanwege hun verdediging en/of beleid.

Je gaat me niet wijs maken dat iedereen binnen UWS het eens was met het rekruten van al deze leden.
Daarbij ga je me ook niet wijs maken dat alle leden van je BG hier blij mee zijn.

Verdeeldheid genoeg lijkt me. En is het er nu nog niet, dan komt het wel ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik heb geen zin al de pagina's terug te lezen in dit topic.
Maar ik kan me veel posts herinneren waarin DE belachelijk werd gemaakt vanwege hun verdediging en/of beleid.

Je gaat me niet wijs maken dat iedereen binnen UWS het eens was met het rekruten van al deze leden.
Daarbij ga je me ook niet wijs maken dat alle leden van je BG hier blij mee zijn.

Verdeeldheid genoeg lijkt me. En is het er nu nog niet, dan komt het wel ;)

Het laatste wat ik hierover zeg, want ik maak me belachelijk, al ben ik dat dus maakt het me weinig uit, is:

We hebben een stemming gehad en deze was met meer dan 90% voor deze fusie/recruiterings plan. Dus blijkbaar wel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan