Leidraad w23

DeletedUser53985

Guest
nee, als je gsen upt en normaal een top 5 ligging hebt ga je top 20 staan, sta je ook top he :rolleyes:

Je kan met je gs op lvl. 25 nog prima rang 1 staan in de 1 dorps fase hoor... En Lmao @ top 5 ligging, je doet net alsof je ligging echt alles bepalend is voor je rang. xD
 

DeletedUser55647

Guest
Idd maar je mag nog zo goed zijn, geen barbs geen deftige rang :)

De eerste 2 weken misschien mocht je ligging echt enorm bagger zijn, daarna komen de goede spelers vanzelf wel weer boven drijven en spelen mee om de topplaatsen.
 

Deleted User - 487957951

Guest
De eerste 2 weken misschien mocht je ligging echt enorm bagger zijn, daarna komen de goede spelers vanzelf wel weer boven drijven en spelen mee om de topplaatsen.

Dat is waar maar als je 2 weken niets deftig kunt doen is het plezier over denk ik zo :)
 

DeletedUser55405

Guest
Bij te weinig bb’s in de buurt is het aangeraden gs sneller en hoger uit te bouwen.

- Standbeeld 1
- Houthakkers 1
- Leemgroeve 1
- Ijzermijn 1
- 10 speer
- Houthakkers 3
- Leemgroeve 2
- Houthakkers 5
- Leemgroeve 3
- 40 speer
- Houthakkers 6
- Hoofdgebouw 5
- Smederij 1
- 40 zwaard
- Houthakkers 7
- 77 speer
- Leemgroeve 4
- 115 speer
- Houthakkers 8
- Opslagplaats 13
- Marktplaats 3
- Kazerne 5
- Ijzermijn 5
- Houthakkers 10
- Leemgroeve 7
- Smederij 5
- Hoofdgebouw 10
- Stal 1
- Ijzermijn 7
- Stal 3
- Lichte Cavalerie 24/7
- Ijzermijn 10
- Houhakkers 12
- Leemgroeve 10
- Ijzermijn 12
- Leemgroeve 12
- Houthakkers 15
- Ijzermijn 15
- Leemgroeve 15
- Bijlstrijders 24/7
- Lichte Cavalerie 24/7 blijft!
- Hoofgebouw 15
- Kazerne 10
- Hoofdgebouw 20
- Stal 10
- Hoofdgebouw 25
- Kazerne 15
- Stal 13
- Kazerne 21
- Stal 17
- Werkplaats 5
- Rammen aanmaken
- Opslagplaats 25
- Boerderij 27 (deze is al steeds geupped bij volle boerderij natuurlijk)
- Marktplaats 10
- Smederij 20
- Adelshoeve 1
- Opslagplaats 27
- 4 Edelmannen
- Dorp uitbouwen behalve:
Kerk lv. 0 = Schuilplaats 2, Hoofdgebouw 20, Marktplaats 20
Kerk lv. 1 = Werkplaats 13, Hoofdgebouw 21, Marktplaats 20
Kerk lv.2 = Schuilplaats 8, Stanbeeld 0, Hoofdgebouw 20, Marktplaats 20
Kerk lv.3 = Schuilplaats 8, Standbeeld 0, Werkplaats 12, Hoofdgebouw 20, Marktplaats 20
=> Hierbij bekom je 9.999 pt. Voor het dorp

Graag reacties om deze leidraad te verbeteren.
Let op, dit is geen guide, spamtopic of afbraaktopic, maar ik zou graag een goed samengesteld stappenplan opstellen voor w23.

Kan jij mij uitleggen waarom je in godsnaam je leem upt tijdens je speer rush? Dat lijkt mij nogal onlogisch. Ik ga toch 1-1-1, maar ben gwon benieuwd :p
 

DeletedUser

Guest
Kan jij mij uitleggen waarom je in godsnaam je leem upt tijdens je speer rush? Dat lijkt mij nogal onlogisch. Ik ga toch 1-1-1, maar ben gwon benieuwd :p

speer heeft 30 leem nodig voor elke 50 hout lijkt me een redelijk antwoord op je vraag?

Het hangt er alleen vanaf wat hij later met al dat leem wilt doen want uit mijn ervaring spreekt dat je er na 2 dagen altijd teveel hebt.
 

DeletedUser55405

Guest
speer heeft 30 leem nodig voor elke 50 hout lijkt me een redelijk antwoord op je vraag?

Het hangt er alleen vanaf wat hij later met al dat leem wilt doen want uit mijn ervaring spreekt dat je er na 2 dagen altijd teveel hebt.

Juist niet. Want als je leem verhoogt, kost dat juist veel hout en daar heb je als het goed is net een tekort aan.
 

DeletedUser

Guest
Die lijst is volgens mij toch niet echt de moeite waard om te lezen.

Een start is puur op het gevoel en de nodige ervaring. Een "guide" kan je daar misschien een klein beetje mee op weg helpen, maar het grootste deel moet je toch zelf leren ontdekken.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.282
iemand die ook ijzer naar 1 upped na de kaz.?
 

DeletedUser46778

Guest
waarom gs uppen vraag ik me altijd af ^^

ik bedoel dus 1-1-1
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan