[Stemtopic] Leiding WvW #130/#131/#132

DeletedUser22681

Guest
Ik ook ja. Thejoker is uit, Jelmer. zoals wel meer van je grappen :(

ik heb gewoon geen tijd om een potje in mijn eentje te leiden, en thejoker vroeg het mij gewoon.

maar ja laten we het vooral over jouw grappen hebben.

oh wacht
 

DeletedUser1435

Guest
voor een vlekkeloos potje moet men op mij en anne stemmen. ik ben erop gebrand om het goed te laten verlopen want ik wil indruk op haar maken!!

en daarnaast zal zij mij ook wel tegenspreken als ik iets geks erin wil doen, dus dan geef ik haar haar zin, omdat ik geen ruzie met haar wil!
 

DeletedUser16768

Guest
voor een vlekkeloos potje moet men op mij en anne stemmen. ik ben erop gebrand om het goed te laten verlopen want ik wil indruk op haar maken!!

en daarnaast zal zij mij ook wel tegenspreken als ik iets geks erin wil doen, dus dan geef ik haar haar zin, omdat ik geen ruzie met haar wil!

Ja zei ik ook al op de tw-chat tegen Orasu.
Anne. werkt een beetje als een katalysator.
 

DeletedUser13565

Guest
WvW zit nu gewoon aan een dieptepunt en op deze manier gaat dat nou niet echt beter worden.
de enige serieuze potjes waren die van Simonyoda en Orasu.

Anthraxxis en Anne hebben geen eens moeite gedaan voor instellingen dus die vallen sowieso af.
en AIVB gaat leiden met thejoker en dat is een garantie voor het zoveelste fiasco.

Maarja blijf vooral doorgaan zo hoor :p
 

DeletedUser63354

Guest
WvW zit nu gewoon aan een dieptepunt en op deze manier gaat dat nou niet echt beter worden.
de enige serieuze potjes waren die van Simonyoda en Orasu.

Anthraxxis en Anne hebben geen eens moeite gedaan voor instellingen dus die vallen sowieso af.
en AIVB gaat leiden met thejoker en dat is een garantie voor het zoveelste fiasco.

Maarja blijf vooral doorgaan zo hoor :p

Eens, althans, dat potje van AIVB is sowieso anders dan normaal.
 

DeletedUser

Guest
Mijn nieuwe stem gezien the joker13 AIVB gaat helpen:

The Joker13 3 punetn
Simonyoda 2 punten
Orasu 1 punt
 

DeletedUser

Guest
De huidige tussenstand:
simonyoda 20
A & A 10
AIVB & Joker 11
OrAsU 19

Even als reactie naar quechua, anthraxxis heeft mij al ingeschreven als leider voordat we dat besproken hadden, dus heb ik ook geen instellingen kunnen publiceren. Dat betekent echter niet dat deze er niet zijn / gaan komen, het is alleen een surprise wat jullie krijgen als jullie op ons stemmen. Natuurlijk gaan we nog ons best doen om er een mooi potje van te maken, zeker omdat het mijn eerste keer leiden zou worden ben ik dat absoluut van plan.
 

DeletedUser1435

Guest
j heel flauw dat men jou geen kans gunt. ik vind dit wel een beetje erg sneu van deze nare mensen!
 

DeletedUser

Guest
en dit is nu ook al de 3e keer dat ik het probeer, nuja anders ga ik gewoon door met proberen tot ze wel inzien dat ik graag een serieus mooi potje wil leiden
 

DeletedUser

Guest
Mijn nieuwe stem gezien the joker13 AIVB gaat helpen:

The Joker13 3 punetn
Simonyoda 2 punten
Orasu 1 punt

Bedankt BERT
Als ik is wil leiden (niet eens zelf maar gewoon als hulp) dan word er meteen gezegd dat ik het niet kan.
Hoe kun je dat nou weten als ik nog nooit heb geleid.
 
Bovenaan