[Inschrijftopic] Leiding WvW #130/#131/#132

DeletedUser22681

Guest
Het masterpotje van deze master
...........Aantal dorpen : 1
..........Aantal spelers : 11/12

...................Hints : misschien

...............Klaagmuur : nee
..........Afscheidsbrief : nee

...................Jager : nee
....................Heks : nee
.............Dorpsoudste : nee
............Beschemengel : nee
..................Ziener : ja 10, zonder zienerkrachten
........Dodenfluisteraar : nee
.............Fluitspeler : nee

..................Cupido : ja
.Geliefden kennen elkaar : ja
..Geliefden samen winnen : ja de geliefden winnen samen als ze als laatste overblijven.
Geliefdenmoord: elke even dag krijgen ze een doodspijl van cupido die ze op 1 iemand mogen afvuren, deze sterft aan inwendige bloedingen.
..................Wolven : nee
....................Welp : nee
...........Infectie wolf : nee

........Eindtijd stemmen : verrassing
.......Tijdstip verhalen : geheim

....Speciale Rollen naar : zeg ik niet
...Weerwolven Moord naar : zeg ik niet
...................Lynch : in het topicc

..........Inschrijvingen : ja, op basis van activiteit en charme gekozen!

............Burgemeester : ja er zijn er 2. één die dubbele stem heeft, één die op dag 6 sws dood gaat, behalve als hij al eerder sterft.

............Extra rollen : nee

......Extra instellingen : nee.
 

DeletedUser

Guest
Zijn er nu serieus in 4 dagen pas 3 inschrijvingen? had toch wel een beetje meer concurrentie verwacht.
 

DeletedUser

Guest
Ik doe nog wel eens mee met een potje dat de traditionele regels handhaaft, met een normaal dorp en een normaal verhaal, dan ben ik bereid weer eens mee te strijden met dit spel uiteraard.
 

DeletedUser13565

Guest
Ja ik hoop dat het nog een keer een piek krijgt maar waar in het begin en tot ronde 50 ofzo er een heleboel spelers waren die er echt wat van konden bestaat het nu vooral uit niet al te pientere spelers die vaak ook niet zoveel moeite doen, de klasbakken en leuke spelers zijn een beetje weg. :(

En de klasbakken die er nog zijn doen vaak geen ruk.

Zo vind ik toch sterk van me dat ik dit geschreven heb zonder ook maar één naam te noemen!!
 

DeletedUser

Guest
Quechua
Geregistreerd
14 maart 2008
Locatie
Rotterdam
Berichten
17.738

Re: Leiding WvW #130/#131/#132
Ja ik hoop dat het nog een keer een piek krijgt maar waar in het begin en tot ronde 50 ofzo er een heleboel spelers waren die er echt wat van konden bestaat het nu vooral uit niet al te pientere spelers die vaak ook niet zoveel moeite doen, de klasbakken en leuke spelers zijn een beetje weg.

En de klasbakken die er nog zijn doen vaak geen ruk.

Zo vind ik toch sterk van me dat ik dit geschreven heb zonder ook maar één naam te noemen!!

Er staat toch een naam :p
 

DeletedUser22681

Guest
Ja ik hoop dat het nog een keer een piek krijgt maar waar in het begin en tot ronde 50 ofzo er een heleboel spelers waren die er echt wat van konden bestaat het nu vooral uit niet al te pientere spelers die vaak ook niet zoveel moeite doen, de klasbakken en leuke spelers zijn een beetje weg. :(

En de klasbakken die er nog zijn doen vaak geen ruk.

Zo vind ik toch sterk van me dat ik dit geschreven heb zonder ook maar één naam te noemen!!

maar hoe veranderen we het !!???!?!!?!?!?
 

DeletedUser65747

Guest
vy8x9z.png


Zo ik wil eens proberen zelf een potje te leiden.
Er worden een aantal nieuwe rollen geintroduceerd aangezien ik denk dat wvw nieuw leven ingeblazen moet worden, en we aan vernieuwing toezijn.
De instellingen:
...........Aantal dorpen : 1
..........Aantal spelers : Aantal inschrijvingen.

...................Hints : Nee.

...............Klaagmuur : Ja.
..........Afscheidsbrief : Je mag er 1 schrijven, ligt aan de inhoud of ik toestemming geef.

...................Jager : Ja
....................Heks : Ja
.............Dorpsoudste : Nee
............Beschemengel : Ja
..................Ziener : Nee
........Dodenfluisteraar : Nee
.............Fluitspeler : Nee

..................Cupido : Nee
.Geliefden kennen elkaar : x
..Geliefden samen winnen : x

..................Wolven : Ja, verdeling ligt aan aantal inschrijvingen.
....................Welp : 1
...........Infectie wolf : 1

........Eindtijd stemmen : 22:00
.......Tijdstip verhalen : 22:00 - 23:15 Meestal gelijk 22:00

....Speciale Rollen naar : OrAsU
...Weerwolven Moord naar : OrAsU
...................Lynch : OrAsU

..........Inschrijvingen : In het topic.

............Burgemeester : 1e dag in topic.

............Extra rollen :
Wisselaar:
Eigenschappen:

De wisselaar kan tijdens de nacht van rol wisselen met een zelfgekozen speler. De wisselaar krijgt dan de rol van deze speler en de gewisselde speler wordt wisselaar.
Als een wissel vanwege één van de onderstaande beperkingen mislukt kan de wisselaar de volgende nacht met iemand anders wisselen.

Beperkingen:
De wisselaar kan niet wisselen met slechte of neutrale personages en is dus altijd goed.
De wisselaar kan niet wisselen met zielsverwanten (extra rol).
Indien een gewisselde rol al eens gebruikt was (bvb beul die al gebeuld heeft) zal de nieuwe eigenaar van deze rol hem niet kunnen gebruiken.

Tijd van actie:
De nacht.

Wijze burger:
Eigenschappen:
De wijze burger kan aan de spelleider de volgende vraag stellen.
Hoeveel x zitten er in het spel?
voorbeelden:
Hoeveel burgers zitten er in het spel?
Hoeveel jagers zitten er in het spel?

Beperkingen:
De vraag mag niet anders gesteld worden, dus bvb niet: 'hoeveel x zitten er nog in het spel'.
De vraag kan slechts één maal gesteld worden en v¨®¨®r nacht drie.

Tijd van actie:
De dag.(Mag de hele dag in PM worden gevraagd. Antwoord komt z.s.m. Mag in het topic worden gezet, echter zonder print screen. (Fake vragen mag je ook in topic zetten))

Ooggetuige:
Eigenschappen:
De ooggetuige kan een zelfgekozen nacht een weerwolf betrappen tijdens een moord. Hij herkent dan de weerwolf en kan dus één speler met zekerheid aanduiden als weerwolf.
Ook als het slachtoffer opnieuw tot leven gewekt wordt door heks of grafdelver ziet de ooggetuige de moord.

Beperkingen:
De ooggetuige krijgt enkel te horen: 'persoon A was één van de weerwolven die de moord pleegden.' Hij krijgt dus niet de specifieke rol van persoon A te horen.
De wolven kunnen 1 nacht afschermen, als de ooggetuige juist die nacht inzend is het mislukt en zijn zijn krachten op.
Indien er geen dode valt (door bvb de beschermengel) kan de ooggetuige een andere nacht opnieuw proberen.
Indien de weerwolven geen dode opgeven kan de ooggetuige niet opnieuw proberen.
De ooggetuige ziet random één van de weerwolven. Dus niet per se de wolf die het slachtoffer in de PM heeft opgegeven.

Tijd van actie:
De nacht.

Zielsverwanten:
Eigenschappen:
Twee spelers die zielsverwanten zijn kennen elkaar. Deze spelers zijn altijd goed en kunnen niet geconverteerd worden. Ook de wisselaar kan niet met een zielsverwant wisselen.

Beperkingen:
Enkel goede spelers kunnen zielsverwant zijn.

Verhullende wolf:
Eigenschappen:
De verhuller kan éénmalig de rollen van gestorven personages (komende dag ¨®f nacht) verhullen, ze worden dan niet bekend gemaakt in het infotopic en blijven de rest van het spel onbekend.

Beperkingen:
Hij kan dit slechts éénmalig doen.
Wanneer hij instuurt krijgt hij pas de rollen van de 1na volgende nacht. niet de eerstvolgende dus.

............Claimen: Aan
.......Netwerken: Aan, maar er moet ook veel gepost worden, minder dan 4 posts per dag kan je dood betekenen.

Edit: Verhalen zijn kort en bondig, enkel de gebeurtenissen worden kort beschreven en de klaagmuur komt er in naar voren natuurlijk.
 

DeletedUser

Guest
Ja ik hoop dat het nog een keer een piek krijgt maar waar in het begin en tot ronde 50 ofzo er een heleboel spelers waren die er echt wat van konden bestaat het nu vooral uit niet al te pientere spelers die vaak ook niet zoveel moeite doen, de klasbakken en leuke spelers zijn een beetje weg. :(

En de klasbakken die er nog zijn doen vaak geen ruk.

Zo vind ik toch sterk van me dat ik dit geschreven heb zonder ook maar één naam te noemen!!

Dat neigt toch naar Rukurt!!!
 

DeletedUser22681

Guest
Ja ik hoop dat het nog een keer een piek krijgt maar waar in het begin en tot ronde 50 ofzo er een heleboel spelers waren die er echt wat van konden bestaat het nu vooral uit niet al te pientere spelers die vaak ook niet zoveel moeite doen, de klasbakken en leuke spelers zijn een beetje weg. :(

En de klasbakken die er nog zijn doen vaak geen ruk.

Zo vind ik toch sterk van me dat ik dit geschreven heb zonder ook maar één naam te noemen!!

ja en dit neigt naar BERT
 
Bovenaan