Legends of 21 - Poging 2

DeletedUser

Guest
Weet ik ;) ik heb het dan ook over een echte stamgenoot die je bijzonder irritant vind;)

Ik vind het knap om te spreken dat M. nog stammies heeft aangezien hij geeneens een acc meer heeft.. Check your facts before you say something!
 

DeletedUser

Guest
Wederom een typische noobreactie van onze Japeeer. Jonges jonges toch..
 

DeletedUser58227

Guest
Nou gaat HEIDI ook al in de fout? Sjezus, nooit gedacht dat er zoveel flops tussen zaten op W21 :eek:
 

DeletedUser

Guest
Het vel van de beer niet verkopen voor hij geschoten is eh jongens..
 

DeletedUser

Guest
en Natuurlijk wordt mijn overstap meer besproken dan die van fast .zucht .
één ding zeg ik er nog over : Als Reborn in het andere topic zegt : ''je moet voor je eigen zien te overleven daar draait het spel om'. Mag ik dit ook.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
We zullen anders eens spreken over hoe je op je blote knietjes bij Twixie kwam smeken. Is dat ook goed? :rolleyes:
Doe voor mij part . Maakt mij het nog allemaa uit . Ik krijg toch nooit gelijk op dit klote-AF. Weet enkel dat ik in dat gesprek ook zei dat ik al wist dat Plague me niet ging binnenlaten . Maar mijn co (die ik erondtussen heb afgetrapt) wou het perse proberen .
 

DeletedUser64614

Guest
en Natuurlijk wordt mijn overstap meer besproken dan die van fast .zucht .
één ding zeg ik er nog over : Als Reborn in het andere topic zegt : ''je moet voor je eigen zien te overleven daar draait het spel om'. Mag ik dit ook.

alleen is heidi niet de slimste geweest hiermee. maar hoe dan ook, je bent nog steeds voer voor mij (6)
 
Bovenaan