**Lees Dit Voordat Je Hier Post ** - Het Grafisch Forum.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Het Grafisch Forum



Omdat er, en in het bijzonder de afgelopen tijd, heel veel onnodige topics gemaakt worden opteer ik voor een algemeen topic waar een soort van regels in staan.
Daarvoor dus dit topic. Dit topic is vergelijkbaar met dit topic @ Plaatjes aanvragen: [Link.]


Belangrijk betreft het Grafisch Forum.
  • Post hier geen Aanvragen van Plaatjes! Dit moet je hier doen: [Link]. Lees ook meteen dit: [Link]
  • Post hier geen uitdagingen/Wedstrijden etc. Dit moet je hier doen: [Link]
  • Wat moet je hier dan wel posten en waar? -> Kijk in de volgende lijst.


In het volgende lijstje vind je de belangrijkste topics in het grafisch forum.
  • Het Praattopic. - Dit is ons algemeen praattopic. Praat hier over van alles en nog wat, maar houdt je wel aan de regels, te vinden in de eerste post van elk praattopic.
    Als je dus iets wilt voorstellen/suggereren/opmerkingen maken/of gewoon wilt praten maak dan géén nieuw topic aan maar post in het praattopic.
  • Het Algemeen Plaatjes Topic. - Dit topic is voor al onze creaties waar je tips en comments op wilt.
    Als je dus iets gemaakt maak dan geen nieuw topic maar post in het Algemeen Plaatjes Topic.
  • Het fotografie topic, Vragen & belevenissen. - Dit topic is speciaal bedoeld voor de fotografen, gemaakte foto's kunnen hier gepost worden, waar je tips en comments op wilt.
    Als je dus iets gemaakt maak dan geen nieuw topic maar post in het Het fotografie topic, Vragen & belevenissen.
  • De Vraagbaak - In dit topic stel je ál je vragen betreft Design.
    Heb je een vraag maak dan geen nieuw topic maar post je vraag in de vraagbaak.
  • Algemeen Resource Topic In dit topic vind je allerlei resources. (Tutorials, stocks, renders, c4d etc.)
    Zoek je dus bepaalde resources, kijk dan eerst hier, als je het niet vind, vraag het dan in de vraagbaak. Ook kan je resources daar posten om te sharen.
  • Small Art Inspiration - In dit topic post je alle small art die je inspireert.
    Heb je dus tags gezien die je inspirerend (of gewoon mooi), post het dan in dit topic.
  • Large Art Inspiration - In dit topic post je alle large art die je inspireert.
    Heb je dus large art gezien die je inspirerend (of gewoon mooi), post het dan in dit topic.



Heb je op of aanmerkingen dan kan je die hier posten, Doe dit dan in het praattopic. Als je suggestie goed is zal ik hem er bij zetten, als ik niet reageer/of de post niet zie, stuur dan even een pm: [Link]

Heb je nog enige vragen?
-> Vraagbaak!



PS.


Geen spam/onnodige discussies.
Dit topic is een initiatief van mij in samenwerking met de moderators van het Grafisch forum.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan