Leeg dorp zonder troepen

DeletedUser

Guest
Mensen, even een vraag.

Heb dit tot nu toe nog niet meegemaakt.
Een week geleden vond ik een leeg dorp, na het gescout te hebben bleek dat er nog ongeveer 3000 troepen in stonden. Gisteren heb ik het weer gescout en de troepen waren leeg.
Heb het sinds gisteren enkele malen aangevallen voor de grondstoffen, zonder enige verliezen.
Mijn laatste aanval echter is mis gegaan, ik krijg het volgende bericht:

Aanvaller: xxxxxxx
Dorp: xxxxxxxxxxxx (xxx|xxx) K55

Aantal: 0 0 0 0 200 0 0 0 0
Verliezen: 0 0 0 0 200 0 0 0 0


Verdediger: onbekend
Dorp: xxxxxxxxxxxx (xxx|xxx) K55
Geen enkele krijger heeft het overleefd. Er kon geen informatie over de troepensterkte van je tegenstander worden ingewonnen

Het dorp is dus nog steeds leeg, niemand bewoont het dorp. Kan het zijn dat iemand er ondersteunende troepen in heeft staan?
En als dat zo is, krijg je dan geen bericht over het aantal troepen zoals bij een normale aanval op een dorp waar wel iemand woont?
 
Reactiescore
2.496
er staat dus wel zeker ondersteuning in ;)

je krijgt niet altijd een report van de troepensterkte van je tegenstander ...

ik weet niet de gehele regel hierover maar ik denk dat 50% van de verdediger zijn troepen moeten sterven voor de aanvaller een report er van krijgt.

hierover ben ik niet zeker, heb ik al enkele keren nagevraagt in mijn W2.net stam, zij konden mij ook geen antwoord geven ;)

misschien iemand hier ? :p
 

DeletedUser

Guest
er staat dus wel zeker ondersteuning in ;)

je krijgt niet altijd een report van de troepensterkte van je tegenstander ...

ik weet niet de gehele regel hierover maar ik denk dat 50% van de verdediger zijn troepen moeten sterven voor de aanvaller een report er van krijgt.

hierover ben ik niet zeker, heb ik al enkele keren nagevraagt in mijn W2.net stam, zij konden mij ook geen antwoord geven ;)

misschien iemand hier ? :p

minstens 1 van de aanvallers troepen moet overleven om het report te krijgen, het maakt niet uit hoeveel er dood gaan van de verdediger.. denk ik hor:p
 

DeletedUser

Guest
Dat denk ik ook inderdaad, dat iemand zijn farm probeert te beschermen, dat zou ook verklaren waarom de troepen weg zijn, iemand heeft het natuurlijk gecleared.

Alleen wel vreemd idd dat je geen report krijgt, dat is nieuw voor me, want heb het ook wel eens meegemaakt dat je al je troepen bij een aanval verliest en de verdediger nauwelijks verliezen heeft, maar dan krijg je toch ook een report over het aantal van de tegenstander? Of vergis ik me hierin? :confused:

Kan natuurlijk ook zijn dat ik een beetje confused ben door het late tijdstip en niet meer helder nadenk.... :D
 

DeletedUser

Guest
Aantal: 100 100 0 0 0 0 0 0 0
Verliezen: 100 100 0 0 0 0 0 0 0


Verdediger:
dorp:

Aantal: 22 22 20 2 0 0 0 0 0
Verliezen: 9 9 8 1 0 0 0 0 0

hmm vond net nog een oude report, zo te zien hoeven niet de aanvallende troepen het te overleven :p
 

DeletedUser

Guest
Dus ik ben toch niet zo confused als ik dacht ;)
Hopen maar dat er iemand een antwoord heeft want ben wel echt benieuwd!
 

DeletedUser

Guest
ik gok op 30% van de verdediger dood om report te krijgen als aanvaller.. heb het ff berekend en kwam erop uit dat de verdediger 59% van zijn troepen over had en ik 0% van waarmee ik aanviel:p ah die goede ouwe tijd
 

DeletedUser

Guest
minstens 1 van de aanvallers troepen moet overleven om het report te krijgen, het maakt niet uit hoeveel er dood gaan van de verdediger.. denk ik hor:p

Klopt ook niet...
Ik heb nog gehad dat ze Allemaal dood waren en ik kon toch zien hoeveel troepen hij had en ik had gedood... :confused:
 

DeletedUser532

Guest
ik heb het ook wel eens meegemaakt, maar dan is het een farm van iemand die hem beschermt ;)
dan zet diegene er zijn eigen troepen in zodat niemand het kan farmen ;)
zoek op profielen van mensen daar in de buurt misschien staat er daar ergens iets over die farm ;)
 

DeletedUser

Guest
kan ook

kan het niet zijn dat voor diegene zijn dorp verliet, zijn troepen ver weg stuurde(op een aanval), en dat ze nu terug zijn???:confused:

ik zou graag weten of dit zou kunnen
 

DeletedUser343

Guest
kan het niet zijn dat voor diegene zijn dorp verliet, zijn troepen ver weg stuurde(op een aanval), en dat ze nu terug zijn???:confused:

ik zou graag weten of dit zou kunnen

als je voordat je je dorp verlaat je troepen wegstuurd op een aanval, komen deze aan, voeren ze de aanval uit maar komen ze niet meer terug. Dit heb ik een keer gehad toen ik een vriend mocht adelen die nog veel troepen had, hij had toen al zijn troepen op een speler afgestuurd om mij te helpen maar de verdediger was weggevlugd en de troepen kwamen niet meer terug!
 

DeletedUser

Guest
volgens mij is het zo:

- bij gewone troepen ( geen scouts ) maakt het niet uit wie er allemaal overleefd en krijg je altijd een rapport..

-bij scouts moeten er minium 50% overleven en dan krijg je het rapport normaal ;)

greetz
 
Reactiescore
2.496
volgens mij is het zo:

- bij gewone troepen ( geen scouts ) maakt het niet uit wie er allemaal overleefd en krijg je altijd een rapport..

-bij scouts moeten er minium 50% overleven en dan krijg je het rapport normaal ;)

greetz

wou ik eventjes jou post onderuit halen en vond ik een antwoord op mijn eigen vraag :)
bedankt dus ;)
maar je zit fout!

Zodra minimaal één verkenner terugkeert, kan deze een bericht over de troepensterkte van de tegenstander afleveren. Deze informatie krijg je ook bij aanvallen op vijandelijke dorpen als de eigen strijdkracht tenminste een half keer zo sterk is als die van de tegenstander.

helppagina's af en toe eens doorbladeren kan wonderen doen!
 

DeletedUser

Guest
Als ik me goed herinner dan moet minstens 90% van lvl 3 scouts overleven om de troepen buiten het dorp te kunnen zien (die wel in dat dorp zijn gebouwd).
 

DeletedUser

Guest
Mensen, even terug naar de originele vraag, het ging dus om een aanval op een verlaten dorp waar ik 200 van mijn paarden verloor en vervolgens een bericht terug kreeg met helemaal geen informatie.

We hebben reeds geconcludeerd dat er ondersteuning in stond (het dorp heeft inmiddels een nieuwe bezitter).

Ik denk dat Duckje zijn antwoord het enige goede antwoord is, waarschijnlijk stonden er meer dan de helft van mijn strijdmacht aan troepen in, daarom kreeg ik helemaal geen info.
Bedankt voor de moeite Duckje! ;) En natuurlijk ook alle anderen die hier gepost hebben en meegedacht hebben :D
 
Bovenaan