LC topic

DeletedUser64863

Guest
Hoor ik daar een lama schijten(shit happens:eek: het was Shaken Brainstormer)
Naabje

Ik ga slapen! tot morgen lieve mensen<3
Dan in een betere bui als vandaag terug komen:p
 

DeletedUser44216

Guest
Ik ben een noob, maar ik maak me tenminste niet zo belachelijk als jij :D
 

DeletedUser65601

Guest
3.3k lc. Genoeg denk ik.

Jeah right! :)

in 15 dagen kan je volgens mij maximaal 3600 lc'tjes hebben indien je stal 20 continue in productie hebt :)

Als jij er al 3300 hebt, dan moet je wel meteen stal 20 gehad hebben lijkt mij aangezien je de eerste 2 dagen geen lc zal gehad hebben.. hmm bewijs dus maar ff met screenshot
 

DeletedUser64124

Guest
Jeah right! :)

in 15 dagen kan je volgens mij maximaal 3600 lc'tjes hebben indien je stal 20 continue in productie hebt :)

Als jij er al 3300 hebt, dan moet je wel meteen stal 20 gehad hebben lijkt mij aangezien je de eerste 2 dagen geen lc zal gehad hebben.. hmm bewijs dus maar ff met screenshot

Al van vlaggen gehoord?
 

DeletedUser56859

Guest
Jeah right! :)

in 15 dagen kan je volgens mij maximaal 3600 lc'tjes hebben indien je stal 20 continue in productie hebt :)

Als jij er al 3300 hebt, dan moet je wel meteen stal 20 gehad hebben lijkt mij aangezien je de eerste 2 dagen geen lc zal gehad hebben.. hmm bewijs dus maar ff met screenshot

gewoon mogelijk en ik denk dat 15 dagen beetje overdreven is had het eens uitgerekent en dacht dat het 7 dagen was en dan had je 3k maar ik kan het mis hebben hoor
 

DeletedUser64863

Guest
5 dagen nu en 250 lc kan beter maar de ligging is ook niet perfect;)
 

DeletedUser57788

Guest
stal is 19 hier met 16% rekruteringsvlag, altijd aan het produceren :cool:
 
Bovenaan