Lc aantal

  • Topicstarter Barmhartige Samaritaan
  • Startdatum

DeletedUser

Guest
Ik heb geen werk en school. De hele dag speel ik TW, sociaal contact is er niet meer. Maar ach, alles voor het spelletje, niet waar? ;)
 

DeletedUser47551

Guest
tduurt hier 8 minuten om een een lc te produceren en om de 20 minuten gaat er wel een dood aan spikes :mad:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser70541

Guest
Bij mij duurt 1 lc 7 minuten en 11 seconden;)

Tussen de 900-950 lc;)
 

DeletedUser

Guest
Hoe kun je nu een auto clicker gebruiken om te famren? Je moet de dorpen toch eerst op de kaart opzoeken?
 

DeletedUser70541

Guest
Hoe kun je nu een auto clicker gebruiken om te famren? Je moet de dorpen toch eerst op de kaart opzoeken?

Lees DIT even door! Voor 30 PA per maand kan je er gebruik van maken.

En alsof de Farm Assistent nog niet makkelijk en snel genoeg is zijn daar tientallen scripts voor om het effectiever/makkelijker/sneller te maken. Als je meer informatie zou willen, dan is daar een site voor(dacht ik?) En anders stuur je maar gerust een pm, dan zal ik een keer de tijd nemen om jou het uit te leggen. Je kan ook naar de meesten anderen hier een pm sturen, ik denk namelijk dat de meesten het wel weten die hier posten.;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser69017

Guest
FA is toch wel redelijk een must hoor. Farmen gaat veel sneller. In deze fase heb je meer aan FA dan aan PA denk ik...
 

DeletedUser

Guest
vooral:licht::licht::licht::licht::licht::licht::licht::licht:
 
Bovenaan