LAN-optie

DeletedUser34078

Guest
Beste forumgangers,

dit is een bericht gericht naar masterslayer00 (Jan dus).
Meestal beperk ik me enkel tot de speeds hier bij ons op .nl, maar als er eens speeds zijn waarvan de instellingen mij niet zo bevallen ga ik speeden op de buitenlandse servers. Wat ik daar ontzettend veel tegenkom is de LAN-optie, (voor zij die dit niet kennen,) deze optie laat toe dat meerdere spelers mogen speeden van uit 1 internet verbinding (en dus hetzelfde IP-adres delen).
Nu vroeg ik me af waarom ik dit amper tot nooit .nl tegenkom.. Het is namelijk wel eens leuk om met vrienden rond dezelfde tafel een speed te spelen. :D
Uiteraard mag iedereen hier zijn/haar mening van geven.

Grtz De Kleine Barbaar (Thibaud).
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Dat zou ik ook wel een goede instelling vinden, aangezien ik nooit echt met mijn broer kan spelen. Ofwel speelt hij ofwel speel ik maar beiden gaan nooit :(

Zelfde geld als bij jou dat spelen met vrienden aan dezelfde tafel leuker is dan anders...:D
 

DeletedUser

Guest
Ik ben voor.

Al lukt TW-Lan me niet eens, baal ik wel van, heb gewoon Mac OS
- Safari. ='(
 

DeletedUser

Guest
nice idee, dna gaan ik en ruben bij frank thuis speeden en wat andere leuke dingne ;D
 

DeletedUser34078

Guest
HOE no-life wil je het hebben hé

Het gaat er niet om hoe no-life het is, maar wel om het plezier dat je eraan beleeft (bijv 2 broers die nooit eens tegelijkertijd kunnen spelen). Als deze regel af en toe eens zal worden ingevoerd zal het automatisch ook zorgen voor meer spelers vermits er met meerdere accounts vanuit 1 internetverbinding mag gespeeld worden.

Sorry Frank, maar ik zie enkel maar voordelen. Je probeert me weer af te kraken voor niets.
 

DeletedUser30571

Guest
Het gaat er niet om hoe no-life het is, maar wel om het plezier dat je eraan beleeft (bijv 2 broers die nooit eens tegelijkertijd kunnen spelen). Als deze regel af en toe eens zal worden ingevoerd zal het automatisch ook zorgen voor meer spelers vermits er met meerdere accounts vanuit 1 internetverbinding mag gespeeld worden.

Sorry Frank, maar ik zie enkel maar voordelen. Je probeert me weer af te kraken voor niets.

Ík probeer je niet af te kraken hoor, maar sowieso word het unfair als je lan speelt. Jij kan met je broer en andere vrienden mij gangbangen. Dan kan je zeggen dan haal jij er toch ook vrienden bij ? Maar mijn vrienden zijn niet zo no-life om tw te doen dusja.

Ik word al vaak geganged, zou dus alleen maar erger worden en ik denk dat ik dan namens velen spreek die dan alleen spelen. Je bent in principe kansloos als je niet iemand naast je hebt zitten die ook LAN doet.

Ik herinner me nog een speed in het speedkampioenschap. Stonden 4 mensen bovenaan. Werden ze plots gebanned! Ze hadden geLANned samen. Dat is dus een goed voorbeeld hoe het fout kan gaan tegenover de anderen. Er zullen ook veel nieuwe regels aan verbonden moeten worden om het fair te houden wat ook erg moeilijk is.

Hier dus een aantal punten waarom IK tegen ben.
 

DeletedUser34078

Guest
Ík probeer je niet af te kraken hoor, maar sowieso word het unfair als je lan speelt. Jij kan met je broer en andere vrienden mij gangbangen. Dan kan je zeggen dan haal jij er toch ook vrienden bij ? Maar mijn vrienden zijn niet zo no-life om tw te doen dusja.

Ik word al vaak geganged, zou dus alleen maar erger worden en ik denk dat ik dan namens velen spreek die dan alleen spelen. Je bent in principe kansloos als je niet iemand naast je hebt zitten die ook LAN doet.

Ik herinner me nog een speed in het speedkampioenschap. Stonden 4 mensen bovenaan. Werden ze plots gebanned! Ze hadden geLANned samen. Dat is dus een goed voorbeeld hoe het fout kan gaan tegenover de anderen. Er zullen ook veel nieuwe regels aan verbonden moeten worden om het fair te houden wat ook erg moeilijk is.

Hier dus een aantal punten waarom IK tegen ben.

Dat is de bedoeling ervan, dat je kan samenwerken.
En dan nog is het de bedoeling dat zulke speeds heel af en toe eens worden georganiseerd.
Je sprak over oneerlijkheid, maar die is er toch ook als 4 mensen via teamspeak met elkaar spreken en samenwerken, het enigste verschil is dat de communicatie in RL uiteraard veel beter is en dat dit wél legaal is vermits er vanuit verschillende IP's wordt gespeeld.

En uiteraard gaat elke nieuwe optie gepaard met een aantal nieuwe regels..
 

DeletedUser30571

Guest
Dat is de bedoeling ervan, dat je kan samenwerken.
En dan nog is het de bedoeling dat zulke speeds heel af en toe eens worden georganiseerd.
Je sprak over oneerlijkheid, maar die is er toch ook als 4 mensen via teamspeak met elkaar spreken en samenwerken, het enigste verschil is dat de communicatie in RL uiteraard veel beter is en dat dit wél legaal is vermits er vanuit verschillende IP's wordt gespeeld.

En uiteraard gaat elke nieuwe optie gepaard met een aantal nieuwe regels..

Ben ik niet met je eens. 4 mensen op teamspeak zijn vaak 4 ego's bij elkaar die totaal geen teamgevoel hebben als je het over speeders hebt. In RL zal je meer voor elkaar over hebben en gewoon 3 accs willen opofferen om 1 acc hoog te krijgen.
 

DeletedUser34078

Guest
Ben ik niet met je eens. 4 mensen op teamspeak zijn vaak 4 ego's bij elkaar die totaal geen teamgevoel hebben als je het over speeders hebt. In RL zal je meer voor elkaar over hebben en gewoon 3 accs willen opofferen om 1 acc hoog te krijgen.

Daar ben ik mee akkoord, de kans tot stabben is veel groter via teamspeak.
En het klopt ook dat in RL mensen veel meer voor elkaar over zullen hebben en tot het uiterste zullen gaan om hun vriend te verdedigen. En juist dat punt maakt de LAN-optie zo boeiend. ;)
 

DeletedUser30571

Guest
Daar ben ik mee akkoord, de kans tot stabben is veel groter via teamspeak.
En het klopt ook dat in RL mensen veel meer voor elkaar over zullen hebben en tot het uiterste zullen gaan om hun vriend te verdedigen. En juist dat punt maakt de LAN-optie zo boeiend. ;)

Het maakt het boeiend voor een 30 % van de speed, de rest heeft meestal niet echt vrienden die zich interesseren voor tw.
 

DeletedUser

Guest
de discussie tussen Fj en Thibaud is weer eens leuker dan het idee zelf :D (A)

Wat ik van het idee vind:
Het is leuk dat je eens met vrienden samen kunt werken, maar doe dit niet elke speed. Als er op een zondag 3 korte speedjes zijn, is het hartstikke leuk om er een met lan optie te doen. Maar dit zie ik enkel zitten voor speedjes van een uurtje of 4, voor speeds van 2 dagen ofzo gaat de lan optie sommige spelers teveel benadelen in mijn ogen.
 

DeletedUser36193

Guest
HOE no-life wil je het hebben hé

Inderdaad, ik ben wel tegen dit idéé.
Gevolgen kunnen zijn dat er personen zijn die allemaal extra accounts gaan aanmaken voor zelf je eigen te ondersteunen etc.
Nutteloos lijkt mij..:)
 

DeletedUser30507

Guest
Inderdaad, ik ben wel tegen dit idéé.
Gevolgen kunnen zijn dat er personen zijn die allemaal extra accounts gaan aanmaken voor zelf je eigen te ondersteunen etc.
Nutteloos lijkt mij..:)

alleen als je meer computers hebt, en daar op kunt. desalniettemin is het wel leuk als je een paar keer de lan regel instelt, gewoon omdat het leuk is :p.

jorn
 

DeletedUser

Guest
Haha ik doe het nu meestal al met me vriend.
Ik word eigenlijk nooit geband.
 
Bovenaan