Lag

DeletedUser1270

Guest
Gisteren was het bij mij erg. Ik moest de hele tijd wachten omdat de server niet kon worden gevonden ofzo.
Heel erg irritand. Hoop dat het snel opgelost wordt.
 

DeletedUser

Guest
Ducky,

Ik ben heel, maar dan ook echt heel blij met jouw reactie.
Sommige dingen die je er in had gezet, klopten niet helemaal wat jij als commentaar gaf op mij, maar het zal ook anders om zijn.
Het doet mijn wel spijd dat je dit met moeite heb gelezen, dit was absoluut niet mijn bedoeling, en zal het ook nooit zijn, of worden.
Verder vind ik je echte een klasse man, en project leider door deze open te laten.
Messchien is het een idee voor deze bij discusie/vragen neer te zetten, omdat wereld 7 er niet alleen onderleid, en dit natuurlijk voor alle werelden belangrijk is.

Ik wou nooit tribal wars afkraken in mijn brief, alleen maar die fout.
Die fout, is een *** fout, waar jullie niks aan kunnen doen,
Maar toch maak ik, en andere spelers ons zelf druk er over, en willen wij antwoorden, etc.
Vandaar deze brief.

Mvg,
Mark.
 

DeletedUser

Guest
wss had hij er moeite mee, omdat na iedere zin een enter staat. Dat leest zo moeilijk door.
 

DeletedUser

Guest
kheb ook lagg ... soms kan ik zelfs niet inlogge, nog een geluk da al mijn dorpjes voor de fun zijn maar voor diegene die dringend moeten inloggen is het best frustrerend!!!!

TW-mensen => werk voor jullie ^^
 

DeletedUser9427

Guest
ik ondervind vooral op w2 grote hinder hiervan door de grote aantallen dorpen etc denk ik dat dit normaal is. maar ook op w7 toen ik probeerde te time en op dit probleem aanbotste (weral) daarom ben ik voor stander van minder werelds die beter draaien liever 4 werelden die dubbel zo snel draaien dan 8 werelden die allemaal maar half draaien en dus ook voor de mods meer inspanning vraagt. ik weet ook dat het dat moeilijk is om te beginne in een half volle wereld. dus dan zit je weer met dat probleem uiteraard... ik zou ook niet direct een goede oplossing weten voor dit probleem (ben niet supper met bevriend met server dingen etc.).

ook ik frustreer me aan dit probleem van laat ons zeggen trage servers etc... heb al vaker het idee gehad briefje naar tw team er over te sturen. maar is er nooit van gekomen omdat je toch steeds al de topics op het algemene forum zag verdwijnen met een slotje hierover.

ik denk dat iedereen wel weet wat dit probleem is. daarom denk ik dat we er samen naar een oplossing moeten gaan zoeken. er zullen genoeg spelers zijn die hun steentje willen bijdragen!!


mvg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
2 fouten:

1. iedere server is apart dus de keus is tussen 8 langzame servers of 4 langzame.

2. spelers kunnen hierbij niet helpen.
 

DeletedUser

Guest
Héél vervelend deze ***lag, helemaal als je meerdere dorpen even snel wilt afgaan wordt het schijtvervelend.

Ik heb ook een Premium juist om een beetje snel alles langs te gaan, maar wat gebeurd er? SUPERLAG zonder enige vorm van uitleg waarom dit gebeurt en ipv. dit op te lossen openen ze een nieuwe wereld. Ik hoop dat dit snel wordt opgelost want ik voel me wel bedrogen, zoveel mensen die voor dit spel betalen dan verwacht je toch iets beters dan dit.
 

DeletedUser

Guest
dat zijn de gasten die dit soort topics bederven, oproep aan de mods om vooral die personen aan te pakken, niet de topiccs.
 

DeletedUser

Guest
Ja,
deze mensen zorgen dat mensen zoals wij, en andere dit soort forums niet meer kunnen gebruiken, maar nu weer even on topic.
 

DeletedUser9427

Guest
ja oke sry voor mijn fouten:) ik probeer enkel wat te helpen... maar kunne de servers dan niet op dubbele kracht draaien ofzo :s

ik snap het allemaal maar half ik hoop gewoon dat dit in orde komt maar ik verwacht niets anders van ons tw team;)
 

DeletedUser

Guest
Van mij mag de forum dicht.
Ik heb er niks meer aan toetevoegen, alle informatie dat mij heeft weten om te praten is volslagen gelukt.
Ik vind nu zelfs dat ik fout ben door te klagen, en zal hier dus ook niet meer op reageren.
Met volle spijd ducky,en de andere mods.
Lees nog wel 1x de brief, jullie kunnen er bruikbare dingen uithalen.
Ik wil wel zeggen, leg het de andere spelers ook even uit, mij is het uitgelegt, en heeft goed aangeslagen, zal bij andere ook zo zijn!

Greetz,
mark.

Reageer niet meer op dit deel van de forum.
 
Bovenaan