We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Nee jonge ik had op w3 van die Clears die stonden in minder dan 2 weken klaar.En clears in een week opgebouwd, w3 was 3 weken oid![]()
Nee jonge ik had op w3 van die Clears die stonden in minder dan 2 weken klaar.
3kwart clears?
Maakt niets uit maat. Het is ook al heel erg lang geleden.Oh, mn w3 herrinering is aan het vervagen![]()
Uit het oog en zo ook uit het hart!Maakt niets uit maat. Het is ook al heel erg lang geleden.
Hertog blijft lekker.Uit het oog en zo ook uit het hart!
Wat is ldkker bier tegenwoordig?
Kan iemand die vent effe wegspelen, ik vraag t voor iemand die hier alleen komt om de wereld te volgen
Heerlijk dit gestook zo houden we het forum levend.
Vgm juist niet. Het is treurig als je iedereen die hier post, praktisch moet 'negeren', omdat ze echt 0 toegevoegde waarde hebben voor het wereld forum. Activiteit daalt alleen maar![]()
Vgm juist niet. Het is treurig als je iedereen die hier post, praktisch moet 'negeren', omdat ze echt 0 toegevoegde waarde hebben voor het wereld forum. Activiteit daalt alleen maar![]()
Daarom is het ook een kroeg , omdat de meeste hier maar wat dom lopen te lullen, met name die @Rover Ram![]()
Ook lekker.Je reageerde laat, winterbier geworden, maar dat spul is pittig man.