Kr33log - Is dit het einde van TribaWars.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
112
.

Gezien de kennis over hoe je helder en zelfverzekerd communiceert ontbreekt en er totaal geen uitleg komt op vragen dan maar even een "korte" samenvatting.
Het zou respectvol zijn aan je de spelers die effectief een vraag stellen deze ook te woord te staan.
Er gaat van alles rond op dit moment, zoals de petitie, de screens van supports, de screens van gesprekken, en de leugentjes...


bronnen voor deze post; een kleine greep uit de forum-posts en support-berichten van Kr33log, Kroenuh en (meelezende) @kleiduif



Na het vertrek van Duckje, bepleitte jullie, het "Nieuw Sympathiek Beleid" een strikte "neutraliteit" voor deze community en het verleden te hanteren. Om dan met dit beleid op basis van een of ander marxistische alternatief als resultaat een ’nieuwe community’ te verwachten.
Wat had je hier verwacht? Je schrijft sympathie te hebben voor de leden die hier 17 jaar bouwen aan community maar waar jullie sympathie duidelijk meer aan de Duitse kant staat.


Met magere en matige uitleg, die het best bij de verhaallijn van dit nieuwe super beleid past.
Jullie duiken stiekem de Discord in om mee te lezen, als er iets gezegd wordt is er binnen de kortste keren aangepast, erg wolfs dit.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Er zijn publiekelijk zes impactvolle stappen genomen in de afgelopen 2 weken.
  1. Het verwijderen van een community trofee - 15 Januari
  2. De van nieuw community management aankondiging en verwijzing naar het “verandering”- 17 Januari
  3. Aanvalbare ban plaatsten op een account omwille van co-spelen zonder degelijke compensatie of uitleg-
    20 Januari
  4. Bevestigen dat co-spelen zal “wijzigen” zonder verdere toelichting - 21 januari
  5. Grote afwezigheid van het team en de community aan hun lot overlaten - 15-30 januari
  6. Je inschrijving, potje wvw 30 januari

Eendje om nooit te vergeten...
Op 15 januari wordt er op Discord het volgende opgemerkt:
U3PJTMA.jpg
en weg is ie
ZiImmCV.jpg



Kr33log zei:
Ai, dat is inderdaad niet fijn om te horen.
Ik ga het probleem bekijken en onderzoeken wat er juist fout gaat met deze trofee.

Eens meer bekend ivm het probleem laat ik dat zeker hier weten.

Kr33log zei:
Hoewel ik je frustratie geschiedenis technisch enigszins begrijp, draait het trofee systeem mijn inziens om het belonen van (actieve) deelname aan de community. het refereren naar eend cq. Duckje is altijd een leuke woordspeling geweest, maar draagt niet 1 op 1 bij aan dat specifieke doel.

Het terugbrengen van de betreffende trofee in zijn huidige hoedanigheid door middel van de juiste spelling zorgt er tevens voor dat eventuele nieuwe community deelnemers, die de historie en het verleden gerelateerd aan 'eend' niet kennen, niet gek hoeven op kijken.

Kr33log zei:
We begrijpen dat de verdwenen trofee voor sommige een schok was. Daarom hebben wij beslist om deze terug te brengen naar een staat dat deze voor de community is.

Oh! Jokkebrok, want er was helemaal niet iets fout gelopen...


17 januari zeg je dan
Kr33log zei:
Na 17 jaar iemand gaan vervangen als ‘de nieuwe CM’ is niet iets vanzelfsprekend.
Ik ben me maar wat bewust dat deze Community een rijk verleden heeft en dat dit niet zomaar teniet gedaan kan worden.


:redface:

Ik weet niet wat Sjananter is, dit of dat je dit eerst moest uitproberen op het TW2 forum?Want daar ben je nu ook
HKAhjof.png
:redface:

Jullie zijn precies wel ekte baasjes he, niks weten over een community, het spel en zijn leden en dan even hier een stuk geschiedenis
“wegvegen”. Wat een onzekerheid, voel je je zo minderwaardig of gaan we richting communisme?


Even je aankondiging doorlopen:

Kr33log zei:
Na 17 jaar iemand gaan vervangen als ‘de nieuwe CM’ is niet iets vanzelfsprekend.
Ik ben me maar wat bewust dat deze Community een rijk verleden heeft en dat dit niet zomaar teniet gedaan kan worden.

Niet zomaar :redface:

Kr33log zei:
Ik zal mij elke dag inzetten om dit te waarderen en respecteren. Maar feit is, ik kan helaas niet beloven dat alles zoals ‘vroeger’ zal en gaat zijn

Hier is nog niet veel van gemerkt buiten dat de paar redelijk destructieve handelingen die er tot op heden hebben plaatsgevonden, maar ja dat bevestig je dan ook wel in je allereerste zin, en actie :rolleyes2:

Kr33log zei:
Een aantal zaken zullen veranderen, dat staat vast. Maar weet dat ik dit met de beste bedoeling ga doen, om alles zo eerlijk en correct mogelijk te laten verlopen.
Maar de eerlijkheid en de correctheid is op basis van? Ah dankje Kroenuh:

Kroenuh in support zei:
Wij kunnen natuurlijk niet inschatten in welke mate werd gemodereerd in het verleden. Daarnaast is het verleden natuurlijk ook het verleden. Wij passen de niet veranderde regels toe zoals ons goed dunkt, net zoals dat in het verleden telkens werd gedaan.

Toepassen zoals jullie goed dunkt.
Daarom de verdwijnen er post's uit het Off-Topic forum en blijft het algemeen forum vervuild achter, Niet Soon Beste move dit.

Dus "het staat al vast" zeg je en daarna is het weer stil.
Een week na je aankondiging wordt gevraagd naar duidelijkheid maar het blijft stil. Geen antwoorden voor spelers die effectief dit spel spelen en bezorgd zijn of ze nog wel moeten investeren in hun account.
Nee, dat doe je niet. Je gaat weerwolven spelen bij de respectabele leden van "The Off-Topic Society"

Kr33log zei:
Eén ding is zeker, er werd altijd naar de community geluisterd, en dat is iets wat ik ook altijd zal blijven doen binnen de mogelijkheden die ik heb. De community is en blijft een belangrijk onderdeel van een spel. Ik zal er dan ook alles aan doen en doen wat ik kan om voor jullie een luisterend oor, klankbord en uitgangspunt te zijn.

Waar dan? Noch in support noch op het forum wordt hiervoor de moeite genomen.
Het Nieuwe Sympathieke Beleid staat niet open voor een gesprek of überhaupt een vorm van connectie.
Supportaanvragen worden beantwoord door chat GPT, forum post's worden gewist zonder waarschuwing en spelers worden genegeerd.



Kr33log zei:
]Ik zal mijn best doen om jullie allemaal in de komende periode te ‘leren kennen’. Alvast mijn excuses als ik niet aan iedereen evenveel tijd kan spenderen. Weet echter dat jullie mij (voor nu) altijd een berichtje kunnen sturen.
Ik weet dat het enige tijd zal vergen om alles bij te lezen, maar ook bij te werken. Startend met het zoeken van een team, tot het bijwerken van eventuele open topics/ tickets

Voor nu? Tsk, zei jij niet eerder:

Kr33log zei:
Eén ding is zeker, er werd altijd naar de community geluisterd, en dat is iets wat ik ook altijd zal blijven doen


Na jaren een afgestorven community te lijden is een actieve natuurlijk even wennen maar na twee weken is er nog niks van verandering? Zou dit dan niet aan je management skills liggen?:wink:

Kr33log zei:
Als je graag wilt weten wie ik verder ben, dan kan je rustig verder lezen. Anders wil ik je nogmaals bedanken voor je tijd, en zou ik zeggen. ‘Op een mooie periode’
Als je na deze lange tekst toch nog vragen hebt, mag je deze hier stellen. Ik zal dan proberen om alle vragen (welke ik kan, mag en wil) beantwoorden. Helaas zullen sommige vragen mogelijks niet beantwoord worden, waarvoor dan ook respect te hebben


Ah! The fine print says it all..

The hostages sit silent.
Their leader has forgotten.
He said, "To me you are beloved "
He lied. He lied. He lied.

:redface:

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dan komen we aan bij de aanvalbare ban wegens co-spelen
Hier moet het om een melding zijn gegaan want anders was de helft van .nl de lul geweest.

Hier is dus duidelijk dat er geen kennis is qua regels, spel en community ( hier zijn jullie ondertussen al vijf dagen team) Dit hadden jullie moeten weten.
Nu wordt er met de speler in kwestie via support het een en t'ander besproken, ondertussen gaat de volledige support de community rond. Er worden uitspraken gedaan die totaal niet kloppen en ook ontbreekt het aan enige vorm van vriendelijkheid.

De speler wijst hier dan ook op, want ergens wordt er vergeten dat deze mensen en hun centjes ervoor zorgen dat dit spel nog draait.
De compensatie die gegeven wordt, 200 pp is minimaal en de speler is hier dan ook niet tevreden mee. dan laten jullie de speler dagen wachten om dan met het excuus te komen, binnen "InnoGames" gaan we dit bespreken. MAAR beste @Kroenuh, dit is een Sjut joe upje van de bovenste plank. Deze speler zal hier "vergeten" worden.

Maar de spelers vergeten het niet! Er wordt er op 20 januari een post gemaakt TribalWars het nieuwe grepo Hierin worden een aantal zaken aangehaald die erg van belang zijn.

Jullie gingen toch luisteren naar de community of valt dit nu buiten de mogelijkheden die je hebt?
Welgeteld 1 antwoord krijgt de community.
Het antwoord van Kroenuh schuift het dan af alsof het een .NL uitzondering is maar dat is niet zo.
Zoals er eerder al gezegd is: "Het klinkt meer alsof je zelf de verkeerde interpretatie van de regels hebt gemaakt."
Dit is een zeer trieste zaak.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Co-spelen is niet een deel van het toekomst beeld, althans daar stuurt Kroenuh toch naar toe
Kroenuh zei:
Dus voor nu: wij (ik) hebben een verkeerde stap gezet, daar is excuses voor aangeboden. Er zal niet meer opgetreden worden voor co-op gedrag op accounts totdat hier een mogelijk officieel standpunt of verandering voor aangekondigd is. No worries, vooralsnog staat dit niet op de short list.

Snap je dat hiermee geïnsinueerd wordt dat het voorlopig nog niet aan de orde is omdat het niet op de shortlist staat, dat er een shortlist is en dat dit wel gaat gebeuren in de toekomst.
Dit zorgt voor heel veel vragen omtrent de stabiliteit van deze community en er komen verschillende vragen en waardoor we dus heel erg in herhaling vallen.

Community building :redface:

Dus resumerend: Kroenuh geeft het aan daarop volgen dan natuurlijk vragen op het forum en nog meer vragen maar geen antwoorden van het team.
Oh het is gewoon een pick and choose... situatie.
Nou dan rollen we lekker in het volgende puntje :wink:

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
De aanwezigheid van stilte en de afwezigheid van het team

Hiervoor hoef je alleen maar in te loggen op het forum...

Het negeren van spelers is compleet mismanagement. Waarschuwing-signalen worden genegeerd, inhoudelijk worden er geen antwoorden gegeven en de afwezigheid zorgt voor bijzonder veel chaos.
Duidelijk is te zien dat alle gedragingen die plaatsvinden haaks staan op het goed managen van tribalwars.nl en het besturen van dit project. Er zijn meerdere waarneembare handelingen waarbij geen of onvoldoende rekening wordt gehouden met de belangen van dit project, de community als een geheel of de spelers.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wvw

Je inschrijving voor een potje wvw, geeft aan dat je ervoor kiest om de vragen van spelers links te laten liggen. Ja, je prioriteiten zijn duidelijk :redface:
Dus je besluit om wat vaker in te loggen, je post count omhoog te krikken en je in te schrijven bij Wvw
Jouw inschrijvingen:
30 januari om 8u22
30 januari om 12u47

De laatst gestelde en onbeantwoorde vraag van een speler omtrent community vragen:
30 januari om 12u02

Er zijn vragen gesteld door spelers sinds 15 januari en dat loopt op tot nu al een 20 tal onbeantwoorde post's verspreid over dit forum. Kan jij ze nog vinden? Ga je ze nog beantwoorden?

Nee he, jij gaat weerwolven spelen met "The Off-Topic Society"
Maar had jij je verdiept in deze community, Kr33log, dan zou je geweten hebben dat dit een gentlemen's club voor bewezen Elite is.
 

Kroenuh

Teamleden
Tribal Wars Team
Reactiescore
10
Er zijn ondertussen voldoende topics waar dit besproken kan worden, zoals bijvoorbeeld die waar je de verschillende quotes vandaan haalt. Daarnaast staan we je op- en aanmerkingen ook netjes te woord via de verschillende supporttickets.

Vanwege de overkill komt hier een slotje op.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan