Koning Jimbo

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Om te vieren dat ik 2000 posts heb (morgen wss nog maar 1950:D) wil ik graag wat aandacht vestigen op een speler die zwaar ondergewaardeerd wordt.

We hebben het hier over Koning Jimmy. Deze jongen is een enorme stamspeler, speelt gigantisch offensief en is ook nog eens in voor een leuk praatje met vriend en vijand.

Dat blijkt onder andere uit het feit dat hij zn stamleden zo leeg trekt dat je daar zonder verliezen dorpen van kan pakken. Ook is het duidelijk te zien hoeveel offence deze speler heeft als je naar de scoutberichtjes gaat kijken, wij zijn in totaal geloof ik wel op bijna 150 bijl gestuit, ongeëvenaarde hoeveelheden offence troepen dus.

Als laatste het communicatieve puntje, daar blinkt hij echt in uit. Deze jongen is zo sociaal, dat hij zelfs mensen in C35 alle rapportjes doorgestuurd heeft van onze clears, en zijn dorpsnamen had veranderd zodat mensen die het lazen een pm stuurden en de rapportjes kunnen krijgen. Ik vind dit getuigen van een uiterst sociaal karakter.

De kers op de taart is denk ik wel de manier waarop hij zijn dorpen momenteel heeft genoemd. Vooral die eerste 3, dat is gewoon pure kunst.

Dit wilde ik graag met de buitenwereld delen.

Kusjes, Astrid.

PS: Jimmy, je bent een topper, en je moet je speelstijl nooit laten beïnvloeden door wat anderen zeggen. Als je maar lang genoeg werelden blijft starten, volledig defensief speelt en je hele stam leegtrekt, zal je vanzelf een keer de top 150 bereiken!
 
Reactiescore
117
Kan niet anders zeggen dan dat ik het er volledig eens ben, al ben je een klein punt vergeten.

Jimmy is daarbuiten ook nog uiterst gul door mensen buiten zijn stam deff te verlenen!
 

DeletedUser68973

Guest
Proficiat !
Ik ga je waarschijnlijk niet meer zien, maar tot over 3 daagjes ! :)
 

DeletedUser

Guest
Proficiat !
Ik ga je waarschijnlijk niet meer zien, maar tot over 3 daagjes ! :)

Als ze me bannen dan vraag ik gewoon of Jimmy de hele wereld een pm kan sturen dat ze supportjes moeten indienen tegen mijn ban. Als ie t 1 keer kan doet die uiterst sociale knaap het vast nog wel een keer!
 

DeletedUser

Guest
toch wel een barbaar geëdeld met een mooi puntenaantal van 182!
 

DeletedUser68973

Guest
Als ze me bannen dan vraag ik gewoon of Jimmy de hele wereld een pm kan sturen dat ze supportjes moeten indienen tegen mijn ban. Als ie t 1 keer kan doet die uiterst sociale knaap het vast nog wel een keer!

Die man lijkt wel Jezus!
 

DeletedUser68973

Guest
Fuck sinterklaas, deze man geeft me mijn nieuwe gsm wel!
 

DeletedUser

Guest
Fuck sinterklaas, deze man geeft me mijn nieuwe gsm wel!

Meer een soort omgedraaide sinterklaas. Jij moet hem cadeautjes geven in de vorm van def. Die vent blijft zn schoen maar zetten, maar na een tijdje zijn zn stamleden gewoon leeg, en toen besloten wij in te grijpen. Hebzucht is iets vreselijks :(
 
Reactiescore
241
Bier!?
 

DeletedUser61674

Guest
Dus je verlies wat troepen en je gaat huilen op het forum?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan