[Speeltopic] Knap de Kop #3

DeletedUser65860

Guest
Ik bedenk me nu dat dat ook uit het Frans moet komen. Hé la-bas!
 

DeletedUser1435

Guest
Ik ga echt nevernooit meer dit spel spelen.

Iedereen heeft gespeeld toch?
Nou. Ik had Coldplay en Poetin niet :eek: :eek: :eek:

Gewoon niet op de naam kunnen komen. Schaam schaam :( :(

ik had coldplay wel , maar ik zei goldplay.. rekende glenn fout omdat het heel erg verschillend is
 

DeletedUser24056

Guest
Ik noemde alle namen van de bandleden maar dat werd helaas ook foutgeteld.
 

DeletedUser40402

Guest
De 5 koppen voor Anthraxxis en Rukurt zijn gemaakt en ze kunnen dus opgevraagd worden!
 

DeletedUser

Guest
Beetje vreemd dat Lieflap Senne zomaar kan vervangen maar ik zal wel weer pech hebben zeker.

Waar staat die dan?

En ook wat vreemd dat je hem Senne voor de deadline laat vervangen, iedereen weet dat Senne normaal heel actief is maar nu toevallig een keertje druk is. De rest heeft nog niet gespeeld en zal waarschijnlijk ook niet allemaal spelen.

Maar ja, als Lieflap er maar 1 goed had gehad, had ik natuurlijk nergens moeilijk over gedaan :D

Inderdaad, gast waar slaat dit op. Ik heb tentamens ja en jij vervangt me zomaar terwijl het nog voor de deadline is? Sven en ik hebben nog gepmd over wanneer we konden en wat we gingen spelen.

Je kunt mij niet zomaar uit het spel gooien kwakzalver, deadline is deadline. Boeiend dat ik hier niet reageer.
 

DeletedUser

Guest
Ik kan alles. Bye Senne.

Jij bent echt zo'n vieze vuile ******lijer dat je je persoonlijke voorkeuren weer laat spelen alleen omdat je mij gewoon niet mag en ik mijn gelijk haal tijdens die finales die je altijd zo subjectief leidt. Stik maar in je spel.

En o ja voortaan mag je die dingen die je op skype zei best recht in m'n gezicht zeggen hoor. Maar ja zo zijn meer Belgen I guess, achterbaks en schijnheilig als de pest.
 

DeletedUser

Guest
Er staat nergens in de regels dat ik hier moet reageren en ik ben nog voor de deadline dus je hebt geen enkele reden om mij nu eruit te gooien behalve persoonlijke redenen. Ik weet dat je machtsgeil bent geworden hier maar dit gaat nergens over, pleurisventje. Via internet ben je wel zo stoer heh.
 

DeletedUser24056

Guest
Sven gaf ook al te kennen dat je er bijna een hele week niet was geweest Senne, én Glenn heeft je een dag gegeven om iets van je te laten horen.

Ik vind het niet zo heel gek dat je vervangen bent eigenlijk.
 

DeletedUser

Guest
O ja en nog iets, als de deadline op gisteravond lag, gooi je dus je eigen ruiten in want je liet me twee dagen geleden al vervangen ;).

Bye Glenn.
 

DeletedUser40402

Guest
Ja, ook bye Senne! Nog een goede dag verder! Bedankt voor het deelnemen!
 

DeletedUser

Guest
Ik weet dat je narcistisch en machtsgeil bent geworden maar veel posts maken omdat je geen leven hebt betekent niet dat je het hier voor het zeggen hebt glennie ;). Zo werkt het in het echte leven ook niet, dus hier op het forum ook niet, ook ben je zo'n internetheld.

Ik heb Ramoth even de situatie voorgelegd want het spellenforum is vrij en voor iedereen. Ik heb me keurig ingeschreven en de eerste ronde gespeeld. Er staat nergens dat ik verplicht ben in dit topic te posten, en je vervangt me voor de deadline puur omdat je denkt dat je alles kunt maken en mij niet zo mag. Dat gaat natuurlijk niet heh ;). Jij ook nog een fijne dag.

Even voor jouw info nog, de regels. Aangezien jij denkt dat je er boven staat:

Georganiseerde uitsluiting op het Spellenforum

We staan toe dat spelleiders bij aanvang van hun spel een selectie maken uit de inschrijvingen. Het is dus bijvoorbeeld toegestaan om uit 32 instellingen 30 spelers te kiezen, als dit zo beter past voor de spelleiding of het spel.

Daarnaast is het echter niet toegestaan om specifieke spelers keer op keer uit te sluiten. Als spelleider is het de bedoeling dat je je persoonlijke voorkeuren voor bepaalde spelers naar achter schuift, en dus niet dat je je persoonlijke ruzies gaat uitvechten door je mogelijkheden als spelleider (nl. het uitsluiten van anderen) te misbruiken. Ook het opstellen van een "zwarte lijst" of een lijst van namen die niet meer zouden mogen meespelen met een bepaald spel is verboden. Het spellenforum is er voor iedereen!

Ben je echter van mening dat iemand keer op keer een spel verpest, bijvoorbeeld door extreme inactiviteit of ongepast gedrag? Contacteer dan graag de moderatoren van het Spellenforum. Dan kunnen we samen naar een oplossing zoeken.

Zie dikgedrukte. Oepsie Glenn, daar ga je :D. Jammer joh.

Zelfs bij extreme inactiviteit, wat bij mij totaal niet het geval was, had je eerst de mods moeten contacten. Balen man. Zet me er nou maar weer terug in.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan