Kleur Vijand

DeletedUser

Guest
Ik mag toch best mijn mening kwijt, en het maakt toch niet uit uit welk land ik kom ofwel ???
 

DeletedUser

Guest
ik zou zwart toch ook wel beter vinden, want dat is een groter verschil dan oranje
 

DeletedUser1631

Guest
Ik vindt het gewoon een schande dat PA's zelf niet kunnen kiezen welke kleur ze geven aan een bondgenoot of een gewoon dorp of vijand :D
 

DeletedUser2568

Guest
Maar dat was gewoon een mopje, dat van <nederland, want ze zeggen toch altijd, NEderland, dat is oranje

Allez bij ons zeggen ze dat toch:p
 

DeletedUser2568

Guest
Dat vind ik niet erg, TWOR,
maar die kleur is zo aaaah!!!
 

DeletedUser

Guest
lees het topic kleurenblind.
Het is zeer duidelijk de kleur van de vijand te zien. degene die zeggen van niet hebben nooit vijanden gehad
 

DeletedUser

Guest
lees het topic kleurenblind.
Het is zeer duidelijk de kleur van de vijand te zien. degene die zeggen van niet hebben nooit vijanden gehad

ik heb vijanden en ik vind ze toch niet al te duidelijk te zien hoor... je kijkt er veel makkelijker overheen als wanneer ze zwart zouden zijn
 

DeletedUser

Guest
kdeb, je moet toegeven dat de kleuren erg op elkaar lijken, er is een zeker verschil, maar de dopjes lijken onnodig veel op elkaar. Ze kunnen best zwart worden hoor..
 

DeletedUser2568

Guest
Maaar als er nu is iemand reageerde die er effectief iets aan kan doen!!!
 

DeletedUser974

Guest
Of je stelt gewoon in dat iedereen die kleuren naar zijn eigen wensen kan veranderen:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
dat is het niet, met PA, kun je dat sowieso doen, als ze die stam dingen gaan invoeren
 

DeletedUser

Guest
Ik heb weleens gehad dat ik 3 keer de kaart moest aanklikken om een klein beetje duideijk te zien. Ik vindt zwart de ideale kleur ook al is het niet mijn lievelings.
 
Bovenaan