Kleur Vijand

DeletedUser1259

Guest
Misschien een idee om het door de gebruiker zelf te laten bepalen? :)
 

DeletedUser1665

Guest
Dat is ook een optie.
Maar dan wordt de server last veel groter.

IPV 10 MB nu wel 20MB
 

DeletedUser

Guest
Zwart valt veel minder op op de kaart dan oranje...

ik ben voor oranje ;)
 

DeletedUser

Guest
jah oranje valt wel enorm op.. toen LAW onze vijand nog niet was, heb ik ze volledig in het oranje gemarkeerd.. en dat valt wel ernorm op .. je zou denken, rood en oranje, lijkt goed op elkaar, maar er is wel een duidelijk verschil hoor...
 

DeletedUser2826

Guest
de kleur die nu is vindt ook niet goed, want zie ik ook niet goed, ik zou een andere kleur nemen voor mensen waar je niets mee te maken hebt (geen oorlog of zo), want vijanden "zijn" normaal rood gekleurd, dus zwart of zo voor de "normale" mensen (waar je niets mee te maken hebt)
 

DeletedUser

Guest
hou gwn je ogen open en dan verward je niks;)
als er dan toch een andere kleur moet komen ga ik eerder voor een kleur dat goed opvalt.:D zoals het al is gezegt: zwart:p
 

DeletedUser

Guest
Zwart is minder onduidelijk dan rood. En rood is zo eigenlijk de kleur van de vijand... de kleur die er het beste bij past.

Voor mij mag het blijven zoals het is. Zéker niet in zwart veranderen
 

DeletedUser1831

Guest
Mij maakt het ook niet uit...
Ik heb alleen soms bij TW-tools zie ik niet goed als ik het die kleur rood doe, maarja dan verander ik het toch gewoon? ;)
 

DeletedUser

Guest
Net zoals hierboven ^^
Ik gebruik regelmatig de tools maar ik denk dat ik een nieuw account moet aanmaken want ik kan niet meer inloggen :p
 

DeletedUser

Guest
Ik heb begonnen met oranje !!! en nu is het oranje !!!!


* stelletje meelopers * :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
meelopers... -.-, het was miss jouw idee en veel mensen vinden het goed wat heeft dat dan te maken met meelopers...
 

DeletedUser

Guest
drugsbunny, dit is niet het topic voor jokes?
en ik heb het eens uitgetest, oranje zie je echt goed.
misschien dat het veranderd in oranje en dat de mensen met een PA het kunnen veranderen?
alleen moet je dan eigenlijk ook je bondgenoten en NAP's de kleur kunnen veranderen.
 

DeletedUser

Guest
ik vind zwart het beste maar
als het oranje is en je het echt goed kan zien beter dus als
lichter rood dan mag het ook en dat pa's het kunnen veranderen is ook een goed idee
 

DeletedUser

Guest
okkoord met onze pinguin zwart die rode zijn veel te moeilijk uit elkaar te houden :D
 

DeletedUser

Guest
pfffff , het is me net nogmaals er opgevallen hoe onduidelijk die kleuren nu zijn:mad:

fel oranje lijkt mij een mooi kleurtje , lekker opvallend.
 

DeletedUser

Guest
Verander andere dorpen in zwart. De vijanden in rood. Een supperidee.
 
Bovenaan