[Ingevoerd] Kleinere wereld.

Goed idee?

  • Ja

    Stemmen: 116 79,5%
  • Nee

    Stemmen: 30 20,5%

  • Totaal aantal stemmers
    146
Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Kan best zijn, maar zonder geld geen Tribalwars. ;)

Hoe meer noob's hoe leuker het wordt ze te ownen... :D

dan verschillen we daar van mening ;)
speel dit spel al te lang naar mijn goesting en in elke wereld kom je weer nieuwe noobs tegen die nooit een kans maken
dit vind ik redelijk zielig maar zal altijd zo zijn, kan je helaas niets aan doen

Geef mij maar liever een wereld met enkel pro's (zoals ik verwacht had van de summer games, maar dik teleurgesteld)
dan komt het timen, snipen, backtimen en plannen niet van 1 kant en is het tenminste weer interessant om jezelf met anderen te meten :)
Ook al verlies je zo'n gevecht? dan betekend dat dat je nog beter kan worden, en dat is toch uiteindelijk de bedoeling? ^^

Dit is dan ook de reden waarom ik tegenwoordig liefst gewoon nog een starter ben :p ih begin is iedereen nog redelijk gelijk, is elke stap veel riskanter
en vooral, dan is maakt het uit of je een dorp verliest, want bij al die milioenenaccounts vond ik het op den duur gewoon saai, verlies een dorp, neem een dorp
en ondertussen de kleine noobs wegwerken om zo meer dorpen te hebben en om de zoveel tijd eens wat echte actie
echt niets voor mij :D

Daan
 

DeletedUser

Guest
ik ben voor zonder de nieuw pa functie's dus zoals vroeg alleen pp voor farm de gewone pa acc
 

DeletedUser

Guest
Tegen.

Het is niet omdat de werelden niet meer vol geraken dat men ze moet verkleinen. Integendeel, beter kan men er wat aan doen om ze weer vol te krijgen zoals vroeger.
Bovendien maakt het voor het spel op zich zelf helemaal geen verschil of er nu nog lege continenten liggen of niet.
 

DeletedUser

Guest
Tegen.

Het is niet omdat de werelden niet meer vol geraken dat men ze moet verkleinen. Integendeel, beter kan men er wat aan doen om ze weer vol te krijgen zoals vroeger.
Bovendien maakt het voor het spel op zich zelf helemaal geen verschil of er nu nog lege continenten liggen of niet.

Zo leeg, dat is toch niet mooi. Alsof bijna niemand meer TW speelt.:rolleyes:
 

DeletedUser62945

Guest
Ik ben voor :p.
Als je dan 2 werelden laat starten en dan 1 wereld die door de top 1000 van de vorrige wereld bespeeld kan worden. Zo heb je een wereld die bespeeld word door een top van een wereld. Klinkt ingewikkeld zal het ff uitleggen.

Je hebt wereld 1.
je hebt wereld 2.
en wereld 3.

wereld 1 word door iedereen bespeelt
wereld 2 ook.
wereld 3 word alleen bespeeld door de top 1000 van wereld 1.
Dan komen wereld 4 en 5 uit.
Iedereen kan wereld 4 bespelen maar alleen de top 1000 van wereld 2 kan wereld 5 bespelen.
enz.
 
Reactiescore
510
Hoelang duurt het voor een idee naar innogames gaat?
 

DeletedUser

Guest
Moet de kaart wel 6x6 worden hea, nu is 5x5 al vol in veel werelden en er moeten wel nieuwe accs bij kunnen komen
 

DeletedUser58227

Guest
Als je een kleinere wereld hebt, is het denk ik ook wel zo handig om de snelheid wat omhoog te gooien, dan denk ik aan snelheid 5 ofzo.
 

DeletedUser58227

Guest
Dat is altijd al, oke 3 is nog niet eerder vertoond, maar eens een wat snellere variant rond snelheid 5 zal denk ik wel een hoop spelers aantrekken en is weer eens wat anders.
 

DeletedUser

Guest
Ze hebben volgens mij ook het aantal spelers weggehaald van de homepagina. Vroeger stond daar altijd het aantal spelers.
 

DeletedUser62766

Guest
Ze hebben volgens mij ook het aantal spelers weggehaald van de homepagina. Vroeger stond daar altijd het aantal spelers.

uuuhm, jaar gemist ofzo xD

btw ook voor, al weet ik niet of het zoveel scheelt voor de server, uiteindelijk zullen alle bevelen, dorpen e.d toch de meeste server ruimte innemen.
 
Reactiescore
510
Bump.
 

DeletedUser

Guest
Dit is geen idee, dit is gewoon 0. Er staat ook niet eens een rede bij, tjah 'ze komen niet meer vol'. 5x5 zou 25 continenten worden. Meeste denken 50, omdat het de helft is van 10x10. Zou je nu NL27 kijken, worden hier al 24 continenten gebruikt. Dit worden er zeker nog meer. 5x5 is dus te weinig =).
 

DeletedUser

Guest
7x7 dan, dat zijn er 49 ^^
Vind het ook wel beetje jammer dat de hoekjes niet opgevuld raken...
Kijk naar W21, inschrijvingen zijn gesloten, herstarten is geblokkeerd maar de wereld zit verre van vol...


Ik vind het een interessant idee, zeker het proberen waard op een nieuwe wereld om te kijken of het iets kan schelen. Mogelijk in combinatie met twee werelden op één server waarbij om en om de één van die werelden geen pa functies heeft.
Jij vraagt nou net weer iets te veel :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan