Klein ideetje...

DeletedUser

Guest
Misschien vindt jij het onzin, maar anderen blijkbaar niet, als je naar de poll kijkt. Dus waar maak je een probleem van?

En omdat ik niet meeloop met de massa moet ik mijn mond maar houden= Mooi niet, ik geef argumenten voor mijn standpunt en haal die van jullie onderuit. Dat heet discussiëren... :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ik zou het wel een goed idee vinden,.. maar dan wel op deze manier (sorry grafisch niet echt mooi :p) :

Untitled-1-1.png



Wel met een bevestigingsvraag erbij uiteraard.
 

DeletedUser3313

Guest
En omdat ik niet meeloop met de massa moet ik mijn mond maar houden= Mooi niet, ik geef argumenten voor mijn standpunt en haal die van jullie onderuit. Dat heet discussiëren... :rolleyes:

Ik vind jouw ''argumenten'' anders nergens op slaan. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ik zou het wel een goed idee vinden,.. maar dan wel op deze manier (sorry grafisch niet echt mooi :p) :

Untitled-1-1.png



Wel met een bevestigingsvraag erbij uiteraard.

mooi uitgewerkt ik ben voor het is handig voor grote spelers en blijft simpel
 

DeletedUser11316

Guest
Het zou ook handig zijn om dat voor stamrangen toe te passen.
 

DeletedUser3313

Guest
Voor erbij: Misschien is het handig, voor spelers die dat willen, er een automatische nummeraar bij te maken;

Teutonic Order [0001]
Teutonic Order [0002]
Teutonic Order [0003]
Teutonic Order [0004]
Teutonic Order [0005]

Enz.
 

DeletedUser

Guest
Ik vind jouw ''argumenten'' anders nergens op slaan. :rolleyes:

En dat is dan weer jouw probleem en niet het mijne. :D

Op de laatste post: Iedereen heeft een andere methode van dorpen numering, dus dat lijkt me niet handig. Tenzij je de eigen numering kan invoeren, wat vrij lastig is omdat je dan weer moet instellen welk getal de computer verandert etc...
 

DeletedUser2929

Guest
gast waarom zou je überhaupt in één keer al je dorpsnamen willen veranderen, heb je vrije tijd te veel ofzo?
 

DeletedUser

Guest
ik heb bijna 1000 dorpen, en ik verander niet elke dag me veroverde dorpen de naam. En op denduur is de structuur van de oude benaming weg. Dan is allemaal dezelfde naam goede optie, maar is vrij kansloze actie om daar aan te beginnen voor mij.
 

DeletedUser

Guest
misschien is het je nog nooit opgevallen, maar sommige spelers hebben 1 naam voor hun dorpen. maar dan met een nummer ervoor of erachter

(denk aan baumpies op w2, alle dorpen van hem heten bastogne, ze zijn alleen getagged met een nummer waardoor ze toch goed in volgorde staan...)

hij heeft dus wel een goed punt met die automatische nummeraar...
 

DeletedUser3313

Guest
Kan een mod hier nog iets van zich laten horen? Als je naar de poll kijkt ( bedankt exoemo4 ) lijkt het me duidelijk dat de meerderheid het een goed idee vindt.
 

DeletedUser12828

Guest
ik had zowiezo al voor gestemd het lijkt me zelfs handig met 50 dorpjes
 
Bovenaan