.kiwi + koekje vs. HRS

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser15464

Guest
Wel even flink geschrokken, maar chapeau, eigenlijk vindt ik hem best leuk, toch weer eens een alternatief tw-forum-dagje zo.....:D
 

DeletedUser

Guest
Hoe ben je eigenlijk aan de afbeelding van Wazda geraakt? Of kan je die gwn ergens kopieren? (ik ken er helemaal nix van :))
Kvind hem ook wel geslaagd.
 

DeletedUser21510

Guest
hahah, meeste lezers nu op W5 :p

leuke stunt om Wereld 5 wat minder stil te maken xD
 

DeletedUser

Guest
ja , de straf is bij mij op 28 auguit uitgevoerd en bij hem denk ik een week/ 2 weken ernaa..
je weet wel alles goed

Ik lees nog steeds het forum van de wereld naar men hart :)

Hoe ben je eigenlijk aan de afbeelding van Wazda geraakt? Of kan je die gwn ergens kopieren? (ik ken er helemaal nix van :))
Kvind hem ook wel geslaagd.

Die kan je inderdaad gwn kopiëren.
 

DeletedUser

Guest
Kuhal earthshaker is rond juni gestopt geloof ik :). Natieboy ook dacht ik :eek:. (al heeft hij volgens mij het verstand niet hiervoor)

Fvanluchene was wss nog voor juni. Benleentje eind mei. (maar Benleentje was al gezegd zeker?)
 

DeletedUser

Guest
Kuhal earthshaker is rond juni gestopt geloof ik :). Natieboy ook dacht ik :eek:. (al heeft hij volgens mij het verstand niet hiervoor)

Fvanluchene was wss nog voor juni. Benleentje eind mei. (maar Benleentje was al gezegd zeker?)

Yup benleentje is al gezegd ;)

Maar het is dus ook redelijk zeker dat ik hem niet ken, dus hij heeft niet in Add gezeten en zit dus niet bij mij in de buurt ;)
 

DeletedUser

Guest
Yup benleentje is al gezegd ;)

Maar het is dus ook redelijk zeker dat ik hem niet ken, dus hij heeft niet in Add gezeten en zit dus niet bij mij in de buurt ;)

Niet kuhal dus :(. Wanneer is de oorspronkelijke daanus en ayséreturn eigenlijk gestopt? (na deze 2 zal ik het maar opgeven zeker?)
 

DeletedUser34056

Guest
Dit kan niemand anders zijn dan ons Martijntje (Meest bekend onder het account Saskia)..:)
Dit was zijn wereld
Hij haat HRS (vandaar Kiwi. + Koekje en niet HRS + Koekje)
Hij volgt dit forum nog steeds, postte hier af en toe nog.
Is ongeveer in Juni gestopt.
Gotcha!..^^

(Denk ik :rolleyes:)
 

DeletedUser20369

Guest
HRS is nog steeds in de meerderheid, ze hebben drie topstammen tegen 2 topstammen.

maar kiwi is tot nu toe overduidelijk de stam met de meest actieve, goede spelers, ik kan zelfs zeggen dat ik nog op geen enkel andere wereld zo'n stam tegengekomen ben, maar voor deze oorlog zullen ze alles uit de kast moeten halen.
 

DeletedUser20369

Guest
Hehe, het verbaasde me echt dat het zo lang duurde voor jullie het doorhadden :p Men grapje is wel geslaagd denk ik ^^.

En nee mensen ik ben niet Natieboy en ook niet Chanel oid.
Sommigen kennen mij, anderen niet.


in welke stam zat je ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser26711

Guest
TWweekblad zal weten wat te schrijven over W5

W5 op zijn kop gezet door mysterieuze kerel/meid:confused:
 

DeletedUser

Guest
Ik gok ook op ex-HRS.
Hij was niet al te vriendelijk voor Ruikertje eerder in dit topic =D
En aangezien hij een oppergebakje/koekje is, zal hij wel in zijn zelfgecreerde andere kamp zitten/
 

DeletedUser

Guest
Of het is de wijlen Mvg999 of kronik?
Zou ook nog eens kunnen ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik gok op een ex .fall en ex .KIWI en zelfs nog even in Up-R als co
 

DeletedUser18471

Guest
lol ik lees het nu pas maar vond het al heel erg raar dat ik nog niks op het forum had gehoord over dit xD

het kan ook gewoon iemand zijn die nu in |DT| zit, denk eerlijk gezegd niet dat hij in kiwi of hrs heeft gezeten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan