-KH- VS Z vs G

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser10597

Guest
ja maar z vs g is wel zwaar gehalveerd :)


dus je kan eigg. wel zeggen dat z vs g wel gevallen is(de stam opzich;))

een stamnaam valt niet aan en verdedigt niet. het zijn de mensen die het doen..dus nue is niet gevallen,
 

DeletedUser

Guest
een stamnaam valt niet aan en verdedigt niet. het zijn de mensen die het doen..dus nue is niet gevallen,

Je richt een nieuwe stam en laat de helft achter, dat is weer zoals de angels vroeger :)
Altijd hetzelfde liedje... het wordt wel heel saai op den duur hoor!
 

DeletedUser

Guest
oke, het boeit ook niet of ie gevallen is of niet :)
Z vs G zal alleen niet zoveel moeite meer kosten, alleen +BIO+ daarintegen alleen maar meer moeite gok ik :rolleyes:
 

DeletedUser2626

Guest
ik mag toch nog altijd gokken hoop ik ?!

hé make, je bent nog braaf gebleven gisteren,.thumbs up :p
dacht ik ga hier aanvallen krijgen wanneer ik laat weten dat ik weg ben >.<

Naah, Offline of Online maakt mij niet veel uit, Zolang ik er maar zin in heb:p
 

DeletedUser12970

Guest
veelt te laat gaan slapen :p


wat ik wel straf vind is dat corne wel dorpen blijft nemen(fusie??)

en dat wij eerst respectvol gestopt waren...:eek:

naab die dorpen liggen in mijn zone dus moest kh ze zelf nemen waaren jullie ze toch direct kwijt;)
en is zelfde ruil als met jou tijdje geleden dus what's the prob?
 

DeletedUser1863

Guest
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jordy330 Bekijk bericht
veelt te laat gaan slapen


wat ik wel straf vind is dat corne wel dorpen blijft nemen(fusie??)

en dat wij eerst respectvol gestopt waren...
naab die dorpen liggen in mijn zone dus moest kh ze zelf nemen waaren jullie ze toch direct kwijt
en is zelfde ruil als met jou tijdje geleden dus what's the prob?
__________________

ik de enige echte corne (oorspronkelijke eigenaar van corne1984), zal antwoord geven:

Tja de stats voor z en g zijn door de ruil van jordy (gearz) en mij gunstiger geweest. ik heb immers 23 dorpjes of 26 hoeveel waren het er genomen. jordy wanneer kom jij je deel ophalen :p ^^

Tja rude. als je mijn stats gezien hebt, kun je al zien, dat ik in het verleden al bezig was met rude, zo af en toe dorpje als een edelman goed stond (zonde om immers dood te laten lopen). ik had nog een dorpje gepakt van rude, de volgende dag wist ik pas van de tijdelijke NAP.
uit respect voor KH en de afspraak ben ik ook gestopt met rude, zoals men had afgesproken. ondanks dat een deel rude's naar mij zouden gaan.

Maar goed, verder wens ik uw allen succes. dit was het.

greetz Corné

PS. oja voor de gene, die het nog niet wisten. I am back, voor hoelang, zullen wij in de toekomst zien.
 
Reactiescore
57
Corneeetjee welkom back ouwe ^^
Betekent dat weer standaard feestje om 1 uur op msn ? :p
 

DeletedUser

Guest
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jordy330 Bekijk bericht
veelt te laat gaan slapen


wat ik wel straf vind is dat corne wel dorpen blijft nemen(fusie??)

en dat wij eerst respectvol gestopt waren...
naab die dorpen liggen in mijn zone dus moest kh ze zelf nemen waaren jullie ze toch direct kwijt
en is zelfde ruil als met jou tijdje geleden dus what's the prob?
__________________

ik de enige echte corne (oorspronkelijke eigenaar van corne1984), zal antwoord geven:

Tja de stats voor z en g zijn door de ruil van jordy (gearz) en mij gunstiger geweest. ik heb immers 23 dorpjes of 26 hoeveel waren het er genomen. jordy wanneer kom jij je deel ophalen :p ^^

Tja rude. als je mijn stats gezien hebt, kun je al zien, dat ik in het verleden al bezig was met rude, zo af en toe dorpje als een edelman goed stond (zonde om immers dood te laten lopen). ik had nog een dorpje gepakt van rude, de volgende dag wist ik pas van de tijdelijke NAP.
uit respect voor KH en de afspraak ben ik ook gestopt met rude, zoals men had afgesproken. ondanks dat een deel rude's naar mij zouden gaan.

Maar goed, verder wens ik uw allen succes. dit was het.

greetz Corné

PS. oja voor de gene, die het nog niet wisten. I am back, voor hoelang, zullen wij in de toekomst zien.


goed dat je me er aan herinnert :p
 

DeletedUser1863

Guest
Corneeetjee welkom back ouwe ^^
Betekent dat weer standaard feestje om 1 uur op msn ? :p

haha, als ik vrijdagavond online ben en ook verveel, kunnen we wel weer oudewets bierdoppen gooien :p en dames lastig vallen :p

haha

thanks casi :p haha
 

DeletedUser

Guest
Dames lastig vallen??? word ik nog niet genoeg lastig gevallen dan :O
 

DeletedUser10058

Guest
Is dit topic nog zinvol. In de zin van, zijn er nog z vs g'ers die hier reageren, ipv alleen mensen van -BIO-?
 

DeletedUser10597

Guest
:D
Daarom juist. Dit topic is over de oorlog tussen -KH- en z vs g. Niet over een oorlog tussen -KH- en mensen die een eigen stam begonnen omdat hun vorige stam niet actief genoeg was.

ik ben nog steeds zorro:) dus wel beetje nog:p


en vendetta is grasmaaier..dus klopt nog wel..


maar ik snap je punt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan