kerst

DeletedUser

Guest
ik ben het eens met halo2 zijn voorbeeld ;)
trouwens er gaan minder dingen mis als je positief in het leven staat, als er dingen fout gaan gaan mensen negatiever denken

de bedoeling is ook niet om overal positieve van te denken want op geven moment gaat er iets mis
bv je krijgt met pokeren of blackjack heel goede kaarten wint aantal keer achter elkaar en verhoogt de inzet, net als je de inzet verhoogd verlies je en ben je alles kwijt, dit omdat je het gevoel hebt gaat goed maar ik wil meer meer meer...
 

DeletedUser

Guest
sommige dingen zijn nou eenmaal zo. net zoals de wet van murphy: als er één ding fout gaat, gaat alles fout. je verslaapt je, vervolgens heb je wind tegen, alle stoplichten gaan net op rood en je ketting valt eraf. op school aangekomen krijg je gelijk een dikke vette onvoldoende terug, je bent je boeken vergeten en je pakje drinken is geknapt in je tas.

nogal extreem, maar op de 1 of andere manier is het wel zo dat er meestal gelijk een heleboel tegen zit of gelijk een heleboel mee.

Hmm.. Het kan zo zijn:
Je verslaapt je, uit alle haast vergeet je je boeken.. Je raced terug. Je kijkt niet uit. Daardoor rijd je bijna iemand aan. Je ontwijkt hem, je rijd tegen een muurtje. Slag in het wiel. Je komt meer dan een kwartier te laat. Je wordt opgeschreven als spijbelaar.

Maar dat alles bij elkaar komt als wet van murphy. Ik geloof er niet in :D.
 

DeletedUser

Guest
achjah:p dat heb je altijd gaat altijd over spam:D
en trouwens kerst heeft wel een klein minusceel ietspietsie beetje met het christelijk geloof te maken.

en als je niet in jezus geloft waarom vraag je hem dan een vraag:p

ppositive 3x achter mekaar. youre loosing your touch:p

edit ik heb op w4 en w5 bij jou in de stam gezeten:D
MaxR for the win:D:D:D

Als je het bekijkt als in, de gedachte achter kerst. Als in naasten liefde etc. Dan zou het ook met het christendom te maken hebben. Maar dan heeft het net zo goed met de meeste andere geloven te maken :).

(MaxR w5 is dood helaas, MaxR w4 is ook niet veel meer van over.)
 

DeletedUser

Guest
Ik wens bij deze iedereen een ZALIGE KERST EN EEN HAPPY NEWJAAR :)

Kerst is voor mij de zaligste tijd van het jaar, al komt er heel wat stress bij kijken, veel te veel stress, om al de cadeautjes tot een goed einde te brengen, ook dit jaar wéér :) Kerst is een moment om samen te vieren, bij mij is dit dus de periode om samen te kletsen, samen te lachen, en samen emoties te delen. Kortom de periode om Kerst te vieren, ik ben nog altijd Katholiek, dat is er met de paplepel ingegeven. Maar ik zit niet elke dag of elke week in de kerk hoor! Een paar keer per jaar, met de feestdagen, ALS ik kan tenminste. En natuurlijk krijg IK dan ook eens iets :)

En dan heb ik ook weer een vrij dagje :)


Groetjes Lisa
 

DeletedUser

Guest
dat ...

dat je iedereen kusjes enzo mag geve en gelukig nieuwjaar mag zege,
vind ik het leukste om iemand 1zoen de geve.:)
 
Bovenaan