Kerkradius (samenvoegen)

Goed idee?

  • Ja

    Stemmen: 0 0,0%
  • Nee

    Stemmen: 1 100,0%

  • Totaal aantal stemmers
    1

DeletedUser

Guest
misschien handig wanneer 2 kerkradius'n elkaar kruisen, je niet de kruisen ziet, maar dat ze gewoon elkaar opvullen..

vb.
Nr1.png
==>
Nr2.png


Dit lijkt me het iets overzichtelijker te maken wanneer je meer dan 50 dorpen gaat hebben, anders staat je kaart vol blauwe lijnen.
 

DeletedUser

Guest
Het is niet zo verstandig om in elke dorp een kerk te bouwen, dus zouden deze lijnen elkaar niet zo erg vaak moeten overschrijden. Daarbij kan jet het uitschakelen als je het niet nodig hebt.

Ik ben akkoord dat het overzichtelijker zou zijn, maar het lijkt me persoonlijk moeilijk te maken :confused:
 

DeletedUser

Guest
Slecht idee. Vindt het namelijk prettig om te kijken of kerkdorpen beschermt worden met een andere kerk.
 

DeletedUser

Guest
Ik zat ook wat door te denken op die kerkradius. Moest je hem nu bv in stamverband kunnen gebruiken. Ik verklaar.
Na een tijdje komt iedereen buiten de kerkradius van zijn eerst kerk. Als hij dan vb in de kerkradius van een stam genoot komt, zouden zijn troepen geen verlies maken.
Klinkt dat niet logisch, in een stam geloof je toch hetzelfde? Hopelijk weten de ontwerpers van TW hier iets mee te doen. Dat zou het stam-zijn een extra push geven...
Grtz RedSc.
 

DeletedUser

Guest
Dat moet echt niet worden ingevoerd dan hebben alle massa stammen een spychologisch voordeel :eek:
Dus red dat lijkt mij niet zo'n slim idee ;)
Het is immers je eigen verantwoordelijkheid een kerk ergens te planten
 

DeletedUser

Guest
Eigenlijk zou het dus meer een klikoptie moeten zijn.

Dus dat je zelf bepaald, door middel van aanvinken of zo, of je die kringen wel of niet 'open/gesloten' wilt hebben.
 

DeletedUser

Guest
Dat moet echt niet worden ingevoerd dan hebben alle massa stammen een spychologisch voordeel :eek:
Dus red dat lijkt mij niet zo'n slim idee ;)
Het is immers je eigen verantwoordelijkheid een kerk ergens te planten

Daarin heb je wel gelijk, maar die massa stammen vallen meestal wel weg na een tijdje omdat ze geen OS willen geven aan elkaar... Nu zit je met het probleem dat je iedere keer 5000 van je boerderij moet plukken om die kerk te zetten...
 

DeletedUser13731

Guest
met die nieuwe kerkradius zal het helemaal een zootje worden.
 

DeletedUser

Guest
Het is niet zo verstandig om in elke dorp een kerk te bouwen, dus zouden deze lijnen elkaar niet zo erg vaak moeten overschrijden. Daarbij kan jet het uitschakelen als je het niet nodig hebt.

Ik ben akkoord dat het overzichtelijker zou zijn, maar het lijkt me persoonlijk moeilijk te maken :confused:

Nou en? Innogames mag haar reet ook wel eens opheffen?
 

DeletedUser

Guest
Slecht idee, je geloof kan hoger gaan dan 1, als je niet meer ziet dat ze mekaar kruisen, blijft het niet overzichtelijk, en je kan de ringen ook uitschakelen
 

DeletedUser

Guest
Dat moet echt niet worden ingevoerd dan hebben alle massa stammen een spychologisch voordeel :eek:
Dus red dat lijkt mij niet zo'n slim idee ;)
Het is immers je eigen verantwoordelijkheid een kerk ergens te planten

het is al ingevoerd bij update 5.2 :eek:
 
Bovenaan