Kerkdorpjes script misleiden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
1.367
Dat is er vast wel
 
Reactiescore
111
In al je dorpen een kerk maken :D
 
Reactiescore
1.075
:cool:

OT, het bestaat, maar dat moet je zelf maar uitzoeken me dunkt:p
 
Reactiescore
133
Dat kerkscript is erg discutabel, alhoewel ik het qua legaliteit eens ben met de scriptmods. De niet-scripters enige hulp bieden om het script tegen te werken lijkt me niet verkeerd toch?

Je moet het zo zien, de werelddata wordt eenmaal per uur geupdate. Het kerkscript zal dus op basis van de puntentelling eenmaal per uur kunnen raden of je een kerk hebt, of juist niet. Dit is door met allemaal andere dingen rekening te houden met behoorlijke zekerheid te zeggen, maar hoe diep dat script gaat is iets waar ik alleen naar kan raden.
Veel concreter wil ik er ook niet op ingaan. Dit is net concreet genoeg om een klein beetje uit te leggen hoe zo'n script zal werken, zonder dat er misschien ideeën voor een nog betere berekening gegeven worden.
 

DeletedUser63648

Guest
Het is relatief simpel hoor. Je moet gewoon de schuilplaats 1 lvl uppen voordat je de kerk bouwt, en 1 lvl uppen nadat je de kerk bouwt. De volgende dag kan je dat dan weer naar believen afbreken :p, Ik weet dat de eerste versie gebruik maakte van TW-stats, en dan gewoon daar keek of er een kerk tussen de bouwlijst stond.
 

Deleted User - 24028

Guest
Waar mensen zich toch zorgen om maken/tijd in willen steken... Leer gewoon deffen en wees actief en dan doet dat er toch allemaal niet toe.
 

Deleted User - 487936070

Guest
Dat vind ik maar een slap excuse tis gewoon een feit dat vrijwel niemand er 24/7 kan zijn en als iemand dan eenvoudig al je kerken kan focussen zonder dat hij der met zijn scout door heen is gekomen. Dan vind ik dat dat op zijn minst bediscussieert kan worden of men dat wil of niet.

Heel simpel momenteel is het script alleen beschikbaar voor W37 en zijn er nog geen plannen om het script beschikbaar te stellen voor andere werelden. W37 is momenteel in zo'n vergevorderd stadium dat ik hoop dat alle kerkdorpen aan het front toch wel gestackt staan.

Aanvallen op kerkdorpen dieper in het cluster kunnen dan ook makkelijk opgevangen worden. Daar hoef je echt niet 24/7 voor online te zijn.

Hoe het script precies werkt zal vermoedelijk nooit vertelt worden. Wie weet wordt dat bekend als het script gedeeld wordt met de rest van de community.
 

DeletedUser72524

Guest
Het is relatief simpel hoor. Je moet gewoon de schuilplaats 1 lvl uppen voordat je de kerk bouwt, en 1 lvl uppen nadat je de kerk bouwt. De volgende dag kan je dat dan weer naar believen afbreken :p, Ik weet dat de eerste versie gebruik maakte van TW-stats, en dan gewoon daar keek of er een kerk tussen de bouwlijst stond.

Tjaa dan kan je heel makkelijk naar afwijkingen kijken, wordt heel veel werk dan! Want je moet niet alleen je kerken beschermen, maar ook anderen gebouwen:cool::cool:
 

DeletedUser72568

Guest
Je kan natuurlijk ook met gelijke wapens gaan strijden. De werking is in het discussietopic al aangegeven. Vraag iemand om een script/programma te schrijven die hetzelfde doet.

Of je AM zo instellen dat er in ieder dorp mogelijks een kerk gebouwd is volgens twstats. Is dat geen mogelijkheid? ;)
 

DeletedUser61042

Guest
Wel blijkbaar is het voor jou helemaal niet moeilijk om zoiets te maken als ik je zo hoor praten. Dan wil jij je toch vast wel even inzetten voor de van de tw community en zo script maken?
 
Reactiescore
1.145
Heel simpel momenteel is het script alleen beschikbaar voor W37 en zijn er nog geen plannen om het script beschikbaar te stellen voor andere werelden. W37 is momenteel in zo'n vergevorderd stadium dat ik hoop dat alle kerkdorpen aan het front toch wel gestackt staan.

Aanvallen op kerkdorpen dieper in het cluster kunnen dan ook makkelijk opgevangen worden. Daar hoef je echt niet 24/7 voor online te zijn.

Hoe het script precies werkt zal vermoedelijk nooit vertelt worden. Wie weet wordt dat bekend als het script gedeeld wordt met de rest van de community.

Dat het in de meeste gevallen op w37 niet gaat uitmaken wil niet zeggen dat het daarom maar iets goeds is :)
En het script is gewoon voor elke wereld beschikbaar buiten dat kan ik ook wel bedenken hoe ik zo'n script zou moeten maken (het script technische deel dan niet want ben geen scripter :p )
 
Reactiescore
1.075
Ja men doet er erg luchtig over, zo luchtig dat men er 15 topics over maakt :Embarrassment:
 

DeletedUser73927

Guest
kata gewoon je marktplaats ten tijde dat je kerk af word gebouwd, de puntenstijgingen in je dorpen zullen voor geen meter meer kloppen en daarna bouw je rustig je marktplaats weer terug naar het gewenste level.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan