Kerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
25
Wanneer je voor een spel betaalt hoort dat spel gewoon vloeiend te verlopen, zeker met zo'n aantal spelers is dat moeilijk maar dat wordt wel verwacht. :)

Dat zou iedereen het liefst hebben, maar soms slipt er een foutje door. Zaak is het dan zo snel mogelijk op te pakken en te verhelpen, wat we nu hopelijk gedaan hebben.
 

DeletedUser58654

Guest
nog een TW fail gevonden!!!

275 the killer15 ~Play~ 36 1 36
275 .Ichigo Kurosaki. 36 1 36


wtf?
 
Reactiescore
25
nog een TW fail gevonden!!!

275 the killer15 ~Play~ 36 1 36
275 .Ichigo Kurosaki. 36 1 36


wtf?

Precies op dezelfde miliseconde begonnen. Is over 1 uur opgelost


EIDT: mensen let op jullie taalgebruik, anders volgen nu ook meteen de eerste waarschuwingen
 

DeletedUser58654

Guest
Precies op dezelfde miliseconde begonnen. Is over 1 uur opgelost


EIDT: mensen let op jullie taalgebruik, anders volgen nu ook meteen de eerste waarschuwingen

Kan dat serieus op dezelfde milliseconden?
nooit geweten :D
 

DeletedUser55647

Guest
doe ik toch? kneusje
fouten zijn menselijk hoor, ben je soms een alien -,-

Wow sterke comeback.

Fouten zijn menselijk, maar bij een betaald spel hoort dit niet, kan je wel gaan slijmen maar dat is gewoon de waarheid. Ik snap dat het moeilijk is, dat zei ik net toch ook al, dumbass.
 

DeletedUser

Guest
Wow sterke comeback.

Fouten zijn menselijk, maar bij een betaald spel hoort dit niet, kan je wel gaan slijmen maar dat is gewoon de waarheid. Ik snap dat het moeilijk is, dat zei ik net toch ook al, dumbass.

Let eens op je taalgebruik joh, smartass.

Who gives a damn, het is een foutje en in 5min is het opgelost. Eerlijk, ga niet moeilijk doen man.
 

DeletedUser55647

Guest
Let eens op je taalgebruik joh, smartass.

Who gives a damn, het is een foutje en in 5min is het opgelost. Eerlijk, ga niet moeilijk doen man.

Op het moment dat ik het poste was het nog niet opgelost, dus je post is niet relevant. Ga lekker ergens anders de stoere jongen uithangen, op je golfbaan ofzo.
 

DeletedUser

Guest
Op het moment dat ik het poste was het nog niet opgelost, dus je post is niet relevant. Ga lekker ergens anders de stoere jongen uithangen, op je golfbaan ofzo.

QQ sum moar? Zoals ik al zei, je hebt een beginnerskerk, je weet dat dat fout is, en 5min later is het weg? Wat is je probleem? Zeuren over niets zeg, sjongejonge.
 

DeletedUser55647

Guest
QQ sum moar? Zoals ik al zei, je hebt een beginnerskerk, je weet dat dat fout is, en 5min later is het weg? Wat is je probleem? Zeuren over niets zeg, sjongejonge.

Zoals ik net zei: toen ik die post maakte was hij nog niet opgelost, dus niet relevant, lezen blijft moeilijk blijkbaar.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan