katapulten ??

DeletedUser

Guest
tuurlijk, aan de rim zittend e noobs/newbs.
hoogste defence die ik ooit tegenkreeg aan de rim.
4000 speer en 3OOO zwaard.
 

DeletedUser

Guest
nou dat vielt bij mij nog wel eens tegen in de rim dan op tribalwars.net ik stuurde al! mijn aanvals legers op een speler af en allemaal kapot gelopen! egt 100 k axe en 50 k cavs. niet in een keer dan maar. ik snap nog steeds niet hoe hij dat voor elkaar heeft gekregen.. het duurde wel twee weken voordat de troepen er waren dan..
 

DeletedUser

Guest
nou dat vielt bij mij nog wel eens tegen in de rim dan op tribalwars.net ik stuurde al! mijn aanvals legers op een speler af en allemaal kapot gelopen! egt 100 k axe en 50 k cavs. niet in een keer dan maar. ik snap nog steeds niet hoe hij dat voor elkaar heeft gekregen.. het duurde wel twee weken voordat de troepen er waren dan..

Moraal. Waarschijnlijk was die 30%. Zoveel troepen heb je dan niet nodig ;). Gewoon je buren lief aankijken.

Maar ik zal niet offtopic gaan.

Oh, en het idee is voor luie mensen. Luie mensen moeten niet TW spelen.
 

DeletedUser

Guest
lijkt mij ook goed uitgewerkt want dat miste ik wel bij de katapultinstellingen :(
 

DeletedUser

Guest
Het is een mooi uitgedacht idee, ik zou zeggen stel het voor voor een nieuwe wereld ooit bij de Duitse mods...
 

DeletedUser

Guest
Lijkt wel leuk. Maar je zou 3 gebouwen beschieten maar moeten kunnen als je werkplaats uitgebouwd is.
 

DeletedUser

Guest
Het is niet nodig aangezien je ook in verschillende waves kan doen, maarja... Niet tegen, niet voor! :)
 

DeletedUser

Guest
je hebt het niet zo nodig omdat als ke de boedrij sloopt en de troepen kan hij geen neuiwe troepen maken dus :p
;) dat hadt ik ook domme kattepulten die mijn boedrije slopen :p
 

DeletedUser

Guest
Hmm, oorlog is ook niet leuk en verliezen ook niet.
Als je alles van de verliezer zijn kant bekijkt, dan is dit spel ook niet leuk zeker, maar als je wint wel he, kun je beter niet aan een oorlogsspel deelnemen.
No Mercy ;) Kill em all :cool:

Ik ben ook wel voor het idee om meerdere doelen te kunnen selecteren.
Als er nu 3 kata aanvallen achterelkaar komen ben je net zo ver weg.
 
Reactiescore
2.493
katapulten ? wie gebruikt die nou ? ....

ik nauwelijks tot nooit namelijk.
 

DeletedUser

Guest
Ik vraag het vanavond aan iemand uit het team. Maar ik denk niet dat zoiets komt.

Als je een dorp wilt katan, kun je dat nu ook zo doen:

1. clean
2. clean
3. clean
...
en direct daarna (dezelfde sekonde) komen jouw katas
1. 50 katas met 50 bijl --> verzamelplaats
2. 100 katas met 100 bijl --> smederij
100 katas met 100 bijl --> smederij
100 katas met 100 bijl --> smederij
100 katas met 100 bijl --> smederij
100 katas met 100 bijl --> smederij
100 katas met 100 bijl --> smederij
100 katas met 100 bijl --> smederij
3. 100 katas met 100 bijl --> adelshoeve
100 katas met 100 bijl --> adelshoeve
100 katas met 100 bijl --> adelshoeve
4. 100 katas met 100 bijl --> boederij
100 katas met 100 bijl --> boederij
100 katas met 100 bijl --> boederij
100 katas met 100 bijl --> boederij
100 katas met 100 bijl --> boederij
100 katas met 100 bijl --> boederij
100 katas met 100 bijl --> boederij
100 katas met 100 bijl --> boederij
100 katas met 100 bijl --> boederij
100 katas met 100 bijl --> boederij

dan hetzelfde voor de andere gebouwen, die je wilt katan. natuurlijk moet je eerst nog berekenen, hoeveel katas je ongeveer nodig hebt ;)
soms is het nogal grappig om dorpen naar <100 punten te katan :D
 

DeletedUser

Guest
1. Het zou idd veel realistischer zijn. Maar spelers die een katapult hebben zullen extra inhet voordeel zijn.

2. Het is wel een leuk voorstel maar ik ben tegen.

3. Mss een verandering?
Ja mag enkele gebouwen aanduiden (max. 3) en die beschieten ze dan. Hoe meer gebouwen je aanduid, hoe minder (tot geen) lvls er zakken.

4. BESLUIT: TEGEN




>>> Wordt dus nu 10 voor - 2 tegen ;)

10 voor 3 tegen
 

DeletedUser

Guest
goed idee!!! :)

Ik mis trouwens ook het artilery idee van mannetjes bekogelen met vuur bommen door middel van een trebuchet, wat ze in de romeinse tijd al af en toe beetje deden maar later werd dat al helemaal geperfectioneerd! Dus massamoordwapens, het zou leuk zijn in mijn ogen maar het zou wel de balans verstoren ben ik bang :p
 
Bovenaan