katapulten ??

DeletedUser

Guest
Het zou veel makkelijker zijn.

Anders moet je teveel aanvallen sturen voor hetzelfde doel.

13 voor - 3 tegen
 

DeletedUser2826

Guest
Jouw polletje stelt niets voor op de 95.000 spelers die tw.nl spelen ;)

correctie: 85.014 spelers (op dit moment) ;)

+ zolang mods er tegen zijn , zal het niet ingevoerd worden (denk ik toch o_O)
 

DeletedUser

Guest
wat opvalt op alle slecht ideeen word wel gereageerd.
maar als er eens een goed idee tussenzit, word het nauwelijks bekeken door admins.:confused:
 

DeletedUser

Guest
wat opvalt op alle slecht ideeen word wel gereageerd.
maar als er eens een goed idee tussenzit, word het nauwelijks bekeken door admins.:confused:

Wie zegt dat de admins het niet lezen??? Het kan ook zijn dat ze gewoonweg liever slecht dan goed commentaar geven!:(
 

DeletedUser

Guest
maar waarom maar 3 gebouwen en niet soveel je wild.. bijv. dat elke gebouw door 1 kata kan worden gebomadeerd niet dat het nu heeft:rolleyes: als je toch of real praat.. en middel eeuwen konden ze ook hoor elke kata een eigen mik punt geven:eek:


Wie zegt dat de admins het niet lezen??? Het kan ook zijn dat ze gewoonweg liever slecht dan goed commentaar geven!:(

haha afkragen spealiteit (hoe schrijf je dat:confused:),
 

DeletedUser3414

Guest
lijkt me een goed idee maar toch het is vals voor de kleineren
dus niet voor en niet tegen
 

DeletedUser

Guest
ja het is een leuk idee maar net al wat er in het begin werd gezegt door iemand,weet niet meer wie, is het niet meer leuk voor de tegenstander die maakt geen schijn van kans meer als je dat doet, okej je heb niet super voor kata (ik teminste) maar ik ben er dik TEGEN...
 

DeletedUser659

Guest
hmm benieuwd of je dan ook kan regele dat die katapulte van de boerderij 3 lvs omlaag doen en van de kazerne 1 lv ofzo... die duitsers zulle toch wel geen zin hebbe omdat inelkaar te knutsele
 
Bovenaan