Katapulten en Clusterf*cken

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
die 3:1 regel is echt een rotregel. Nog niet zo gay als die 120% regel op casual, niet moeilijk dat daar enkel noobs starten..
 
Reactiescore
581
*Mental zonnebril op zet*

Uiteraard is clusterfucken en het katapuleren van dorpen alleen toegestaan als dit dorpen van Story betreft!


*Story leesbril op zet*

Uiteraard is clusterfucken en het katapuleren van dorpen alleen toegestaan als dit dorpen van Mental betreft!


*Eigen bril op zet*

Aan clusterfucks doe ik niet. Doen ze het bij mij... dan moet je wel verdomd snel zijn en een bak OS er in lopen, want er komt een pak clears op en er ontgaat mij niets (in mijn cluster).

Katapuleren.

De eerste regel die ik hanteer: katapuleert de tegenstander? Op mij of mijn stamgenoten? Dat kan ik dan beter... dan breek ik ook alles bij hen af. Doet hij/zij dat niet dan beperk ik mij tot muren/boerderijen (voorkomt de muur opbouwen bij dodgers) en als defensieve actie (bij massa's) de AH hoeve van de frontspelers bij de tegenstanders. Nieuwe edels aanzetten ter vervanging van gesneuvelde edels, gaat dan even duren of kost hen een bak PA.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser28445

Guest
*Mental zonnebril op zet*

Uiteraard is clusterfucken en het katapuleren van dorpen alleen toegestaan als dit dorpen van Story betreft!


*Story leesbril op zet*

Uiteraard is clusterfucken en het katapuleren van dorpen alleen toegestaan als dit dorpen van Mental betreft!


*Eigen bril op zet*

Aan clusterfucks doe ik niet. Doen ze het bij mij... dan moet je wel verdomd snel zijn en een bak OS er in lopen, want er komt een pak clears op en er ontgaat mij niets (in mijn cluster).

Katapuleren.

De eerste regel die ik hanteer: katapuleert de tegenstander? Op mij of mijn stamgenoten? Dat kan ik dan beter... dan breek ik ook alles bij hen af. Doet hij/zij dat niet dan beperk ik mij tot muren/boerderijen (voorkomt de muur opbouwen bij dodgers) en als defensieve actie (bij massa's) de AH hoeve van de frontspelers bij de tegenstanders. Nieuwe edels aanzetten ter vervanging van gesneuvelde edels, gaat dan even duren of kost hen een bak PA.

Zo waar ben ik het hier mee eens. :)
 

DeletedUser68973

Guest
Nah ik ben blijkbaar veel te lief met mijn kata's op de muur:(
 

DeletedUser72983

Guest
Hoe kan iemand op dit topic serieus in gaan....
Ik keek voor de eerste keer weer op het forum direct zo iets belachelijks.

Kata´s je toekomstige dorpen slopen? no way (als een grote speler het op mij deed, kreeg hij wel volle laag terug natuurlijk)
cluster fucken... waarom zou je al die farm dorpen verpesten
 
Reactiescore
239
Ik stel voor dat we hier gaan verder janken over het katagedoe. Mss ook een topic maken over stabben, dan kunnen we in die andere topic over normale dingen praten..

Zoals ik eerder al aangaf, Kata's op schuilplaats:

e744b5d522.jpg


Als je hem dan aanvalt neem je al zijn gs af en kan hij NIETS meer opbouwen en heb je zelf lekker 1k extra aan gs :cool::leem::hout::ijzer::buit:

Enige probleem is dat je dan best wel ongeveer elke minuut een aanval laat aankomen, maar dat is bijzaak.

Problem solved!
 

DeletedUser72524

Guest
Ik stel voor dat we hier gaan verder janken over het katagedoe. Mss ook een topic maken over stabben, dan kunnen we in die andere topic over normale dingen praten..

Zoals ik eerder al aangaf, Kata's op schuilplaats:

e744b5d522.jpg


Als je hem dan aanvalt neem je al zijn gs af en kan hij NIETS meer opbouwen en heb je zelf lekker 1k extra aan gs :cool::leem::hout::ijzer::buit:

Enige probleem is dat je dan best wel ongeveer elke minuut een aanval laat aankomen, maar dat is bijzaak.

Problem solved!

Stab
 

DeletedUser62436

Guest
Zie zoveel mensen typen dat het beter minder gebruikt word, of afspraken over gemaakt worden.
En ik zit hier maar, te hopen dat mensen gewoon gaan leren deffen... Zodat dit gejank niet nodig is, zodat al die noobies niet hoeven te huilen als ik me kata's over ze heen laat lopen :p
 
Reactiescore
1.367
Katas kunnen geen schuilplaats slopen :eek:
 
Bovenaan