katapult als verdediging?

DeletedUser

Guest
Is het aan te raden om bij je verdediging wat katapulten te zetten?
of kun je voor dat geld beter andere troepen maken? (welke?)

het gaat over wereld7 mocht dit belangrijk zijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Katapulten kunnen eventueel worden gebruikt als verdediging, maar andere verdedigende eenheden zijn meestal een betere keuze.

Zo slim ben ik ook nog wel, dat had ik al gezien.
De vraag was gewoon hoe serieus ik die eventueel moet nemen dan.
 

DeletedUser

Guest
Katapulten kunnen eventueel worden gebruikt als verdediging, maar andere verdedigende eenheden zijn meestal een betere keuze.

Dit is eigenlijk al het antwoord op je vraag. Natuurlijk kun je met katapulten ook verdedigen, maar ik raad het je niet aan.
 

DeletedUser

Guest
dan moet je maar eens kata's gebruiken tegenover rammen en zie het resultaat
je kan alles gaan uittesten in je simulator en ja kata's helpen in defence wel degelijk
 

DeletedUser

Guest
Vergeet niet dat kata's 8 boerderij-plekken innemen, dan heb ik liever 1k speer en 1k zwaard extra dan 250 katapulten in de verdediging.
 

DeletedUser

Guest
dan moet je maar eens kata's gebruiken tegenover rammen en zie het resultaat
je kan alles gaan uittesten in je simulator en ja kata's helpen in defence wel degelijk

rams hebben geen aanval punten enkel 2 zelf een bijl verdedigd tegen een ram het is niet omdat je kat staan hebt dat deze speciaal zijn tegen rams ( deze zijn gewoon zwak en dienen enkel voor de muur teneutraliseren in je aanval)

kats gebruik je best in je verdediging ENKEL als je gecleard geweest bent dan kun je zowel in de werkplaats (betse unit in dit gebouw voor defencie is kats) stal (zware cav)en barraks (speer) troepen bouwen. op deze manier graak je het snelste aan de hoogste defencie puntenterug. als je de tijd er voor hebt zekerst niet doen maar kan wel van nut zijn in tijd van nood
 

DeletedUser

Guest
rams hebben geen aanval punten enkel 2 zelf een bijl verdedigd tegen een ram het is niet omdat je kat staan hebt dat deze speciaal zijn tegen rams ( deze zijn gewoon zwak en dienen enkel voor de muur teneutraliseren in je aanval)

kats gebruik je best in je verdediging ENKEL als je gecleard geweest bent dan kun je zowel in de werkplaats (betse unit in dit gebouw voor defencie is kats) stal (zware cav)en barraks (speer) troepen bouwen. op deze manier graak je het snelste aan de hoogste defencie puntenterug. als je de tijd er voor hebt zekerst niet doen maar kan wel van nut zijn in tijd van nood

ji gebruikt dus geen zwaard? hoe verdedig zi e tegen bijl?
 

DeletedUser

Guest
een bijl is 1 van de slechste units in de defencie en deze gaat zelf al rams doden gaf dit als voorbeeld dat een kat niet speciaal tegen rams verdedigd wat erboven was gezegt
 

DeletedUser

Guest
Enigste voordeel kan zijn dat je dan en de kazerne ... stal + werkplaats kan gebruiken om "defensie" te trainen. Waardoor je dorp sneller volstaat.

Echter is het natuurlijk ter discussie ofdat je ze wil gebruiken. Zoals gezegd indien je tijd hebt om te trainen --> Speer/Zwaard/Boog zijn dan beter dan katapulten.
 
Bovenaan