kata item

DeletedUser

Guest
Laten we ook direct de edelmannen afschaffen. Als je het zelf hebt is het leuk maar als je tegenstand het heeft beïnvloed het veel te veel het spel..
 

DeletedUser65748

Guest
Meest zinloze discussie hier volgens mij, kata-item hoort er nu eenmaal.
Als je er niet mee om kan, speel dan geen werelden met items :confused:
 
Reactiescore
1.367
indd
 

DeletedUser1435

Guest
kata item hoort er niet bij het zorgt ervoor dat skillloze kans krijgen tegen erkende demokillers als mij
 
Reactiescore
1.367
Nee joh, het kata item voorkomt dat kansloze mensen die niet verkennen gewoon niet verder komen, aangezien ze dat niet waard zijn door het verliezen van clears...
 

DeletedUser1435

Guest
:eek:

als je paar keer dodged met je kata ja dan heeft iemand niet door dat er een kata item aanwezig gaat zijn

en dodgen is niet moeilijker geworden met ene bepaalde app die elke incoming aankondigt
 
Reactiescore
742
als je zelf dit item heb ga die andere toch ook niet huilen (doe jij wel) gewoon part of the game
vind het een beetje jammer dat je er zoon groot probleem van maakt gewoon slimmer spelen!!

en niet zoon groot ego hebben aub!
 

DeletedUser73358

Guest
Kata item mag inderdaad wel generft worden met ongeveer 50%.
 

DeletedUser1435

Guest
als je zelf dit item heb ga die andere toch ook niet huilen (doe jij wel) gewoon part of the game
vind het een beetje jammer dat je er zoon groot probleem van maakt gewoon slimmer spelen!!

en niet zoon groot ego hebben aub!

wat is je account dan kom ik je verslaan?
 

DeletedUser

Guest
Ik hev in het ideeentopic een idee geplaats waarbij het katta-item zou kunnen generfd worden.

Alehja.. Niet zozeer het katta-item generft worden, maar dat het minder snel OP is zoals in de beginfase, en waarbij de andere ridderitems gebuffed worden, zodat het spel wat eerlijker zou verlopen.

Even wachten op de mod dus om hem vrij te geven.
 

DeletedUser

Guest
Ik voel me aangesproken:D

Had PP verkocht, Wou stoppen vond ik het Kata Item, tja altijd leuk om je buurtjes je te zien scouten en daarna niks meer doen:(
 
Bovenaan